eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Przebudowa ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. Tetmajera i Makuszyńskiego w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. Tetmajera i Makuszyńskiego w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182020430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dmajerczyk@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. Tetmajera i Makuszyńskiego w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a860acef-7e2d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.98.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1002141,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 420211K ul. Piłsudskiego na skrzyżowania z drogą gminną nr 420240K ul. Tetmajera w km 0+328,00 oraz na skrzyżowania z drogą gminną nr 420193K ul. Makuszyńskiego w km 0+539,00 w miejscowości Zakopane w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2023/17 „Przebudowa ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. Tetmajera i Makuszyńskiego”.
2. Zakres prac i robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dla skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Tetmajera:
- wykonanie: wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściami dla pieszych (frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie podbudowy, podsypki i nawierzchni z kostki betonowej),
- przebudowę drogi dla pieszych w obrębie wyniesionego skrzyżowania (rozebranie istniejącej nawierzchni, korytowanie, wykonanie podbudowy i nawierzchni (dostosowanej do wyniesionego skrzyżowania) z kostki betonowej z uprzedniej rozbiórki wraz z wymianą uszkodzonych kostek),
- dostosowanie sytuacyjne i wysokościowe: ścieków przykrawężnikowych, krawężników i obrzeży do wyniesionego skrzyżowania z przejściami dla pieszych z wymianą uszkodzonych krawężników i obrzeży,
- regulację włazów, studni, zasuw, itp. sieci obcych,
- przebudowę odwodnienia drogi (budowa studni rewizyjnych i przykanalików, przebudowa wpustów ulicznych),
- budowę dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych i wymianę latarni oświetlenia ulicznego w obrębie skrzyżowania,
- odtworzenie nawierzchni bitumicznej oraz nawierzchni z kostki granitowej na dojazdach do wyniesionego skrzyżowania,
- dostosowanie przejść dla pieszych do wymogów Zarządzenia Burmistrz Miasta Zakopane (m. in.: wykonanie nawierzchni z „kostki integracyjnej” oraz ścieku z płyt granitowych przed przejściami dla pieszych),
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD;
b) dla skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Makuszyńskiego:
- wykonanie: wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściami dla pieszych oraz przejściem z przejazdem rowerowym (frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie podbudowy, podsypki i nawierzchni z kostki betonowej),
- przebudowę drogi dla pieszych w obrębie wyniesionego skrzyżowania (rozebranie istniejącej nawierzchni, korytowanie, wykonanie podbudowy i nawierzchni (dostosowanej do wyniesionego skrzyżowania) z kostki betonowej z uprzedniej rozbiórki wraz z wymianą uszkodzonych kostek),
- przebudowa drogi dla rowerów w obrębie wyniesionego skrzyżowania (rozebranie istniejącej nawierzchni, korytowanie, wykonanie podbudowy i nawierzchni (dostosowanej do wyniesionego skrzyżowania) z kostki betonowej z uprzedniej rozbiórki wraz z wymianą uszkodzonych kostek),
- dostosowanie sytuacyjne i wysokościowe: ścieków przykrawężnikowych, krawężników i obrzeży do wyniesionego skrzyżowania z przejściami dla pieszych oraz przejściem z przejazdem rowerowym z wymianą uszkodzonych krawężników i obrzeży,
- regulację włazów, studni, zasuw, itp. sieci obcych,
- przebudowę odwodnienia drogi (budowa studni rewizyjnych i przykanalików, przebudowa wpustów ulicznych),
- budowę dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych oraz przejścia z przejazdem rowerowym i wymianę latarni oświetlenia ulicznego w obrębie skrzyżowania,
- odtworzenie nawierzchni bitumicznej na dojazdach do wyniesionego skrzyżowania,
- dostosowanie przejść dla pieszych do wymogów Zarządzenia Burmistrz Miasta Zakopane (m. in.: wykonanie nawierzchni z „kostki integracyjnej” oraz ścieku z płyt granitowych przed przejściami dla pieszych),
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, wzór umowy o wykonanie robót budowlanych oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej ustawy PZP, w sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej i systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej i systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do projektantów dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
8. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej niepowodujących zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy.
11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem.
12. Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót.
13. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywania robót zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1303032,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303032,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1303032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368526412

7.3.3) Ulica: Kościuszki 55

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-530

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1303032,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.