eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › "II etap budowy Centrum Aktywności Społecznej w Babimoście"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„II etap budowy Centrum Aktywności Społecznej w Babimoście”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Babimost

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Babimost

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: babimost@babimost.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/babimost

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„II etap budowy Centrum Aktywności Społecznej w Babimoście”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c435dc50-7c86-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025285/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Centrum Aktywności Społecznej w Babimoście – stan wykończeniowy - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BUD.271.32.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W parterze budynku projektuje się dwa wejścia. Komunikacja odbywa się schodami oraz podnośnikiem dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów zużycia mediów tj. wody, energii itd. w okresie realizacji robót, a także wykonania dokumentacji organizacji ruchu na czas trwania budowy oraz ponoszenia kosztów za zajęcie pasa drogowego dla każdego rodzaju dróg, których będzie dotyczyć. Projekt budowlany, projekt budowlany zamienny, rysunki rozbudowy - dobudowa pomieszczenia w elewacji wschodniej budynku - budowy budynku CAS swoim zakresem obejmuje wykonanie wszystkich robót wykończeniowych wraz z wszystkimi branżami tj. architektoniczną, konstrukcyjną, ogólnobudowlaną, sanitarną, elektryczną i odgromowa, wentylacyjną, nagłośnienia, pompy ciepła, gazowej, centralnego ogrzewania, internetowa, montaż windy oraz zagospodarowanie terenu.
Niniejszym zapisem Zamawiający ustala, że postępowanie obejmuje wykonanie wszystkich robót wykończeniowych i rozbudowy ww. budynku - stan surowy zamknięty został już wykonany.
Zakres robót objęty projektem budowlanym, projektem budowlanym zamiennym, rysunkami dobudowy pomieszczenia do części wschodniej budynku, przedmiarami robót, opisami ujętymi w niniejszej SWZ (poza zakresem - stan surowy zamknięty budynku) wchodzi w zakres niniejszego postępowania.
Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego, projektu budowlanego zamiennego, rysunków dobudowy pomieszczenia do części wschodniej budynku w zakresie wykończenia i wyposażenia - oprócz stanu surowego zamkniętego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty dotyczące wykończenia budynku CAS, a nie ujęte w przedmiarach robót, STWIOR i niniejszej SWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym, projektem budowlanym zamiennym, rysunkami dobudowy pomieszczenia do części wschodniej budynku – oprócz stanu surowego zamkniętego, który jest już wykonany, nie będą stanowiły robót dodatkowych.
Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego, projektu budowlanego zamiennego, rysunków dobudowy pomieszczenia do części wschodniej elewacji budynku, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące opisane w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, STWIOR i niniejszej SWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym, projektem budowlanym zamiennym, rysunków dobudowy pomieszczenia do części wschodniej budynku nie będą stanowiły robót dodatkowych. Ponadto w cenie brutto oferty należy wycenić wyposażenie zgodnie z wykazem przedstawionym poniżej.
Szczegółowy opis zamówienia stanowią:
- projekt budowlany, projekt budowlany zamienny, rysunki rozbudowy budynku o pomieszczenie w elewacji wschodniej budynku pomieszczenia o pow. 32,01m2
- przedmiary robót
- STWIOR
Zaleca się Wykonawcom, dokonanie przed złożeniem oferty, wizji lokalnej terenu budowy.
Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i organizacją placu budowy, w tym oznakowania robót, wykonania zabezpieczenia chodnika lub wyłączenia z korzystania części chodnika przylegającego do budynku, wykonania organizacji ruchu, koszty zajęcia pasa drogowego, koszty zużywania mediów itd.
Dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót szczegółowo opisują przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie oferty złożonej Zamawiającemu. Teren, na którym prowadzone będą prace budowlane i geologiczne Wykonawca będzie musiał oznakować. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt Wykonawcy oraz mienie Zamawiającego). Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.
Uszczegółowienie robót:
- zamontować żaluzje okienne piętro i poddasze zaciemniające w 100%
- parter żaluzje pionowe
- parapety wewnętrzne - z konglomeratu
- parapety zewnętrzne granitowe polerowane
- sztukateria - gzymsy elewacyjne opaski wokół wszystkich okien i drzwi z polistyrenu ekstrudowanego
- elewacja zewnętrzna – wełna mineralnej 20cm, tynk cienkowarstwowy
- oświetlenie zewnętrzne elewacji - 20 opraw led do podświetlenia elewacji
- oświetlenie wewnętrzne - oprawy led 6000 lumenów 60x60 zamontowane w suficie podwieszanym
- ścianka przesuwna mobilna składana - sala na piętrze
- ścianka przesuwna mobilna – piętro kuchnia, poddasze kuchnia
