eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Przebudowa z budową drogi gminnej ul. Młynowa - Machnacz - granica gminy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z budową drogi gminnej ul. Młynowa - Machnacz - granica gminy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857131340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-929fb287-84cf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa z budową drogi gminnej ul. Młynowa - Machnacz - granica gminy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-929fb287-84cf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026787/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa z budową drogi gminnej ul. Młynowa - Machnacz - granica gminy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dróg gminnych – ul. Młynowej w Czarnej Białostockiej oraz drogi w m. Machnacz, gm. Czarna Białostocka na działkach nr geod. 451/1, 453/1, 454/1, 457/1, 458/1, 461/1,462/1, 476/1 oraz 347, 432, 442/5, 443/4, 447/3, 101/2, 449/2 obręb 044 Czarna Białostocka, 305/2, 301/2 obręb 003 Chmielnik, 6/4, 6/6, 5/21, 5/23, 5/25, 5/27, 5/29, 5/31, 5/33, 5/37, 5/35, 5/39, 5/41, 4/30, 4/28, 4/32, 4/34, 4/36, 4/38, 4/40, 4/26, 4/22, 4/24, 3/19, 3/21, 3/23, 3/24, 2/3, 2/5, 1/7, 1/9, 7/1, 8/1, 9/1, 11/1, 15/1, 17/1, 16/1, 16/2, 18/1, 19/1, 20/9 oraz 23, 24, 25, 13 ob. 011 Machnacz. Działki, z których korzystanie będzie ograniczone, podlegające czasowemu zajęciu:
•Obręb Cz B: 434 - Przebudowa zjazdów i utwardzenia z kostki, 435, 436, 437, 438, 102, 451/2, - Budowa zjazdu, 103/2 - Budowa zjazdu i przebudowa kabli eN, 439/1 - Budowa kanalizacji deszczowej i dojazdu do zbiornika, rozbiórka ogrodzenia, 439/2 - Budowa zbiornika wraz z kanalizacją deszczową, ogrodzeniem i dojazdem do zbiornika, rozbiórka ogrodzenia, budowa zjazdu, 442/3 - Budowa zjazdu, przebudowa linii kablowej eN i zabezpieczenie kabli eN i eS., 444, 445 - Przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, 445 - Przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia i budowa oświetlenia ulicznego, 104 - Budowa zjazdu i budowa oświetlenia ulicznego, 101/1 - Budowa zjazdu i przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia oraz zabezpieczenie kabli średniego napięcia, 450/2 - Budowa zjazdu i przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia oraz średniego napięcia, budowa oświetlenia ulicznego.
•Obręb Machnacz: 7/2, 9/2, 11/2, 14/1, 14/3, 12 - Budowa zjazdu.
•Obręb Chmielnik: 252 - Budowa jezdni i poboczy.
Powyższe zadanie realizowane będzie w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, z wyłączeniem odcinka zlokalizowanego w obrębie dz. nr 305/2 oraz 301/2 obręb Chmielnik, gmina Cz B.
Inwestycja przebiegać będzie w istniejącym pasie drogowym oraz na działkach przeznaczonych pod jego poszerzenie zgodnie z podziałem geodezyjnym w obrębie Cz B, Chmielnik i Machnacz w gminie Cz B w pasie drogowym drogi gminnej ul. Młynowa – Machnacz – granica gminy. Początek budowy ulicy Młynowej założono w dowiązaniu do istniejącej nawierzchni skrzyżowania z ulicą Różaną w obrębie działki nr 347 ob. Cz B. Odcinek o długości w planie ok. 3.677 km posiadać będzie w km od 0+000,00 do 0+800,00 przekrój półuliczny szer. 6,0 m, spadek poprzeczny jednostronny 2%, spadek podłużny 0,5÷3,23%, natomiast w km od 0+800,00 do 3+677,77 przekrój szlakowy szer. 5,0 m, spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy 2%, spadek podłużny 0,3÷7,75%. Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Miejscowo przy ul. Młynowej należy wykonać chodnik szerokości ok. 2,0 m z kostki brukowej betonowej. Pobocza gruntowe trasy głównej o szer. ok. 0,75÷1,25m, pobocza gruntowe tras bocznych szer. 0,75÷2m. Drogi boczne wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szerokości ok. 4,0 – 5,0 m. Łączna długość dróg do wybudowania w ramach niniejszego zadania wynosi ok. 4+073,59 m. Na działkach nr 432/1 oraz 442/3 ob. Cz B wykonać dwa sięgacze z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm.
