eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg Jaśle - zadanie Nr II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg Jaśle
- zadanie Nr II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4435140

1.5.8.) Numer faksu: 134462868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdjaslo@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pzd.powiat.jaslo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg Jaśle
- zadanie Nr II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e415086-98e4-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031432/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na
podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
Zamówienie z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2023 r. poz. 1605 ze zm.) – dalej ustawa Pzp. W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 2 nie złożono żadnej oferty. W związku z czym nastąpiło unieważnienie zadania nr II.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1ff69795-892a-11ee-b55a-a22b2d7f700e

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR II
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup:
1) Benzyna bezołowiowa Pb95 – 1 000 l
2) Olej napędowy – 11 000 l

2. Wykonawca zapewni że paliwo będące przedmiotem umowy będzie spełniało wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1314 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2023 r., poz. 846 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. z 2022 r., poz. 403
z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw oraz odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590.
3. Wykonawca zapewni sprzedaż paliw w sposób ciągły w miarę potrzeb Zamawiającego.
4. Podane ilości stanowią wartość prognozowaną. W zależności od potrzeb Zamawiający, może zmniejszyć szacunkowe ilości poszczególnego paliwa. Zamawiający może nabyć paliwo w ilości mniejszej niż określona powyżej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego w przypadku zbycia Zamawiającemu paliwa w ilości mniejszej niż wskazana w SWZ i umowie.
5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie pobrane paliwo. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na paliwo przez Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy.
6. Zakup paliwa będzie rozliczany przez Wykonawcę, po cenach detalicznych obowiązujących w dniu zakupu, pomniejszonych o stały upust cenowy określony w formularzu oferty. Zamawiający dostarczy pisemny wykaz jednostek transportowych i sprzętowych uprawnionych do tankowania, a w przypadku zmian będzie je uaktualniał.
Dowodem wydania produktu będzie zbiorcza asygnata, każdorazowo potwierdzana przez przedstawiciela Zamawiającego. Na podstawie asygnaty będzie następowało rozliczenie należności 2 razy w miesiącu.
7. Wykonawca gwarantuje, że stacja paliw, na której będą tankowane pojazdy Zamawiającego spełnia wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Dopuszcza się objęcie zamówienia systemem rozliczania bezgotówkowego z użyciem kart identyfikacyjnych (kart paliwowych) z odroczonym terminem płatności (Zamawiający nie dopuszcza rozliczania za pomocą kart paliwowych pre-paid). Karty paliwowe zostaną wystawione na konkretne samochody Zamawiającego, a w przypadku pozostałego sprzętu Zamawiającego – na okaziciela, czyli Zamawiającego. Karty paliwowe zostaną wystawione przez Wykonawcę najpóźniej dnia 29.12.2023 r.. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z rozliczania bezgotówkowego z udziałem kart paliwowych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca nie stosował jakichkolwiek limitów dotyczących minimalnej ilości zamawianego paliwa. W przypadku skorzystania przez Wykonawcę w ofercie z rozwiązania bezgotówkowego z udziałem kart paliwowych, udzielony przez Wykonawcę w ofercie rabat winien uwzględniać rabat z tytułu złożenia niniejszej oferty oraz rabat z tytułu rozliczania za pomocą kart paliwowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rol-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711611535

7.3.3) Ulica: ul. Olenicka 14

7.3.4) Miejscowość: Dabrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.