Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447734/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 477012002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37a2be38-69ba-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38 /23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP Grójec - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP Lipsko - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9150,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP Przasnysz - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 13350,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP Pułtusk - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KMP Radom - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 117150,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP Szydłowiec - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP Zwoleniu - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9750,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP Płońsku - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 17850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologiczna Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Barbara Korabiewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 14416358
7.3.3) Ulica: Szwedzka 45
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologiczna mgr Emilia Kołakowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361771210
7.3.3) Ulica: Miła nr 23
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.5) Kod pocztowy: 06-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Badania Psychologiczne dr Magdalena Nowicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142098322
7.3.3) Ulica: Brzechwy nr 2
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Psychologiczna mgr Emilia Kołakowska
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Psychologiczna mgr Emilia Kołakowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- P-25/2024: Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Dostawa energii elektrycznej dla PSSE w Radomiu 2024r.
- "Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Strzelce Krajeńskie
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Dostęp do platformy wellbeingowej
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.