Na początku ul. Młynowej wykonać próg zwalniający o wymiarach 6,0 x 7,0 m. Kolejne dwa progi zwalniające wybudować w m. Machnacz. Na przebiegu drogi przez tereny leśne wykonać mijanki szr. 1,0 m i długości 25m (skosy 1:1,5). Zjazdy z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm szer. ok. 4,0 m (zjazdy indywidualne) oraz ok. 6,0 m (zjazdy publiczne). Obramowanie obrzeżem betonowym 20x6 cm, krawężnikiem betonowym 15x30 cm oraz krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Pod częścią zjazdów wykonać przepusty rurowe Ø40 cm. W ramach inwestycji należy wykonać również rowy trapezowe oraz wybudować przepusty rurowe.
Oświetlenie uliczne należy wykonać na słupach aluminiowych anodowanych (54 szt.) wysokości 10 m bez szwu osadzonych w gruncie na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Zastosować oprawy oświetleniowe w technologii LED z redukcją mocy w oprawie.
Na potrzeby odwodnienia układu drogowego wybudować sieć kanalizacji deszczowej wraz z wpustami drogowymi, odprowadzającymi wody opadowe i roztopowe do szczelnego zbiornika betonowego retencyjno-odparowującego o pojemności całkowitej ok. 165,7 m³. Sieć kanalizacji deszczowej wykonać z rur PP karbowanych SN12 i SN8 o średnicy DN 500, 400, 315 i 250 mm kielichowych łączonych na uszczelkę. Przykanaliki wpustów deszczowych wykonać z rur PP karbowanych SN8 DN 200mm kielichowych łączonych na uszczelkę.
Wybudowany kanał deszczowy wraz ze studniami jako system powinien być szczelny. Studnie wykonać jako betonowe DN1200mm i DN1000mm o minimalnej wytrzymałości na ściskanie 40MPa, z kinetą monolityczną oraz przejściami szczelnymi wykonanymi w postaci uszczelki wklejanej w ścianę dennicy lub gumowej uszczelki wargowej wkładanej w odpowiednio nawiercony otwór. Włazy żeliwne typu ciężkiego DN 600 kl. D400, pokrywa luźna, bez uszczelki. Regulację włazów studni rewizyjnych wykonać przy użyciu betonowych pierścieni regulacyjnych o wysokościach 40, 60, 80, 100 mm spełniające wymogi normy. Do odprowadzenia wód opadowych lub roztopowych wykonać studzienki osadnikowe betonowe. Po zakończeniu robót wykonać inspekcję TV w celu sprawdzenia drożności kanałów.
W ramach inwestycji należy także przebudować istniejącą sieć wodociągową. Na istniejącym odcinku sieci wodociągowej wykonać 3 hydranty nadziemne DN 80, (HP1-HP3), zlokalizowanych wzdłuż drogi publicznej, w odległościach ok. 150 m od siebie. Przewody wodociągowe należy poddać próbie ciśnieniowej szczelności. Po ułożeniu przewodów i zabezpieczeniu przed przesunięciem należy wykonać badanie szczelności próbą ciśnieniową zgodnie z normami.
