Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00483157/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących
na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005810956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748110266
1.5.8.) Numer faksu: 74 811 17 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry.ops@bystrzycaklodzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.bystrzycaklodzka.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f102b5f3-7e1a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkującychna terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r. ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f102b5f3-7e1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483157
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO.262.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi opiekuńcze dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Usługi opiekuńcze polegać będą na pomocy w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiece higienicznej, zalecanej przez lekarza pielęgnacji oraz, w miarę możliwości zapewnieniu kontaktów z otoczeniem.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. usług opiekuńczych określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej
(tekst jednolity Dz. U. z 2023, poz. 901 ze zm.) tj. u osób, które ze względu na wiek, chorobę lub z innych przyczyn wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych ze strony innych osób, a są tejże pomocy pozbawieni lub pomoc ta jest niewystarczająca.
2. Przewidywana liczba godzin usług opiekuńczych w okresie zamówienia wynosi ok. 4 800 godzin (miesięcznie ok. 400 godzin). Przez godzinę świadczenia usług Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu klienta, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania klienta.
3. Wyszczególniona w SWZ ilość godzin usług opiekuńczych jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu i ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy nie można jej określić dokładnie.
4. Zmiany ilościowe godzin nie wymagają aneksu do umowy.
5. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług.
6. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że przyjmuje do wiadomości, iż z tytułu zmniejszenia liczby środowisk oraz liczby godzin, nie będą mu przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
7. Usługi opiekuńcze winny być dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, w szczególności winny obejmować:
- dbałość o higienę i wygląd osoby wymagającej pomocy oraz jej miejsca zamieszkania,
- pomoc w codziennych czynnościach samoobsługowych,
- dokonywanie niezbędnych zakupów,
- przygotowywanie lub dostarczanie posiłków,
- utrzymywanie kontaktów z otoczeniem,
- pomoc w organizowaniu i spędzaniu czasu wolnego,
- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych,
- pielęgnacja, jako wspieranie procesu leczenia, w tym w szczególności: pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, pilnowanie terminów wizyt lekarskich i badań diagnostycznych, pomoc w zaopatrzeniu w leki, pomoc w zaopatrzeniu w środki pomocnicze i przedmioty ortopedyczne,
- pomoc w podawaniu leków zgodnie z zaleceniami lekarza,
Zakres usług będzie dostosowywany do indywidualnych potrzeb podopiecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna "Igliczna"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811488904
7.3.3) Ulica: Bystrzycka 16
7.3.4) Miejscowość: Stara Bystrzyca
7.3.5) Kod pocztowy: 57-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "IGLICZNA"
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "IGLICZNA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. Konopnickiej, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego oraz łącznika ul. Konopnickiej z ul. Orężną w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Stabilizacja na miejscu remontu szlaku zrywkowego w Leśnictwie Lubomierz
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. Starobystrzyckiej, Krakowskiej, pl. Kościuszki oraz łącznika ul. Starobystrzyckiej z ul. Krakowską w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Stabilizacja w miejscu budowy drogi leśnej w leśnictwie Niedźwiedź, droga p.poż. nr 45 o długości ok. 961 m
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" - edycja 2024
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Świadczenie usługi schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Świadczenie usług wspierających pobyt i aktywność osoby wymagającej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieszkaniu wspomaganym
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych trzeciej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.