eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Wykonanie, dostawa oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2024.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Aleksandrowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 282 79 00

1.5.8.) Numer faksu: + 48 54 282 79 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@aleksandrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow-aleksandrowski.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fc8cec2-839d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, dostawa oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fc8cec2-839d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047509/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie, dostawa oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2024.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500028

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.Rz.2720.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175789,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2024.
2)Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego a w szczególności z:
a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzoru innych dokumentów związanych z rejestracja pojazdów ( Dz.U. z 2022r. poz.1847);
b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1885 ze zm.);
c)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547);
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalna rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r., poz. 546 ze zm. );
e) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności Dz.U. z 2023r.,poz. 215 ze zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
3)Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach:

Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych kpl./szt. Ilość
Tablice rejestracyjne zwyczajne
1. Samochodowe jednorzędowe - kpl. 3400
2. Samochodowe dwurzędowe - kpl. 20
3. Motocyklowe / Ciągnikowe - szt. 525
4. Motorowerowe - szt. 110
5. Przyczepy- jednorzędowe - szt. 350
6. Przyczepy- dwurzędowe - szt. 50
7. Samochodowe zmniejszone - kpl. 25
8. Samochodowe – „zielone” jedno i dwurzędowe - kpl. 50
9. Samochodowe – „zielone” zmniejszone - szt. 8
10. Motocyklowe „zielone - szt. 10
11. Motorowerowe „zielone” - szt. 50
Tablice rejestracyjne indywidualne
1. Samochodowe jedno i dwurzędowe w tym „zielone” - kpl. 35
2. Motocyklowe oraz motocyklowe „zielone” - szt. 10
Tablice rejestracyjne zabytkowe
1. Samochodowe jedno i dwurzędowe - kpl. 15
2. Motocyklowe - szt. 10
3. Motorowerowe - szt. 5
Tablice rejestracyjne tymczasowe
1. Samochodowe jednorzędowe - kpl. 25
2. Samochodowe jednorzędowe zmniejszone - kpl. 2
3. Samochodowe dwurzędowe - kpl. 5
4. Motocyklowe/ciągnikowe - szt. 25
5. Motorowerowe - szt. 10
Wtórniki
1. Wszystkie rodzaje tablic - szt. 100
Dodatkowe
1.Samochodowe jedno i dwurzędowe w tym „zielone”- 100 szt.

4)Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w powyższej tabeli.
5)Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości poszczególnych rodzajów tablic niż wskazano powyższej tabeli, a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń. Rzeczywiste ilości dostarczonych tablic, zlecane przez Zamawiającego będą odpowiadać rzeczywistym potrzebom Zamawiającego, przy czym łączna wartość brutto tych dostaw nie przekroczy kwoty brutto określonej w umowie na realizacje przedmiotowego zamówienia.
6) Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez udostępnienie Zamawiającemu stosownego programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne.
7) Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. Tablice należy dostarczyć w twardych opakowaniach, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. Każdy komplet tablic powinien być dostarczony w foli ochronnej.
8)Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, a w przypadku wtórników tablic rejestracyjnych, tablic dodatkowych i indywidualnych – 72 godziny od otrzymania zamówienia.
9) Dostarczone przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz ich wtórniki, tablice dodatkowe i indywidualne muszą posiadać aktualny certyfikat potwierdzający zgodność produktu z obowiązującymi normami technicznym wydanymi przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument.
10) W trakcie realizacji umowy Wykonawcę będą obowiązywać wszelkie przepisy w zakresie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach w trakcie trwania umowy.
11)Wykonawca otrzyma wraz z każdym zamówieniem wykaz wyróżników literowo- cyfrowych zamawianych tablic.
12) Tablice będą dostarczane do Wydziału Komunikacji i Transport w siedzibie Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 8 w godzinach pracy urzędu tj. 7.30-15.30.
13) Odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie się odbywał w ramach dostarczonych dostaw zamówionych tablic rejestracyjnych lub w razie potrzeby w innym terminie uzgodnionym przez strony, nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego:
-odbiór wycofanych tablic rejestracyjnych będzie się odbywał na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego,
- koszt odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych będzie pokrywał Wykonawca.
14) Wykonawca dokona zniszczenia tablic rejestracyjnych , o których mowa w pkt 1 ppkt 13, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób uniemożliwiający ich powtórne użytkowanie.
15) Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 36 miesiące, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196122,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207906,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207906,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DERPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562427769

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-759

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207906,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.