Pobór wody do dezynfekcji oraz płukań zrealizowanego wodociągu należy prowadzić wyłącznie za zgodą i pod nadzorem „Przedsiębiorstwa Komunalnego” w Cz B Sp. z o.o. po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu terminu i ilości wody niezbędnej do skutecznego przeprowadzenia w/w czynności. Pobór wody należy wykonać z najbliższego hydrantu zlokalizowanego w obrębie inwestycji. Zabrania się odprowadzania wód z dezynfekcji i płukania do kanalizacji sanitarnej. Należy je odprowadzić do kanalizacji deszczowej. Przed włączeniem do istniejącego systemu sieci - badanie jakości wody należy zlecić akredytowanemu laboratorium. Pobór próbek wody do badań przeprowadzić z udziałem przedstawiciela Przedsiębiorstwa.
Materiały użyte do budowy wodociągu powinny posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające produkt do obrotu i wbudowania. Parametry materiałów muszą być potwierdzone stosowną Aprobatą Techniczną lub deklaracją zgodności oraz Atestem PZH i posiadać dopuszczenie do stosowania w drogownictwie – aprobata techniczna IBDiM.
W zakres inwestycji wchodzi także przebudowa kablowych sieci elektroenergetycznych nn 0,4 kV i linii kablowych SN 15 kV kolidujących z projektowanym układem drogowym oraz budową linii kablowej nn oświetlenia drogowego. Wszystkie przebudowywane linie nn i SN są własnością PGE Dystrybucja S.A. i są eksploatowane przez ww. zakład. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich wymaganych zgłoszeń i uzgodnień z PGE przed rozpoczęciem robót w zakresie usuwania kolizji na ich sieciach.
Istniejącą infrastrukturę telekomunikacyjną firm KOBA, SerczerNET i Exatel kolidującą z budową dróg należy przebudować.
Wykonywanie robót ziemnych w bezpośrednim sąsiedztwie sieci, takich jak: elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, wodociągowe i kanalizacyjne powinno być poprzedzone określeniem przez kierownika budowy bezpiecznej odległości, w jakiej mogą być one wykonywane od istniejącej sieci.
Bieżąca pielęgnacja zieleńców – w tym także koszenie skarp i trawników – pozostaje w zakresie Zamawiającego. Drewno z wycinki należy złożyć na działce nr geodezyjny 1142/15 w Czarnej Białostockiej, tj. na terenie Zakładu Energetyki Cieplnej przy ul. Fabrycznej 34
UWAGA:
Obecnie trwa postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Zakres obejmuje wykonanie:
A. robót branży drogowej:
B. robót branży sanitarnej w postaci:
C. robót branży elektrycznej – linie energetyczne i oświetlenie – w postaci:
D. robót branży telekomunikacyjnej w postaci (zabezpieczenie sieci SerczerNET, Koba, Exatel):
Inwestycję należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiar robót jest elementem pomocniczym do przygotowania oferty.
Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia przebiegu urządzeń podziemnych z gestorami istniejących sieci.
Do zadań Wykonawcy należy:
-opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz.,
-opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku,
-zapewnienie mieszkańcom oraz służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na posesje,
-przed przystąpieniem do budowy projekt zagospodarowania terenu uzgodnić w zakresie kolizji z gestorami sieci energetycznych, telefonicznych i sanitarnych,
-przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji kosztorysu powykonawczego,
-zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości.
-wykonanie inspekcji TV zrealizowanej kanalizacji deszczowej,
-wykonanie i ustawienie 2 szt. tablic informacyjno – promocyjno – pamiątkowych o wymiarach 180x120 cm związanych z realizacją zadania, wskazujących źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację
- przed przystąpieniem do wykonania robót należy sprawdzić w Departamencie Geodezji czy, po przekazaniu niniejszej dokumentacji, na terenie objętym inwestycja nie zostały zaprojektowane i/lub wykonane inne sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12976500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14935890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12976500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Żukowski Krzysztof

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konosorcjum: PIONIER Krystian Żukowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660416409

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12976500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.