eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn nad Odrą › Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą nie powiązanego z siecią, stanowiącą własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą nie powiązanego z siecią, stanowiącą własność
ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 81 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@kostrzyn.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą nie powiązanego z siecią, stanowiącą własność
ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a99c5ffa-7ed7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038800/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 407493,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91199,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia drogowego i parkowego stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą. Sieć oświetlenia łącznie z układami sterowania i zabezpieczenia zostały wydzielone i stanowią odrębne obwody.
2. Przedmiot umowy obejmuje konserwację lamp oświetlenia ulicznego i parkowego, lamp montowanych w podłożu oraz lamp w ławkach w łącznej ilości 1139. Szczegółowy wykaz lamp stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
. Szczegółowy wykaz lamp stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
3. W ramach umowy Wykonawca wykona:
1) prace wynikające z:
a) Ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2022 poz. 1385 ze zm.),
b) Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2023 poz.682 tj.),
c) Polskich Norm.
2) prace awaryjne obejmujące w szczególności:
a) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem,
b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli,
c) wymianę źródeł światła,
d) wymianę oprawek, stateczników, kondensatorów,
e) wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnęk latarń,
f) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego,
g) regulację i wymianę zegarów sterujących,
h) okresowe kontrole przeprowadzone wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego.
3) inne prace:
a) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, w której dokonywane są zapisy wszystkich zrealizowanych prac, w tym wymiana źródeł światła i podzespołów opraw oraz użytych materiałów,
b) uzupełnienie książek obiektów o blokowy schemat obwodu wraz z przypisaniem do niego nr urządzenia pomiarowego (licznika) i ewidencyjnego PLENED,
c) ocena stanu technicznego sieci oświetleniowej obejmującej także przegląd techniczny opraw i wnęk latarni, wraz z konserwacją zawiasów (raz w miesiącu),
d) przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach wraz z dokonaniem odpowiedniego wpisu do dokumentacji eksploatacyjnej,
e) utrzymywanie pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę,
f) czyszczenie opraw oświetleniowych w II kwartale każdego roku objętego umową,
g) przegląd, czyszczenie i konserwacja szafki lub tablicy zasilającej,
h) raz w tygodniu oględziny punktów świetlnych w godzinach świecenia (porze nocnej),
4) prace określone w ust. 3 pkt 3) litera f), g) i h) podlegają pisemnemu zgłoszeniu Zamawiającemu lub ustaleniu z inspektorem nadzoru pod rygorem nieuznania ich wykonania. Dopuszcza się dokonanie zgłoszenia pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ oraz w Zestawieniu opraw oświetleniowych będących własnością miasta Kostrzyn nad Odrą – Załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100847,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100847,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100847,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ELEKTRO-SERVICE M&G Mariusz Gatak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981265171

7.3.3) Ulica: Nowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

7.3.5) Kod pocztowy: 66-470

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100847,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.