eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strachówka › ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6

1.5.2.) Miejscowość: Strachówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257562828

1.5.8.) Numer faksu: 257562829

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strachowka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200fa299-7989-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057833/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa świetlicy wiejskiej w miejsc. Równe

1.1.12 Wykończenie budynku świetlicy w miejscowości Równe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1484303,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: „ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE”

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:


Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku OSP o świetlicę wiejską, niezbędne urządzenia i przyłącza infrastruktury technicznej obejmujące: instalację sanitarną, elektryczną, szczelny zbiornik na nieczystości płynne o poj. 10m3, miejsce gromadzenia odpadów, porządkowanie terenu i zagospodarowanie terenu.

Zadanie 1 - „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Równe”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku OSP o świetlicę wiejską o konstrukcji tradycyjnej murowanej. Zaprojektowany obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym z dachem dwuspadowym, kryty blachą na rąbek stojący. Budynek zakończony dwiema attykami. Zamówienie obejmuje wykonanie robót polegających na wykonaniu robót ziemnych, ław i ścian fundamentowych, podłogi na gruncie, słupów, ścian, konstrukcji dachowej wraz z pokryciem. Szczegółowy zakres prac przedstawiony jest w przedmiarze robót branży budowlanej określonych pozycjami: 1 - Roboty ziemne; 2 – Ławy i ściany fundamentowe; 3 – Podłoga na gruncie – podkład; 4 – Słupy, ściany i ścianki; 5 – Dach konstrukcja i pokrycie.

Zadanie 2 - „Wykończenie budynku świetlicy w miejscowości Równe”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania tynków i okładzin, wykonaniu robót malarskich, wykonanie nawierzchni, wykonaniu instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, wykonaniu instalacji elektrycznej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz branży budowlanej ( z pominięciem pozycji uwzględnionych w zadaniu 1)


Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
• na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
• ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
• zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
• obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
• przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
• po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
• Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.


KOD CPV:
45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45111000-8 - roboty ziemne,
45262310-7; 45262311-4 - zbrojenie; betonowanie konstrukcji,
45262120-8; 45262110-5- wznoszenie rusztowań; demontaż rusztowań,
45262500-6 - roboty murarskie i murowe,
45320000-6 - roboty izolacyjne,
45261000-4 - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,
45432110-8 - kładzenie podłóg,
45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej,
45410000-4; 45442100-8 - tynkowanie; roboty malarskie,
45443000-4 - roboty elewacyjne,
45233200-1 - roboty w zakresie rożnych nawierzchni,
45111213-4 - roboty w zakresie oczyszczania terenu,
45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne,
45232460-4 - roboty sanitarne,
45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SWZ:
dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postepowania na podstawie art. 266 pkt 6 w związku z art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 255 pkt 6. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty zgodnie z art. 255 pkt 3.

Uzasadnienie faktyczne

Zawarty w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu przedmiot zamówienia stanowi: „ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE” na który składają się dwa zadania:
Zadanie 1 - „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Równe”
Zadanie 2 - „Wykończenie budynku świetlicy w miejscowości Równe”
Przetarg nie został podzielony na części w związku z czym nie można było składać ofert oddzielnie na poszczególne zadania. Obydwa zadania stanowiły jednak odrębne zadania budżetowe i miały wydzielone odrębne środki na ich wykonanie. Dla zadania nr 1 jest to w budżecie gminy Strachówka kwota 460 247,03 zł (w tym środki na zatrudnienie inspektora nadzoru inwestorskiego) a dla zadania nr 2 jest to kwota 2 000 000 zł.
Pomiędzy w/w zadaniami budżetowymi nie można dokonywać przeniesienia środków ze względu na programy z których zostały udzielone oraz odrębny zakres inwestycji w związku z tym Zamawiający przekazując informację dotyczące kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podał kwoty odrębnie dla każdego zadania:
Zadanie 1 - „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Równe” – 530 000 zł
Zadanie 2 - „Wykończenie budynku świetlicy w miejscowości Równe” – 2 000 000 zł
Kwota podana dla zadania nr 1 została podana omyłkowo błędnie. Kwota jaką zamawiający dysponuje po zabezpieczeniu środków dla inspektora nadzoru i jaką zamierza przeznaczyć to 420 000 zł. Zgodnie z wykazem przedsięwzięć do WPF stanowiącym załącznik do uchwały rady gminy nr XVI/349/2023 z dnia 29 listopada 2023r., limit wydatków na 2024 rok dla zadania nr 1 to 460 247,03 zł.


Zamawiający po przeanalizowaniu możliwości finansowych stwierdza, iż w chwili obecnej nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia dla zadania nr 1 do ceny najkorzystniejszej oferty. Podanie przez Zamawiającego błędnej, zawyżonej kwoty nie zmienia faktu, że zawarcie przez Zamawiającego umowy mimo braku środków w budżecie gminy nie jest możliwe.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1830000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.