Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500553/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00511086/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja lodowiska sezonowego wraz z jego obsługą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Rembertów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. A. Chruściela 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-401
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rembertow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rembertow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja lodowiska sezonowego wraz z jego obsługą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f4268d-853e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015015/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Organizacja lodowiska sezonowego wraz z jego obsługą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VIII-WZP.271.48.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 654256,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje:
1) Wypoziomowanie terenu pod montaż lodowiska.
2) Wynajem, dostarczenie i montaż wiaty namiotowej do zadaszenia lodowiska o wymiarach 20 m x 30 m (bez ścian bocznych, dach dwuspadowy).
3) Wynajem, montaż i demontaż oraz obsługę kompletnego lodowiska o wymiarach
20 m x 30 m wraz z oświetleniem i nagłośnieniem.
4) Umieszczenie na terenie lodowiska banerów ze znakiem promocyjnym Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do umieszczenia we wszystkich materiałach (drukowanych, zamieszczonych w Internecie i przekazywanych ustnie) informacji, że przedsięwzięcie jest finansowane przez Urząd Dzielnicy Rembertów m.st Warszawy. Materiały drukowane i zamieszczane w Internecie muszą zawierać także wybrane logotypy promujące Zamawiającego, które zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu Umowy.
5) Montaż na terenie sąsiadującym z płytą lodowisk niezbędnej infrastruktury i wyposażenia do jego prawidłowej eksploatacji oraz zaplecza technicznego lodowiska.
6) Nieodpłatne udostępnianie lodowiska mieszkańcom w terminie 60 dni od daty uruchomienia lodowiska. Lodowisko ma być dostępne dla mieszkańców zgodnie z poniższym harmonogramem:
• W dni powszednie o okresie nauki szkolnej w godzinach od 08.00 do 21.00
• W dni powszednie o okresie ferii zimowych w godzinach od 09.00 do 21.00
• W soboty, niedziele i święta w godzinach od 10.00 do 21.00
• W dniu 01.01.2024 r. w godzinach 12.00-21.00
Demontaż lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą i uprzątnięcie terenu: w terminie 10 dni od dnia zakończenia funkcjonowania lodowiska.
7) Obsługę lodowiska i wypożyczalni przez cały czas ich udostępniania, utrzymanie i konserwację lodowiska.
8) Nieodpłatne udostępnianie mieszkańcom łyżew w różnych rozmiarach, kasków ochronnych oraz jeździków do nauki jazdy w godzinach pracy lodowiska.
9) Ostrzenie łyżew wykorzystywanych w wypożyczalni i suszenie ich, a także ich dezynfekcja po każdym użyciu.
10) Demontaż wszystkich elementów infrastruktury lodowiska po zakończeniu jego funkcjonowania.
Wykonawca wykona zasilenie w energię elektryczną lodowiska od miejsca podłączenia w polu rozdzielni nN w stacji nr 10018, zlokalizowanej na tej samej działce co lodowisko (ok. 100 m od planowanej lokalizacji lodowiska) wraz z układem pomiarowym (uzgodnienia po stronie wykonawcy). Zasilanie należy wykonać zgodnie z warunkami przyłączenia nr ND\RR\25462\2023, stanowiącymi załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
Umowa na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej z odpowiednimi podmiotami zostanie zawarta przez Wykonawcę. Płatności wynikające z tych umów obciążają Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących
37411200-4 - Sprzęt łyżwiarski i hokejowy
70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JDD ICE GROUP Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011127452
7.3.3) Ulica: Hoża 86 lok. 410
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-682
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa, montaż i demontaż namiotu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-14 do 2024-02-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG-1200.2712.26.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach - 6 zadań.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
więcej: Sprzęt łyżwiarski i hokejowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.