eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › "Wykonanie oczek wodnych w ramach projektu "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP - lasy pszczołom pszczoły lasom"".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie oczek wodnych w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP – lasy pszczołom pszczoły lasom””.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO AUGUSTÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: augustow@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://augustow.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie oczek wodnych w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP – lasy pszczołom pszczoły lasom””.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-613a35ce-6730-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00124889/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Wykonanie oczek wodnych w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP – lasy pszczołom pszczoły lasom””.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435480

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 292682,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I - Nadleśnictwo Augustów
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie oczek wodnych, które będą spełniały rolę miejsca bytowania zapylaczy. Oczka zlokalizowane są na n/w działkach na terenie Puszczy Augustowskiej, będących w zarządzie Nadleśnictw zgodnie z przedstawionym podziałem na Pakiety.
Oczka wodne (wodopoje) znajdują się na niewielkich polanach zwartego kompleksu leśnego Puszczy Augustowskiej. Dojazd do miejsca pracy stanowią istniejące drogi leśne.
Planowane do wykonania oczka wodne mają docelowo mieć kształt nieregularny zgodnie z załącznikami graficznymi ujętymi w zgłoszeniu wodnoprawnym, max. głębokość do 2,5 m od poziomu terenu i powierzchnię do 400 m2 (+/- 10 %). Ukształtowaniem skarp o spadku ≥ 2 %. Wykonanie oczek wodnych ogranicza się do prac ziemnych.
Prace należy wykonać przy pomocy sprzętu mechanicznego (koparki) oraz ręcznym dokopem i uformowaniem skarp. Grunt z odkładu należy rozplantować w otoczeniu oczka wodnego w odległości do 100 m i równomiernie wyrównać.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność związaną z zapewnieniem bezpieczeństwa podczas wykonywania prac i bierze na siebie konsekwencję ewentualnych zdarzeń losowych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z terminami określonymi w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej.
Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres rzeczowy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Za termin wykonania uznaje się odebrany przedmiot umowy bez zastrzeżeń potwierdzony stosownym Protokołem Odbioru Prac.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Mapy, szkice oraz pozwolenia stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II - Nadleśnictwo Głęboki Bród
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie oczek wodnych, które będą spełniały rolę miejsca bytowania zapylaczy. Oczka zlokalizowane są na n/w działkach na terenie Puszczy Augustowskiej, będących w zarządzie Nadleśnictw zgodnie z przedstawionym podziałem na Pakiety.
Oczka wodne (wodopoje) znajdują się na niewielkich polanach zwartego kompleksu leśnego Puszczy Augustowskiej. Dojazd do miejsca pracy stanowią istniejące drogi leśne.
Planowane do wykonania oczka wodne mają docelowo mieć kształt nieregularny zgodnie z załącznikami graficznymi ujętymi w zgłoszeniu wodnoprawnym, max. głębokość do 2,5 m od poziomu terenu i powierzchnię do 400 m2 (+/- 10 %). Ukształtowaniem skarp o spadku ≥ 2 %. Wykonanie oczek wodnych ogranicza się do prac ziemnych.
Prace należy wykonać przy pomocy sprzętu mechanicznego (koparki) oraz ręcznym dokopem i uformowaniem skarp. Grunt z odkładu należy rozplantować w otoczeniu oczka wodnego w odległości do 100 m i równomiernie wyrównać.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność związaną z zapewnieniem bezpieczeństwa podczas wykonywania prac i bierze na siebie konsekwencję ewentualnych zdarzeń losowych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z terminami określonymi w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej.
Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres rzeczowy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Za termin wykonania uznaje się odebrany przedmiot umowy bez zastrzeżeń potwierdzony stosownym Protokołem Odbioru Prac.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Mapy, szkice oraz pozwolenia stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet III - Nadleśnictwo Płaska
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie oczek wodnych, które będą spełniały rolę miejsca bytowania zapylaczy. Oczka zlokalizowane są na n/w działkach na terenie Puszczy Augustowskiej, będących w zarządzie Nadleśnictw zgodnie z przedstawionym podziałem na Pakiety.
Oczka wodne (wodopoje) znajdują się na niewielkich polanach zwartego kompleksu leśnego Puszczy Augustowskiej. Dojazd do miejsca pracy stanowią istniejące drogi leśne.
Planowane do wykonania oczka wodne mają docelowo mieć kształt nieregularny zgodnie z załącznikami graficznymi ujętymi w zgłoszeniu wodnoprawnym, max. głębokość do 2,5 m od poziomu terenu i powierzchnię do 400 m2 (+/- 10 %). Ukształtowaniem skarp o spadku ≥ 2 %. Wykonanie oczek wodnych ogranicza się do prac ziemnych.
Prace należy wykonać przy pomocy sprzętu mechanicznego (koparki) oraz ręcznym dokopem i uformowaniem skarp. Grunt z odkładu należy rozplantować w otoczeniu oczka wodnego w odległości do 100 m i równomiernie wyrównać.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność związaną z zapewnieniem bezpieczeństwa podczas wykonywania prac i bierze na siebie konsekwencję ewentualnych zdarzeń losowych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z terminami określonymi w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej.
Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres rzeczowy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Za termin wykonania uznaje się odebrany przedmiot umowy bez zastrzeżeń potwierdzony stosownym Protokołem Odbioru Prac.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Mapy, szkice oraz pozwolenia stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IV - Nadleśnictwo Szczebra
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie oczek wodnych, które będą spełniały rolę miejsca bytowania zapylaczy. Oczka zlokalizowane są na n/w działkach na terenie Puszczy Augustowskiej, będących w zarządzie Nadleśnictw zgodnie z przedstawionym podziałem na Pakiety.
Oczka wodne (wodopoje) znajdują się na niewielkich polanach zwartego kompleksu leśnego Puszczy Augustowskiej. Dojazd do miejsca pracy stanowią istniejące drogi leśne.
Planowane do wykonania oczka wodne mają docelowo mieć kształt nieregularny zgodnie z załącznikami graficznymi ujętymi w zgłoszeniu wodnoprawnym, max. głębokość do 2,5 m od poziomu terenu i powierzchnię do 400 m2 (+/- 10 %). Ukształtowaniem skarp o spadku ≥ 2 %. Wykonanie oczek wodnych ogranicza się do prac ziemnych.
Prace należy wykonać przy pomocy sprzętu mechanicznego (koparki) oraz ręcznym dokopem i uformowaniem skarp. Grunt z odkładu należy rozplantować w otoczeniu oczka wodnego w odległości do 100 m i równomiernie wyrównać.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność związaną z zapewnieniem bezpieczeństwa podczas wykonywania prac i bierze na siebie konsekwencję ewentualnych zdarzeń losowych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z terminami określonymi w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej.
Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres rzeczowy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Za termin wykonania uznaje się odebrany przedmiot umowy bez zastrzeżeń potwierdzony stosownym Protokołem Odbioru Prac.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Mapy, szkice oraz pozwolenia stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTRANSBUD Rafał Jaworowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461465385

7.3.4) Miejscowość: Góry

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89175,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMAR Radosław Zięcina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461536435

7.3.4) Miejscowość: Krasnoborki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTRANSBUD Rafał Jaworowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461465385

7.3.4) Miejscowość: Góry

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59667,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164999,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59667,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTRANSBUD Rafał Jaworowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461465385

7.3.4) Miejscowość: Góry

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59667,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.