eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów › "Zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1a

1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kozuchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfec48a-7709-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010721/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Wykonanie zagospodarowania terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468148

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FI.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie. Zakres zadania obejmuje:
1) wyburzenie murku betonowego o dł. 2,5 mb oraz części budynku gospodarczego o powierzchni 9m2,
UWAGA: zadanie nie obejmuje rozbiórki muru w centralnej części skweru
2) remont (rozbiórka/odbudowa) muru ceglanego o dł. około 71 mb i murku okalającego skwer o długości 31 mb
3) wykonanie przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego oraz sieci wodociągowej i sanitarnej po terenie wewnętrznym skweru,
4) wykonanie oświetlenia skweru,
5) wykonanie następujących nawierzchni:
 nawierzchnia mineralna typu HanseGrand lub podobnej – około 630m2 wraz z obrzeżem o dł. około 416 m,
 wstawki – pasy z cegły rozbiórkowej w nawierzchni mineralnej około 26 mb,
 bruk z kamienia polnego około 17,5 m2,
 mozaika z kostki granitowej w nawierzchni mineralnej – kształt mapy miasta Kożuchów – około 4 m2,
6) dostawę i montaż następujących elementów małej architektury:
 ławka modułowa – 1 szt.
 ławka dwustronna – 1 szt.
 ławka parkowa – 8 szt.
 ławka typu SMART – 1 szt.
 ławka sześciokątna – 4 szt.
 leżak miejski – 4 szt.
 huśtawka miejska -2 szt.
 nakładki drewniane na murek ceglany – 6 szt.
 stolik – 2 szt.
 zdrój wody pitnej z nalewakiem i poidłem dla zwierząt – 1 szt.
 słupek zamgławiający – 1 szt.
 kosze na psie nieczystości – 2 szt.
 kosze do segregacji śmieci – 4 szt.
 parking dla rowerów – 1 szt.
 donica wolnostojąca – 7 szt.
 ekohotel dla owadów – 2 szt.
 gablota wystawowa – 2 szt.
 Tablica informacyjna – 2 szt.
 Biblioteka – 1 szt.
 Karmik dla ptaków wraz z wieszakiem na kwiaty – 2 szt.
 Żeliwna dekoracja na mur – 7 szt.
 Rama okienne wraz z okienicami na lustro ogrodowe wraz z lustrem – 2 szt.
 Obelisk – 2 szt.
 Osłona na drzewa – 4 szt.
 Płotek drewniany wokół rabat – 38 mb.
7) wybudowanie z cegły następujących elementów małej architektury:
 murek siedzisko – 22,5 mb
 rabaty podwyższone – 2 szt.
 donice – 1 szt.
8) dostawę i montaż następujących elementów drewnianych:
 pergola – trejaż – 4 szt.
 kratownica pod pnącza – 10 szt.
9) dostawę i montaż elementów wodnych:
 fontanna – 1 szt.
 fontanna z wylewką – 1 szt.
10) dostawę i montaż elementów niestandardowych:
 rzeźba ogrodowa ze stali corten – 1 szt.
 rzeźba smoka z drewnianych kłód – 1 szt.
 głazy kamienne – 12 szt.
11) dostawę i montaż elementów z wikliny:
 płot z wikliny – 1 szt.
 altana z wikliny – 1 szt.
12) dostawę i montaż następujących elementów placu zabaw:
 huśtawa – gniazdo – 1 szt.
 karuzela – 1 szt.
 trampolina – 1 szt.
 głuchy telefon – 1 szt.
 tablica magnetyczna z kulodromem, jednostronna – 1 szt.
 rura deszczowa – 1 szt.
 panel sensoryczny – 1 szt.
 drewniane krążki – 4,5mb
 ogrodzenie placu zabawa wraz z furtką – płot drewniany – 25,3 mb.
13) dostawę i nasadzenia drzew, krzewów, bylin i traw ozdobnych oraz wykonanie łąki kwiatowej, trawnika i zielnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2641990,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3171537,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2641990,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-INFRA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932175557

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 8

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2641990,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.