eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dozorowanie i zabezpieczenie mienia nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy al. Wojska Polskiego 25



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozorowanie i zabezpieczenie mienia nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy al. Wojska Polskiego 25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy

1.3.) Oddział zamawiającego: MWOMP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolegialna 17

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 84 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mwomp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mwomp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mwomp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dozorowanie i zabezpieczenie mienia nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy al. Wojska Polskiego 25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbd01a41-6f1c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015683/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dozorowanie i zabezpieczenie mienia nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy al. Wojska Polskiego 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie i zabezpieczenie mienia nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy al. Wojska Polskiego 25, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. z 1 października 2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, które będą podstawą do sporządzenia oferty.
3. Zamawiający informuje, iż w roku 2025 mogą rozpocząć się roboty budowlane na nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy al. Wojska Polskiego 25.
Termin wykonania zamówienia podstawowego – przez okres 13 miesięcy, tj. od dnia 01 stycznia 2024 r. do dnia 31 stycznia 2025 r. Przejęcie obiektów i zamontowanie nadajników nastąpi najpóźniej do dnia 31 grudnia 2023 r. do godz. 14:00, a ich demontaż najpóźniej w dniu 31 stycznia 2025 r. do godz. 14:00.
Termin wykonania zamówienia w ramach prawa opcji – maksymalnie przez okres 11 miesięcy, tj. od dnia 01 lutego 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji demontaż nadajników nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania opcji do godz. 14:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191400,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271278,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191400,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Proukcyjno Handlowo Usługowe Specjał Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 80, lok. nr 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługa ochrony osób i mienia – Polska Sieć Handlowa „Nasz Sklep” S. A., ul. Aleja Jana Pawła II 80 lok. nr 5, 00-175 Warszawa oraz Elite Business Solutions Sp. z o. o., ul. T. Boya-Żeleńskiego 5, 35-105 Rzeszów;
Podjazdy Grupy Interwencyjnej – Ochrona Juwentus Sp. z o. o., ul. Poloneza 91, 02-826 Warszawa.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191400,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.