- sufity we wszystkich pomieszczeniach - podwieszane z paneli 60x60, w sali piętra i poddasza wypełnienie z płyty ekofon
- podłogi - wszystkie pomieszczenia użytkowe - wykładzina rulonowa spawana
- sanitariaty ściany i posadzki - glazura, ściany do pełnej wysokości
- korytarze i schody - granit polerowany
- ościeżnice regulowane
- w parterze ogrzewanie podłogowe na grzejnikowe
- kocioł c. o. - zamiana mocy z 25kW na 50kW
- wyposażenie szatni - stojące wieszaki dla 60 osób
- pokrycie dachu rozbudowy – papa termozgrzewalna
- do dobudowanego pomieszczenia należy doprowadzić instalacje: elektryczną, c.o., wentylacyjną, i komputerową
- zagospodarowanie terenu należy pomniejszyć o powierzchnię rozbudowy (obrzeża, krawężniki, kostka brukowa)
- instalacja odgromowa - instalacją odgromową należy objąć cały budynek
- pomieszczenia socjalno-cateringowe wyposażyć w meble: szafki dolne ( 2,90 + 2,55 + 1,6 ) i w szafki górne ( 2,90 + 2,55 + 1,6 ), lodówka szt. 2, zmywarka szt. 3, zlew jednokomorowy nierdzewny szt. 3, stół kuchenny / blat szt. 3, krzesła / taborety szt. 6
- wyposażenie w meble:
- stoły konferencyjne - 57 szt.
- krzesła konferencyjne - 122 szt.
- biurka - 7 szt.
- fotele do biurek - 7 szt.
- szafy biurowe szer. 90 wys. 200 - 16 szt.
- szafy biurowe szer. 60 wys. 200 - 5 szt.
- szafy biurowe szer. 90 wys. 130 - 8 szt.
- wieszak stojący - 4 szt.
- wieszak ścienny - dla 40 osób
- wieszak ścienny - dla 60 osób
• Gniazda PEL/ LAN podwójne (w jednym gnieździe dwa złącza LAN) 6 kategorii:
- Parter: 14 gniazd w ścianie (28 złącza LAN)
- Piętro: 10 gniazd w posadzce + 10 gniazd w ścianie (40 złączy LAN)
- Poddasze: 10 gniazd w ścianie (20 złączy LAN)
• urządzenia do uruchomienia sieci LAN i WiFi:
• 100 x kabel patch cord 6 kat
• 3 x Access Point
- Standard WiFi 6
- Obsługiwane częstotliwości: 5GHz (802.11 a/n/ac Wave 2/ax, 2x2:2) oraz 2,4GHz (802.11 b/g/n/ax, 2x2:2)
- Interfejs RJ45 1GbE
- Zabezpieczenia: WPA3-AES, WPA3-Enterprise, WPA2 (CCMP, AES, 802.11i), WPA2 Enterprise (802.1x/EAP), WEP, Open
- Anteny o wzmocnieniu: dla 5 GHz min. 6 dBi; dla 2.4 GHz min. 5 dBi
- Obsługa sieci gościnnej z wbudowanym portalem logowania
- Możliwość limitowania klientów: bitrate oraz czas
- Zasilanie POE w standardzie 802.3af
• Switch
- Min 96 portów 1GbE, możliwość zastosowania dwóch urządzeń połączonych portem uplink SFP+
- Wydajność min 170 Gbps
- Zarządzalny obsługujący warstwę 2 oraz 3
- Obsługa PoE
- Zarządzanie przez CLI, chmurę, przeglądarkę internetową
- Wielkość tabeli adresów min 15000
• 3 x TV (1 na poddaszu + 2 na sali na piętrze)
- Telewizory 55 cali
- Z wieszakami z regulacją w każdej płaszczyźnie (regulowana odległość od ściany, regulowany kąt w poziomie i pionie)
- Technologia QLED
- Rozdzielczość UHD 4k
- SMART TV
- Min. WiFi 5 (802.11ac)
- Bluetooth min. wersji 5.2
- Min. 3 złącza HDMI
- Min. 2 złącza USB
- Ethernet LAN RJ45
- Wyjście audio cyfrowe optyczne
- HDR10+
- Częstotliwość odświeżania min 120Hz
• Czujniki przeciw pożarowe w każdym pomieszczeniu
• Szafa rack wisząca 19 cali:
- Z patch panelem kategorii 6 min. 100 portów
- Min. 12U
- Zabezpieczona zamkiem
- Panele stalowe demontowane
- Drzwi przednie stalowe przeszklone
- Otwory kablowe w płycie górnej i dolnej
- Możliwość zamontowania wentylatorów
• 3 komputery stacjonarne z monitorem i urządzeniem wielofunkcyjnym
- Procesor min. 6 rdzeni i 12 wątków, min. 18MB cache, zgodny z Windows 11, uzyskujący w CPU MARK co najmniej 19000 pkt
- Pamięć RAM min. 16GB DDR4 lub DDR5
- Dysk SSD NVME min. 500GB w złączu m.2 PCIE
- System operacyjny 64bit nie starszy niż Windows 10
- Klawiatura z myszką
- Monitor min 23,5 cala, matryca IPS lub VA, FullHD, z wbudowanymi głośnikami, wejścia HDMI oraz DsiplayPort, format 16x9, typ ekranu płaski, czas reakcji min. 2ms, jasność min. 250cd/m2, częstotliwość odświeżania ekranu min. 100Hz, kontrast statyczny min. 1000:1
- Pakiet biurowy Microsoft Office
- Zasilacz UPS
- Urządzenie wielofunkcyjne (skanowanie, kopiowanie, drukowanie): technologia druku atramentowa kolorowa, system uzupełniania atramentu, automatyczny druk dwustronny, podajnik ADF do skanera dokumentów, połączenie USB oraz WiFi
• 2 x Projektor
- Jasność ANSI min. 5000 lumenów
- Format obrazu 16x9 oraz 4:3
- HDR
- Rozdzielczość min. Full HD (1920x1080)
- Kontrast min. 10000:1
- Wejścia HDMI oraz VGA
- Żywotność lampy w trybie normalnym min. 5000h
• 2 x ekran projekcyjny elektryczny
- Sterowany zdalnie pilotem oraz sterownikiem naściennym
- Możliwość montażu na ścianie i suficie
- Powierzchnia projekcyjna min. 150 cali 16x9

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3136500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4245808,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3136500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UB SZAŁATA Sp.z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-245-55-52

7.3.3) Ulica: Wiślana 44 A/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom część zamówienia z zakresu robót ogólnobudowlanych , instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznej .


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3136500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.