eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane - wymiana okien w Przedszkolu nr 428 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane – wymiana okien w Przedszkolu nr 428 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 428

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368119724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myśliborska 35

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-185

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223002277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p428@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole428.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/dbfobialoleka.pl/public/postepowanie?postepowanie=57125815

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane – wymiana okien w Przedszkolu nr 428 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fb7e58d-9996-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00445789/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający unieważnił postepowanie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń oraz art. 226 ust. 1 pkt 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków w postępowaniu.
Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: P 428/2/2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P428/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana 5 kompletów okien siedmioskrzydłowych oraz okna pojedynczego wraz z malowaniem pomieszczeń i montażem rolet w budynku Przedszkola nr 428 w Warszawie.
W zakresie prac znajdują się m.in.
- demontaż i utylizacja okien,
- przygotowanie otworów,
- dostawa i montaż okien PCV,
- usytuowanie i mocowanie okien w otworach,
- demontaż i utylizacja istniejących parapetów zewnętrznych,
- dostawa i montaż nowych parapetów,
- uszczelnienie i izolacja okien, parapetów,
- wykonanie obróbek wokół wykonywanych prac ze szpachlowaniem i malowaniem całych pomieszczeń,
- montaż rolet wewnętrznych z prowadnicami w kolorach jasnego beżu z materiału nieprzepuszczającego promieni słonecznych
- zabezpieczenie parapetów wewnętrznych przed zabrudzeniem i uszkodzeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45421145-2 - Instalowanie rolet

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.H „ELTEX” T.R.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867 100 59 39

7.3.3) Ulica: Metalowca 25

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.5) Kod pocztowy: 39-460

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.