Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539021/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00046100/01 - Wynik z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Żelechlinek
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-226
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.7.) Numer telefonu: 447122712
1.4.8.) Numer faksu: 447122770
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547875
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00539021
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Cena (W1)
W1 = Cmin/Cocena * 60 pkt, gdzie
W1 – Wartość punktowa oferty
Cmin – Cena oferty najniższej
Cocena – Cena oferty ocenianej
Do powyższego wzoru będzie podstawiana cena brutto, wynikająca z formularza oferty.
2) termin płatności (W2)– 20 pkt
- 28 dni od dnia otrzymania faktury – 20 pkt,
- 21 dni od dnia otrzymania faktury – 15 pkt,
- 14 dni od dnia otrzymania faktury – 10 pkt;
Oferty z innym terminem płatności niż 14 lub 21 lub 28 dni zostaną uznane za niezgodne z warunkami zamówienia i zostaną przez
Zamawiającego odrzucone.
3) edukacja ekologiczna (W3)– 20 pkt
Organizacja zajęć informacyjno - edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Żelechlinku o tematyce dotyczącej gospodarowania odpadami, w tym m.in. recyklingu odpadów, rozpowszechniania selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w gospodarstwie domowym
- liczba zajęć w roku 2024 – co najmniej 3 razy – 20 pkt,
- liczba zajęć w roku 2024 – 2 razy – 15 pkt,
- liczba zajęć w roku 2024 – 1 raz – 10 pkt;
Minimalna liczba przeprowadzonych zajęć przyjęta przez Zamawiającego wynosi 1 raz w roku. Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje
przeprowadzenia zajęć w liczbie co najmniej 1 raz w roku, treść oferty zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona.
Szczegółowy zakres, forma i termin zajęć do uzgodnienia z Zamawiającym.
W = W1 + W2 + W3
W1 – liczba punktów w kryterium cena
W2 – liczba punktów w kryterium termin płatności
W3 – liczba punktów w kryterium edukacja
W – liczba punktów badanej oferty
2. Oferta, która według powyższego wzoru uzyska najwyższą wartość oceny, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Cena (W1)
W1 = Cmin/Cocena * 60 pkt, gdzie
W1 – Wartość punktowa oferty
Cmin – Cena oferty najniższej
Cocena – Cena oferty ocenianej
Do powyższego wzoru będzie podstawiana cena brutto, wynikająca z formularza oferty.
2) termin płatności (W2)– 20 pkt
- 28 dni od dnia otrzymania faktury – 20 pkt,
- 21 dni od dnia otrzymania faktury – 15 pkt,
- 14 dni od dnia otrzymania faktury – 10 pkt;
Oferty z innym terminem płatności niż 14 lub 21 lub 28 dni zostaną uznane za niezgodne z warunkami zamówienia i zostaną przez
Zamawiającego odrzucone.
3) edukacja ekologiczna (W3)– 20 pkt
Organizacja zajęć informacyjno - edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Żelechlinku o tematyce dotyczącej gospodarowania odpadami, w tym m.in. recyklingu odpadów, rozpowszechniania selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w gospodarstwie domowym
- liczba zajęć w roku 2024 – co najmniej 3 razy – 20 pkt,
- liczba zajęć w roku 2024 – 2 razy – 10 pkt,
- liczba zajęć w roku 2024 – 1 raz – 0 pkt;
Minimalna liczba przeprowadzonych zajęć przyjęta przez Zamawiającego wynosi 1 raz w roku. Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje
przeprowadzenia zajęć w liczbie co najmniej 1 raz w roku, treść oferty zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona.
Szczegółowy zakres, forma i termin zajęć do uzgodnienia z Zamawiającym.
W = W1 + W2 + W3
W1 – liczba punktów w kryterium cena
W2 – liczba punktów w kryterium termin płatności
W3 – liczba punktów w kryterium edukacja
W – liczba punktów badanej oferty
2. Oferta, która według powyższego wzoru uzyska najwyższą wartość oceny, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-15 10:00
Po zmianie:
2023-12-18 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-15 12:00
Po zmianie:
2023-12-18 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-13
Po zmianie:
2024-01-16
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów po likwidacji z Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowany w gospodarstwach rolnych z terenu gminy Szydłów w 2024 r"
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.