Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00514088/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000701375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 19
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 26 212 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3_wagrowiec@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3wagrowiec.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b00ca6a5-8aca-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b00ca6a5-8aca-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00511238/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 w Wągrowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3.271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 w Wągrowcu. Zakres czynności, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać w ramach zamówienia:
• codzienne sprzątanie po godz. 13.00,
w klasach - wycieranie ławek, krzeseł, parapetów, wycieranie zewnętrzne mebli, mycie tablicy, mycie
na mokro podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci, mycie drzwi,
w pomieszczeniach sanitarnych (toaletach) – sprzątanie polegające na myciu luster, umywalek, muszli,
pisuarów, podłóg, drzwi, opróżnianie pojemników na śmieci,
klatki schodowe – sprzątanie polegające na myciu podłóg a także czyszczeniu poręczy i drzwi
wejściowych do budynków szkoły,
hole korytarzowe – sprzątanie polegające na myciu podłóg, ścieraniu kurzu z parapetów, opróżnianiu
pojemników na śmieci,
salach gimnastycznych – sprzątanie polegające na myciu podłóg dwa razy dziennie (po zakończeniu lekcji oraz po zakończeniu zajęć popołudniowych), wycieranie kurzu z mebli i przyrządów gimnastycznych,
szatniach – sprzątanie polegające na myciu podłóg, wycieraniu kurzu z wieszaków i ławek
• codzienny serwis 1 osobowy od godz. 9.00 – 13.00 w trakcie którego należy utrzymywać ogólną czystość na terenie obiektu
• sprzątanie raz w tygodniu glazury ściennej w pomieszczeniach sanitarnych oraz zabrudzeń na ścianach korytarzy i holi,
• pastowanie podłóg 2 razy w miesiącu we wszystkich pomieszczeniach lekcyjnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Rozdział 4 do SWZ oraz Załącznik nr 1 do „Projektowanych
postanowień umowy” stanowiący załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego na dzień 4 grudnia 2023 roku, godz. 12:30, na stronie prowadzonego postępowania złożono jedną ofertę: Wykonawca Spółdzielnia Socjalna „Wspólny Sukces” zaproponował cenę brutto 432.257,65zł. Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp, przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania, została udostępniona informacja o kwocie, jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 385.000,00 zł brutto. W dniu 4 grudnia 2023 roku, godz. 12:35 Zamawiający dokonał odszyfrowania oraz otwarcia
złożonych w postępowaniu ofert. W związku z faktem, iż jedyna oferta, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu
ustalona została na kwotę 432.257,65 zł i jednocześnie kwota ta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie, o czym niniejszym informuje.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432257,65 PLN
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Remont drogi powiatowej nr 1595P odc. Międzylesie - Dąbrowa
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.