eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Zakup sprzętu muzycznego i audiowizualnego na potrzeby działalności GOK w Babimoście

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu muzycznego i audiowizualnego na potrzeby działalności GOK w Babimoście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY

1.3.) Oddział zamawiającego: GOK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 97073641900000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gagarina 21

1.5.2.) Miejscowość: Babimost

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oksir_babimost@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gok-babimost.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d03728e6-3857-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu muzycznego i audiowizualnego na potrzeby działalności GOK w Babimoście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d03728e6-3857-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00333608/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu muzycznego i audiowizualnego na potrzeby działalności GOK w Babimoście

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352299

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – instrumenty muzyczne
1 GITARA ELEKTRYCZNA 6 STRUNOWA – 1 szt.
2 GITARA BASOWA 4 STRUNOWA – 1 szt.
3 GITARA KLASYCZNA – 1 szt.
4 KEYBOARD – 1 szt.
5 AKCESORIA MUZYCZNE – 1 komplet
Statywy mikrofonowe 10 sztuk
Statywy gitarowe 4 sztuki
STATYW DO KEYBOARD
PULPITY DO NUT 5 SZTUK
6 KOLUMNY AKTYWNE - 2 sztuki
7 MIKROFONY BEZPRZEWODOWE DO RĘKI 2 sztuki
8 MIKROFON BEZPRZEWODOWY NAGŁOWNY – 1 Szt.
9 ZESTAW 7 MIKROFONÓW DO PERKUSJI – 1 zestaw
Kick Drum : Microphone x 1
Overhead : Mikrofony Pojemnościowe x 2
Snare/Tom Mikrofon x 4 (typ przypinka do bębna)
Futerał na wszystkie mikrofony, uchwyty oraz profesjonalne firmowe okablowanie w zestawie .
10 PIEC DO GITARY ELEKTRYCZNEJ BASOWEJ – 1 Szt.
11 PIEC DO GITARY ELEKTRYCZNEJ SOLOWEJ – 1 Szt.
12 RUCHOME GŁOWY LED - 4 sztuki
13 REFLEKTORY TYPU PAR 64 - 4 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32343000-9 - Wzmacniacze

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – sprzęt komputerowy
1 KOMPUTER STACJONARNY- 1 Szt.
2 LAPTOPY 2 sztuki
3 TABLETY 2 sztuki
4 OPROGRAMOWANIE – 1 komplet
System operacyjny
Oprogramowanie dyskotekowe DMX
Oprogramowanie biurowe:

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – sprzęt audiowizualny
1 APARAT FOTOGRAFICZNY -1 szt.
2 PROJEKTOR KINOWY PLENEROWY – 1 Szt.
3 EKRAN PROJEKCYJNY – 1 Szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69224,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69224,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69224,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Muzyczna Accord Włodzimierz Piesiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730017080

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69224,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Oferta Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Oferta Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.