eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sokołowski w Sokołowie Podlaskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 23

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257817400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-sokolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sokolowski.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ac1cd13-7c90-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061585/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie zimowym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288949,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający przewiduję poniższe rodzaje usług świadczonych w zakresie zimowego utrzymania dróg:
- odśnieżanie (cena za 1 godzinę);
- posypywaniem piaskiem (cena za 1 godzinę);
- posypywanie mieszanką uszorstniającą – mieszanka piasku z 30% zawartością NaCl chlorku sodu (cena za 1 godzinę);
- zbijanie naboi lodowych (cena za 1 godzinę).
Zadanie należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, gdzie został opisany zakres poszczególnych części zamówienia oraz zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych.
2. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca podstawi:
Zadanie I:
- 2 nośniki z piaskarką i pługiem lekkim;
- 1 ładowarka jednonaczyniowa o pojemności łyżki od 2,5 m3 i do 5,0 m3;
- 1 koparka podsiębierna o pojemności łyżki do 1,2 m3;
- 1 równiarka samojezdna lub równoważny pojazd z pługiem skośnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 64586,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający przewiduję poniższe rodzaje usług świadczonych w zakresie zimowego utrzymania dróg:
- odśnieżanie (cena za 1 godzinę);
- posypywaniem piaskiem (cena za 1 godzinę);
- posypywanie mieszanką uszorstniającą – mieszanka piasku z 30% zawartością NaCl chlorku sodu (cena za 1 godzinę);
- zbijanie naboi lodowych (cena za 1 godzinę).
Zadanie należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, gdzie został opisany zakres poszczególnych części zamówienia oraz zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych.
2. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca podstawi:
Zadanie II:
- 4 nośniki z piaskarką i pługiem lekkim;
- 2 ładowarki jednonaczyniowe o pojemności łyżki od 2,5 m3 i do 5,0 m3;
- 1 koparka podsiębierne o pojemności łyżki do 1,2 m3;
- 2 równiarki samojezdne lub równoważne pojazdy z pługiem skośnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 126845,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający przewiduję poniższe rodzaje usług świadczonych w zakresie zimowego utrzymania dróg:
- odśnieżanie (cena za 1 godzinę);
- posypywaniem piaskiem (cena za 1 godzinę);
- posypywanie mieszanką uszorstniającą – mieszanka piasku z 30% zawartością NaCl chlorku sodu (cena za 1 godzinę);
- zbijanie naboi lodowych (cena za 1 godzinę).
Zadanie należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, gdzie został opisany zakres poszczególnych części zamówienia oraz zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych.
2. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca podstawi:
Zadanie III:
- 2 nośniki z piaskarką i pługiem lekkim;
- 1 ładowarka jednonaczyniowa o pojemności łyżki od 2,5 m3 i do 5,0 m3;
- 1 koparka podsiębierna o pojemności łyżki do 1,2 m3;
- 1 równiarka samojezdna lub równoważny pojazd z pługiem skośnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 97518,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52648,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63342,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58111,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką Oleszczuk Wojciech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231497588

7.3.3) Ulica: Kurowice 23

7.3.4) Miejscowość: Sabnie

7.3.5) Kod pocztowy: 08-331

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101466,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129211,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101466,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAREX-BRUK Dariusz Skibniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 823-156-89-11

7.3.3) Ulica: Sokołowska 3

7.3.4) Miejscowość: Skibniew Podawce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Zbigniew Jadczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 823-101-10-83

7.3.3) Ulica: Krzywa 11a

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.