eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I REHABILITACYJNEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE I DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KORONOWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I REHABILITACYJNEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE I DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KORONOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/846056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I REHABILITACYJNEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE I DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KORONOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b931e54-7fad-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035259/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Wsparcie osób starszych i kadry świadczącej usługi społeczne w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19, łagodzenia jego skutków na terenie województwa kujawsko-pomorskiego", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.272.3.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252293,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu do magnetoterapii

4.5.3.) Główny kod CPV: 33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

4.5.5.) Wartość części: 33321,3 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trenażer oddechowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 1-26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa

4.5.5.) Wartość części: 2728,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trenażer oddechowy wdechowo wydechowy, aparat do treningu płuc. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4-26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa

4.5.5.) Wartość części: 255,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uniwersalny Gabinet Usprawniania Leczniczego (UGUL). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ oraz w załączniku 5 do SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 8856,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżko rehabilitacyjne z materacem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192150-8 - Łóżka terapeutyczne

4.5.5.) Wartość części: 38655,56 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stół rehabilitacyjny elektryczny 2-sekcyjny | 2-cz. z regulowanym zagłówkiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 10818,05 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tablica manualna z oporem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 1222,23 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni bez oporu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 860,65 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lampa do naświetleń światłem podczerwonym typu SOLLUX. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31516000-6 - Lampy podczerwieni

4.5.5.) Wartość części: 3240,74 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rotor rehabilitacyjny elektryczny do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 2194,45 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mata masująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 1036,02 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koncentrator tlenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu

4.5.5.) Wartość części: 5412,67 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ambu resuscytator. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji

33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 267,59 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Defiblyrator. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33182100-0 - Defibrylatory

4.5.5.) Wartość części: 7250,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ssak elektryczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2869,91 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Asystor kaszlu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżnia rehabilitacyjna z poręczami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 16243,90 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw przeciwstrząsowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 614,55 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wanna z podnośnikiem do hydromasażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411200-6 - Wanny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 33350 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżka rehabilitacyjne z materacem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192150-8 - Łóżka terapeutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9206,94 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wirówka kończyn górnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42931000-1 - Wirówki

33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

4.5.5.) Wartość części: 12615,75 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat do krioterapii zimnym powietrzem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii

4.5.5.) Wartość części: 31388,89 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inhalator pneumatyczny sterowany oddechem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa

4.5.5.) Wartość części: 5937,97 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat do masażu uciskowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

4.5.5.) Wartość części: 4039,82 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wałek pod głowę do terapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 211,38 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rotor rehabilitacyjny elektryczny do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 4-1 do 4 - 26 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 26 części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

4.5.5.) Wartość części: 2194,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca zrezygnował z podpisania umowy. Zamawiający nie może skorzystać z art. 263, ponieważ była to jedyna oferta w części 6 zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca zrezygnował z podpisania umowy. Zamawiający nie może skorzystać z art. 263 ustawy Pzp., ponieważ pozostałe oferty w tej części podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3499,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4025,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3458,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3745,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3458,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3745,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrpcław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W części 10 i 26, Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 263 Pzp., dokonał ponownego wyboru oferty i zawarł umowę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.