Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00460853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa traktu „Polskich Olimpijczyków” wraz z modernizacją konstrukcji nawierzchni w obrębie parku im. „Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8372041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa traktu „Polskich Olimpijczyków” wraz z modernizacją konstrukcji nawierzchni w obrębie parku im. „Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d6850d8-725e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044246/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa traktu "Polskich Olimpijczyków" wraz z modernizacją konstrukcji nawierzchni w obrębie parku im. "Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-14.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie, w oparciu o opracowany projekt, robót budowlanych pn. Budowa traktu „Polskich Olimpijczyków” wraz z modernizacją konstrukcji nawierzchni w obrębie parku im. „Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy”, wraz z zapewnieniem możliwości użytkowania wybudowanych w ramach zadania obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w szczególności:
1) budowa traktu pieszo – rowerowego wraz z trzema kładkami wzdłuż rzeki Kamieniec w Kobylnicy na odcinku od ul. Głównej do ul. Aleja Orzechowa, w tym zaprojektowanie i wybudowanie traktu pieszo – rowerowego wraz z kładkami na odcinku od ul. Głównej w Kobylnicy do ul. Aleja Orzechowa o długości ok. 780m, zgodnie z wymaganiami obowiązujących warunków technicznych i przepisów prawa,
2) budowa oświetlenia traktu pieszo – rowerowego, w tym zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenie traktu pieszo-rowerowego wraz z instalacją systemu sterowania. Wykonawca zobowiązany jest wykonać oświetlenie nadążne z czujnikami ruchu pieszych, które zapewni oświetlenie dostosowujące natężenie światła w zależności od obecności pieszych (natężenie światła zwiększa się w kierunku ruchu pieszego),
3) przebudowa mostu betonowego (przepustu z kaskadą) w Parku Wiejskim w Kobylnicy położonym przy ulicy Nad Śluzą w Kobylnicy. Dla obiektu mostowego w ciągu ul. Nad Śluzą należy wykonać przegląd szczegółowy stanu technicznego, zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać roboty budowalne polegające na wymianie elementów wyposażenia mostu i kładek, w szczególności: nawierzchni, krawężników, izolacji płyty pomostu, elementów odwodnienia oraz barier ochronnych i balustrad. Dodatkowo należy przeprowadzić szczegółową ekspertyzę wszystkich elementów mostu,
4) przebudowa drogi gminnej przy ulicy Nad Śluzą na odcinku od obiektu mostowego (przepustu z kaskadą) do skrzyżowania z ul. Witosa, w tym zaprojektowanie i przebudowa odcinka drogi gminnej przy ul. Nad Śluzą od obiektu mostowego do skrzyżowania z ul. Witosa, o długości ok. 116m, zgodnie z wymaganiami obowiązujących warunków technicznych i przepisów prawa,
5) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, na zasadach i w ilościach określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
6) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 9 ust. 2 pkt 2 lit. c projektu umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Uwaga:
W przypadku kolizji drogi z istniejącą infrastrukturą techniczną należy przebudować lub zabezpieczyć istniejące sieci uzbrojenia terenu.
2. W ramach zadania inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać tablicę informacyjną o dofinansowaniu inwestycji z rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wytyczne dot. zaprojektowania i wykonania tablicy dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budowanych dróg oraz infrastruktury obsługującej tereny przyległe w tym m.in. budowa i przebudowa dróg, sieci uzbrojenia terenu, rozbiórka obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, zgodnie z SWZ, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, regulacjami Zamawiającego, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie (tzn. sporządzenie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków technicznych, zatwierdzeń i innych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót) i wykonanie robót budowlanych (w tym, w zależności od potrzeb: przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem i / lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z art. 54 ustawy Prawo budowlane), a ponadto sporządzenie dokumentacji powykonawczej służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom oraz rozliczeniu uzyskanego dofinansowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania od Wykonawcy informacji o postępie prac i przyjętych rozwiązaniach w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które Wykonawca uwzględni w dalszych pracach nad projektem.
5. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić dokumentację projektową z Zamawiającym i każdorazowo uzyskać akceptację przedstawiciela Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań projektowych. Uwaga: brak uzgodnienia dokumentacji projektowej z Zamawiającym będzie stanowił niewłaściwe wykonanie umowy upoważniający Zamawiającego do stwierdzenia, że dokumentacja projektowa nie została wykonana.
6. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
7. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
10. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących pracę fizyczną podczas robót budowlanych, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3948300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3948300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3948300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-220-24-40
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Bożepole Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 84-214
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3948300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Przebudowa placu zabaw i rekreacji w miejscowości Sycewice, Gmina Kobylnica
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.