eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Głusko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głusko 19

1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 761 39 50, 95 761 39 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: glusko@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glusko.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/glusko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-776af70b-8d21-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00247549/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516769

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu bieżącego utrzymania i konserwacji budynku siedziby nadleśnictwa, budynków mieszkalnych i gospodarczych, hydroforni, oczyszczalni ścieków, chłodni nasion, deszczowni, pompy ciepła, sieci kanalizacyjnych, punktu przechowywania tusz dzików, budynków SKL będących w Zarządzie Nadleśnictwa Głusko.
Zakres prac obejmuje:
1) bieżącą kontrolę stanu technicznego urządzeń, drobne naprawy dachu, czyszczenie rynien, drobne naprawy ogrodzenia, dokonywanie odczytów liczników ciepła, przeglądy węzłów ciepła, drobne naprawy i wymiany wewnętrznych instalacji, regulację elementów ruchomych instalacji (pozycje 1-18 w załączniku nr 9 do SWZ),
2) naprawę dachu polegającą na wymianie poszycia lub elementów konstrukcji, naprawę elewacji, prace brukarskie, naprawę lub wymianę powierzchni podłóg, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji elektrycznej, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów instalacji C.O., malowanie pomieszczeń, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów ogrodzenia, wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów wyposażenia, regulacja drzwi i okien, prace malarskie, prace tynkarskie, zamiatanie, sprzątanie, koszenie (pozycje 18-68 w załączniku nr 9 do SWZ),
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji (prac) oraz miejsc ich wykonania określa Załącznik nr 9 do SWZ. Określenie wynagrodzenia należnego za wykonane i odebrane prace
(rozliczenie) odbywać się będzie według ceny jednostkowej za miesiąc (pozycje 1-17 w załączniku nr 9 do SWZ), ceny jednostkowej za godzinę rzeczywistą (pozycje 18-68 w załączniku nr 9 do SWZ) podanych w Kosztorysie ofertowym.
Materiały do bieżącego utrzymania i konserwacji zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marian Muszyński ADMAR S.C. Muszyński Marian, Gradecki Adam

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Adam Gradecki ADMAR S.C. Gradecki Adam, Muszyński Marian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211210398

7.3.3) Ulica: Radęcin 10

7.3.4) Miejscowość: Dobiegniew

7.3.5) Kod pocztowy: 66-520

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.