eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice - zamówienie podobne"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice - zamówienie podobne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice - zamówienie podobne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1c0956-98fa-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Remont dróg o nawierzchni bitumicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielone wykonawcy który realizował zamówienie podstawowe. A przedmiotowe zamówienie było
przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dot. zamówienia podstawowego i jego wartość była uwzględniona w wartości
szacunkowej. Wykonawca zamówienie podstawowe zrealizował należycie.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e6d29ace-14fc-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.76.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rzedmiot zamówienia obejmuje bieżące remonty dróg w tym:
1) Roboty ziemne:
a) wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni ok. 700,00 m2,
b) plantowanie poboczy oraz usuwanie nadmiaru gruntu zalegającego na krawędzi jezdni wykonane mechanicznie ok. 300,00 m2,
c) roboty ziemne wykonane mechanicznie ok. 100,00 m3,
2) Roboty rozbiórkowe i roboty brukarskie:
a) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki ok. 500,00 m2,
b) przestawienie krawężników betonowych wystających ok. 60,00 m,
c) naprawa ścieków ulicznych z klinkieru układanego w 2 rzędach ok. 60,00 m2,
3) Podbudowy:
a) wykonanie podbudowy betonowej, pielęgnowane piaskiem i wodą ok. 300,00 m2,
b) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych ok. 180,00 m2,
c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych ok. 90,00 m2,
4) Nawierzchnie:
a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem ok. 180,00 m2,
b) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie. Minimalna sumaryczna powierzchnia remontu nie będzie mniejsza niż 20 m2 - ok. 237,50 t.
5) Roboty pozostałe:
a) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ok. 5,00 szt.,
b) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych ok. 8,00 szt.,
c) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ok. 10,00 szt.
4. Przedmiot umowy zostanie wykonany w zakresie i w sposób zgodny z:
1) Przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej umowy,
2) Dokumentacją techniczną (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej umowy.
5. Ilość wbudowanego materiału uzależniona jest od bieżących potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drog Rem Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222834010

7.3.3) Ulica: Mory

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292783,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.