eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostarczenie usługi odnowienia opłaty technicznej (TECS) dla posiadanych przez Polską Agencję Kosmiczną 3 licencji dla oprogramowania Ansys STK Premium Space i 3 licencji dla oprogramowania Ansys ODTK



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostarczenie usługi odnowienia opłaty technicznej (TECS) dla posiadanych przez Polską Agencję Kosmiczną 3 licencji dla oprogramowania Ansys STK Premium Space i 3 licencji dla oprogramowania Ansys ODTK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA KOSMICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360992221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trzy Lipy 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-172

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@polsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wspieranie polskiego przemysłu kosmicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostarczenie usługi odnowienia opłaty technicznej (TECS) dla posiadanych przez Polską Agencję Kosmiczną 3 licencji dla oprogramowania Ansys STK Premium Space i 3 licencji dla oprogramowania Ansys ODTK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a91eb189-92de-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115642/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 „ Odnowienia opłaty technicznej (TECS) dla posiadanych przez Polską Agencję Kosmiczną trzech licencji dla oprogramowania Ansys STK Premium Space i 3 licencji dla oprogramowania Ansys ODTK”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a) ustawy Pzp. Dostawa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W celu ustalenia możliwości odnowienia licencji Zamawiający skierował zapytanie do potencjalnych dostawców i otrzymał odp. od firmy Spetropol, iż zgodnie z procedurą ANSYS nie może przedstawić oferty, gdyż PAK ma już partnera z którym współpracuje. Firma Symcom Sp. z o.o. przedstawiła poświadczenie autoryzacji (Autorization letter), że jest jedynym Partnerem Ansys autoryzowanym przez Ansys w zakresie sprzedaży i wsparcia produktów: ANSYS STK, ANSYS ODTK dla PAK. Spełniona została przesłanka art. 214 ust.1 pkt. 1 lit. a) Pzp, gdyż nie istnieje rozwiązanie alternatywne lub zastępcze. Biorąc pod uwagę interoperacyjność systemu informatycznego i wykorzystywanego środowiska programowego w PAK, dostawa usługi wsparcia technicznego może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę firmę Symcom Sp. z o.o.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BO/14/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 529869,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja na rzecz Zamawiającego usługi odnowy opłaty technicznej (Technical Enhacements and Customer Support), zwanej dalej „TECS” dla trzech licencji AGI STK Premium Space oraz trzech licencji AGI Orbit Determination Tool Kit z terminem obowiązywania w wymiarze jednego roku od daty wygaśnięcia dotychczasowej usługi czyli 31.12.2023 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635477,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635477,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635477,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYMKOM sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213933764

7.3.3) Ulica: ul. Głogowa 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-639

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635477,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.