eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › "Budowa elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Stanisława Moniuszki 117 w Starachowicach", (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Stanisława Moniuszki 117 w Starachowicach”, (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bf97dac-7fa9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Stanisława Moniuszki 117 w Starachowicach”, (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf97dac-7fa9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Kształtowanie postaw proekologicznych poprzez utworzenie miejsca edukacji ekologicznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Starachowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2023.HE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188014,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Stanisława Moniuszki 117 w Starachowicach:
1) budowa elementów małej architektury:
altana ogrodowa ze ścianami z lameli – 1szt.,
kompletów stołów z ławkami do altany – 4 kpl.,
elementów do ćwiczeń i zabaw (urządzenie sprawnościowe, huśtawka, karuzela),
ławki drewnianej z oparciem – 1szt.,
ławek drewnianych, półokrągłych bez oparcia – 6 szt.,
koszy na śmieci o poj. min 60l. – 3 szt.,
tablicy informacyjnej ze stali kwasoodpornej – 1 szt.,
tablicy ze sklejki drewnianej, pokrytej farbą umożliwiającej pisanie kredą – 1 szt.,
tablic informacyjnych z fenologiczną nazwą pór roku wykonanych ze stali – 8 szt.,
tabliczek z nazwami gatunków roślin z blachy stalowej – 40 szt.,
drewnianych pojemników do uprawy roślin – 5 szt.,
drewniany kompostownik – 1 szt.,
miejsca na ognisko – 1 szt.,
2) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm (pod altaną),
3) wykonanie nawierzchni żwirowej,
4) wykonanie nawierzchni z mat przerostowych,
5) wykonanie nawierzchni ścieżki sensorycznej,
6) odbudowa trawnika
7) wykonanie nasadzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części robót:
elementów do ćwiczeń i zabaw (urządzenie sprawnościowe, huśtawka, karuzela),
ławki drewnianej z oparciem – 1szt.,
ławek drewnianych, półokrągłych bez oparcia – 6 szt.,
koszy na śmieci o poj. min 60l. – 3 szt.,
miejsca na ognisko – 1 szt.,
wykonanie nawierzchni żwirowej,
wykonanie nawierzchni z mat przerostowych.
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. Rozwiązania projektowe ułatwiają poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi. Zadanie dofinansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty w terenie ogólnodostępnym,
Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. -
wykonywanie robót budowlanych określonych za pomocą dokumentacji projektowej,
wykonywanie prac montażowych,
wykonywanie prac porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, tj.:
1. Oferta Wykonawcy Grupa EPX Paweł Matera (Grupa EPX Paweł Matera), 288, 39-205 Pustków, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, tj.: Wykonawca nie złożył formularza „Dodatkowe kryteria”, w którym należało podać zastosowane w kosztorysie ofertowym czynniki cenotwórcze: stawki roboczogodziny, wskaźnika narzutu kosztów pośrednich (naliczane do R i S), wskaźnika narzutu kosztów zakupu (naliczane do M) oraz wskaźnika narzutu zysku (naliczany do R+Kp i S+Kp), czego wymagał Zamawiający. Brak również tych czynników w złożonym do oferty kosztorysie ofertowym. Nie jest możliwe uzupełnienie oferty po upływie terminu składania ofert przez Wykonawcę w tym zakresie, gdyż prowadziłoby
to do negocjacji dotyczących złożonej oferty (wyrok KIO 2771/21 z dnia 21
października 2021 r.).
Brak wyceny roboczogodziny oraz narzutów w ofercie to przykład braków powodujących niezgodność treści oferty w stosunku do warunków zamówienia. Jest to bowiem ograniczenie składanych informacji w stosunku do żądanych przez Zamawiającego i nie może być uznane za działanie zgodne z treścią SWZ. Nadto, z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu obowiązujące jest wynagrodzenie kosztorysowe, konieczne jest sprecyzowanie w ofercie Wykonawcy przedmiotu tej umowy. Cechą charakterystyczną wynagrodzenia kosztorysowego jest to, że ma ono charakter wynikowy, jego wysokość jest zależna
od rozmiaru świadczenia wykonanego przez przyjmującego zamówienie i zostaje wyliczona według cen i stawek przyjętych w kosztorysie.
2. Oferta Wykonawcy ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski (ROYAL PLAY), 72C, 07-320 Małkinia Górna, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, gdyż Wykonawca nie załączył do oferty wymaganego kosztorysu ofertowego oraz formularza „Dodatkowe kryteria”, w którym należało podać zastosowane w kosztorysie ofertowym czynniki cenotwórcze, których nie można uzupełnić.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.