Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy
Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – trenażer
oddechowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu PomocySpołecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – trenażer
oddechowy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e309ed1f-976a-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035259/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Wsparcie osób starszych i kadry świadczącej usługi społeczne w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19, łagodzenia jego skutków na terenie województwa kujawsko-pomorskiego", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp., w którym Zamawiający udziela zamówienia po
negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt. 1 Pzp, (ogłoszenie w BZP nr 2023/BZP 00490010/01 z dnia 2023-11-13), w zakresie części 2 i 3 nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OR-III.272.3.7.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.2.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trenażer oddechowy – 1 sztuka,
trenażer oddechowy wdechowo wydechowy, aparat do treningu płuc – 4
sztuki ( CPV 33157400-9)
2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wytycznym w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, w tym w szczególności przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartą na ośmiu regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, tolerancja na błędy, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, percepcja równości.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem, rozładunkiem przedmiotu zamówienia. Odpowiada on również za zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy osób odpowiedzialnych za jego transport.
4. Sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, niedemonstracyjne, nieregenerowane, niepowystawowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, kompletne i po zamontowaniu przygotowane do pracy.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w niniejszym zaproszeniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów oraz inwestycji.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone obowiązującym prawem, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem dokumenty, stwierdzające dopuszczenie przedmiotu do stosowania na terenie Polski.
7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych i w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2022 r. poz. 974) zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych prowadzonego przez Urząd Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wyposażony w deklaracje zgodności producenta i opatrzony znakiem CE.
8. Wszystkie urządzenia muszą zawierać komunikaty w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaproszony Wykonawca nie przystąpił do negocjacjiINNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa produktów leczniczych - Atezolizumabum
- Dostawa sprzętu fotograficznego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Elektrofizjologii
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- 35/PA/2024 Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Śląskiej 13 lok. 5/5A, przy Alejach Ossolińskich 3A lok. 6 oraz przy ul. Pomorskiej 54 lokal 3 i 8
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.