eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do mieszkań przy ul. Bydgoskiej 74 w ramach projektu Wspólnie działamy, Toruń zmieniamy!

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do mieszkań przy ul. Bydgoskiej 74
w ramach projektu Wspólnie działamy, Toruń zmieniamy!

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005721282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 118a

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do mieszkań przy ul. Bydgoskiej 74
w ramach projektu Wspólnie działamy, Toruń zmieniamy!

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a0bd9a-7fc7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024236/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do mieszkań przy ul. Bydgoskiej 74 w ramach proejktu "Wspólnie działamy, Toruń zmieniamy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wspólnie działamy, Toruń zmieniamy! współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.3. Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2. Rozwój usług społecznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.2611.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40572,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do mieszkań chronionych przy ul. Bydgoskiej 74, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz z projektami umowy stanowiącymi Załączniki nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części I stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy, wniesienia i montażu przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121000-6 - Biurka i stoły

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 6107,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi wyposażenia do mieszkania chronionego treningowego przy ul. Bydgoskiej 74, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz z projektami umowy stanowiącymi Załączniki nr 6 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części II stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 1392,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia – dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi wyposażenia – materiałów dekoracyjnych do mieszkań chronionych przy ul. Bydgoskiej 74, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz z projektami umowy stanowiącymi Załączniki nr 5 do SWZ. Wykonawca wybrany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części III zobowiązany będzie przed przystąpieniem do wykonania umowy do dokonania własnych pomiarów i dostosowania długości karniszy i rozmiarów rolet .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części III stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy, wniesienia i montażu przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym, w tym do konsultowania kolorystyki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39512000-4 - Bielizna pościelowa

22312000-0 - Obrazki

39254100-8 - Zegary

39224340-3 - Kosze

4.5.5.) Wartość części: 13488,43 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia - dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi wyposażenia – materiałów dekoracyjnych do mieszkania chronionego treningowego przy ul. Bydgoskiej 74, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz z projektami umowy stanowiącymi Załączniki nr 5 do SWZ. Wykonawca wybrany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części IV zobowiązany będzie przed przystąpieniem do wykonania umowy do dokonania własnych pomiarów i dostosowania długości karniszy i rozmiarów rolet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części IV stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy, wniesienia i montażu przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym, w tym do konsultowania kolorystyki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39512000-4 - Bielizna pościelowa

22312000-0 - Obrazki

39254100-8 - Zegary

39224340-3 - Kosze

4.5.5.) Wartość części: 6237,01 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia - dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi wyposażenia aneksów kuchennych do mieszkań chronionych przy ul. Bydgoskiej 74, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz z projektami umowy stanowiącymi Załączniki nr 6 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części V stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221110-1 - Naczynia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 8897,86 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI zamówienia - dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi wyposażenia aneksów kuchennych do mieszkania chronionego treningowego przy ul. Bydgoskiej 74, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz z projektami umowy stanowiącymi Załączniki nr 6 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części VI stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221110-1 - Naczynia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 4448,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7661,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26506,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9379,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6572982438

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9379,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2121,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2121,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6572982438

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2121,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11162,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48449,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22612,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6572982438

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22612,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5582,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46137,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10923,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6572982438

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10923,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9556,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23703,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9556,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności Justyna Fus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8151806053

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9556,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4778,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26106,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4778,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności Justyna Fus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8151806053

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4778,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.