Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00541634/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Działu opieki nad osobami nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.01.2024 do 31.12.2024 r (w podziale na części)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522442171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzywa Góra 3B
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsparcie@wsparcie.wloclawek.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cwok-wloclawek.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3b12148-95c5-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo Państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Działu opieki nad osobami nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.01.2024 do 31.12.2024 r (w podziale na części)”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b12148-95c5-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00494237/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług medycznych/ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Działu opieki nad osobami nietrzeźwymi Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COK.DN.33.5.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 843264,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonychdo wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający określił w pkt. 3 SWZ oraz w załaczniku nr 3 SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70272,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części I, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części II, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części III, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części IV, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części V, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części VI, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części VII, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części VIII, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części IX, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części X, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części XI, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części XII, ponieważ w tej Części nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych na obszarze działania KMP/KWP Wrocław/CBŚP/CBZC KGP Zarząd we Wr./BSW Wydz. we Wr.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.