Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00482618/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grabowiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412620023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.dps7@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowiec.naszdps.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1973c3d-7e15-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie Domu Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1973c3d-7e15-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052762/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2023.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2024 roku w ilości
i formach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ w okresie 12 miesięcy 2024 roku oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.
2. Szczegółowy opis usługi dot. obowiązków wykonawcy, zakresu, dozoru obiektu, obowiązków zamawiającego i pozostałych szczegółów zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Realizacja usługi odbywać się będzie przez 12 miesięcy od stycznia 2024 roku do końca grudnia 2024 roku.
4. Dozór obiektu realizowany będzie przez pracownika wykonawcy zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszej SWZ:
- w godzinach 5:30 – 22:30,
Łączna ilość roboczogodzin w 2024 roku: 6222.
5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Powodem niedokonania podziału na części na podstawie art. 91 ust. 2 pzp wynika z tego, iż zamówienie pod względem technicznym, organizacyjnym oraz ekonomicznym tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia mógłby spowodować nadmierne trudności techniczne, nadmierny wzrost kosztów wykonania i realizacji usługi. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części usługi mogłaby poważnie zagrozić właściwemu jej wykonaniu.
6. Dodatkowe informacje na temat realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.
7. Uchybienia w zakresie wykonywanej usługi, naruszenie w sposób rażący umowy stanowiącej Załącznik Nr 2 do SWZ, będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie
z przepisami.
8. Wykonawca na etapie przygotowania oferty i jego wyceny w przypadku wątpliwości odnoszących się do przedmiotu zamówienia i załączników do SWZ ma możliwość zwrócenia się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia na podstawie art. 284 ustawy pzp. W innym przypadku zamawiający traktuje, iż wykonawcy akceptują wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji postępowania.
9. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatne przez zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionych przez wykonawcę faktur wystawionych na zakończenie każdego miesiąca w terminie 30 dni od dnia dostarczenia do zamawiającego. Wartość faktur nie może w sumie, przekroczyć kwoty określonej w złożonym przez wykonawcę Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
10. Szczegółowe warunki płatności zawiera Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.
11. Wymagania:
1) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie usługi;
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez siebie podczas realizacji usługi wynikające bezpośrednio z jego winy;
3) Wykonawca ma obowiązek dysponować dokumentem potwierdzającym kalibrację alkomatu wykorzystywanego przy realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215050,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215050,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215050,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony "SPARTAN" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612373379
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 45
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY "SPARTAN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY "SPARTAN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215050,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Modernizacja dwóch przepompowni wody w miejscowości Szewna na ulicy Kieleckiej
- Budowa miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy CKZiU
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T.
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 wraz z terenem przyległym.
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Ochrona mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku w 2024 roku
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.