eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszów Narodowy › Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 5 101 897,00 PLN, z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Tuszów Narodowy w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 5 101 897,00 PLN, z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Tuszów Narodowy w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszów Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy 225

1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48177743720

1.5.8.) Numer faksu: 177743721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuszownarodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f244fa63-6dbc-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 5 101 897,00 PLN, z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Tuszów Narodowy w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f244fa63-6dbc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008843/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 5 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Tuszów Narodowy w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 5.101 897,00 PLN zł (słownie:
pięć milionów sto jeden tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt siedem złotych)
Warunki jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia:
1) wysokość kredytu: 5 101 897,00 PLN
2) Przeznaczenie kredytu – kredyt przeznaczony będzie na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Tuszów Narodowy w roku 2023.
3) Uruchomienie kredytu będzie następować w formie bezgotówkowej poprzez realizację dyspozycji Zamawiającego, przewidywany termin wykorzystania kredytu: 10.11.2023r.
Wypłata środków będzie dostosowana do bieżących potrzeb finansowych.
4) Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 30 listopada 2023 r.
5) Kredyt zostanie wykorzystany zgodnie z uchwałą Nr XLVII/388/2023 Rady gminy Tuszów Narodowy z dnia 6 października 2023r.
6) Kredyt będzie przekazany na żądanie Zamawiającego, na jego rachunek prowadzony w banku wybranym do obsługi budżetu gminy.
7) Karencja w spłacie kredytu 10 miesięcy do 30.09.2024r.
8) Zasady spłaty kredytu: kredyt będzie udzielany na okres od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2028r. Kredyt zaciągnięty na okres 62 miesięcy.
9) Spłata kapitału nastąpi w 51 ratach miesięcznych, płatne na koniec każdego miesiąca począwszy od 31 października 2024 w kwocie 100 035,00 zł, przy czym pierwsza rata w kwocie 100 147,00 zł.
10) Spłata odsetek miesięczna, począwszy od pierwszego dnia, w którym wykorzystano transzę kredytu po otrzymaniu pisemnej informacji o wysokości odsetek.
11) Odsetki naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu wg. zmienionej stopy procentowej. Przy ustalaniu stopy procentowej odsetek należy zastosować stawkę WIBOR 3M obowiązująca w dniu 13 października 2023 roku, określany jako średni co miesiąc przypadający na ostatni dzień roboczy.
12) Odsetki naliczane będą za rzeczywista liczbę dni wykorzystanego kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie.
13) Jeżeli termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
14) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna,
15) Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową na sumę odpowiadająca kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy.
16) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania kwoty kredytu w pełnej wysokości i z tego powodu Wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami nie pobranego kredytu,
17) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (opłat, prowizji),
18) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia spłaty kredytu niż wstępnie planowano.
19) Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS i US.
20) Zakłada się założenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa),
21) Zamawiający nie korzysta z leasingu oraz emisji papierów dłużnych.
22) Zamawiający udzielił poręczenia wekslowego dla Gminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Maliniu w kwocie 30 000,00 zł na okres od 31.12.2022 do 30.12.2023r.
23) Zamawiający nie występuję jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym.
24) Uchwały budżetowe, WPF oraz sprawozdania finansowe potwierdzające kondycję finansowa dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://tuszownarodowy.biuletyn.net/
25) Opinie RIO dostępne są na stronie: https://tuszownarodowy.biuletyn.net/

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945940,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 958811,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945940,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W MIELCU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000507124

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 2

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945940,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-13 do 2028-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.