eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara B³otnica › Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica 2024

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-12-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica 2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fc3802d1-98d1-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00546187

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044732/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc3802d1-98d1-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na wzorze „Formularza oferty” stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej: „Platforma"), dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la jej regu-lamin dostêpny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
3. Korzystanie z Platformy jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu.
4. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektro-nicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê dzia³aj±c± w imieniu Wykonawcy.
5. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskazane w tre¶ci SWZ dotycz±ce Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elek-tronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby dzia³aj±cej w imieniu danego Wykonawcy.
6. Szczegó³owy sposób sporz±dzania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków do-wodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w niniejszym postêpowaniu okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wyma-gañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektro-nicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, a tak¿e pe³nomocnictwa, sporz±dza siê w po-staci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na pod-stawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.) – tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany in-formacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinforma-tycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z uwzglêdnieniem rodzaju prze-kazywanych danych.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt. 7 powy¿ej, przekazywane w niniejszym postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o in-formatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne – tj. wskazanego wy¿ej rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elek-tronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych – lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu Platformy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Stara B³otnica;
 Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, mo¿na siê z nim kontaktowaæ po-przez e-mail:
rodo@starablotnica.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego FZ.271.11.2023 pro-wadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpnio-na zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. ustawy Pzp;
 dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z ustaw± z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.) oraz zgodnie z art. 78 ustawy Pzp;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana doty-cz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepoda-nia okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±-cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwa-rzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobo-wych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobo-wych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi: Zakup i dostawa oleju opa³owego do obiektów Gminy Stara B³otnica.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywn± dostawê do zbiorników zloka-lizowanych w ni¿ej wymienionych obiektach:
- budynek Publicznej Szko³y Podstawowej im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Starej B³otnicy, Stara B³otnica 49, 26-806 Stara B³otnica i budynek szkolny w Starym Ka-d³ubie, Stary Kad³ub nr 32, 26-806 Stara B³otnica (31 000 l).
- budynek Publicznej Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Go¼dzie, Stary
Gózd 90, 26-806 Stara B³otnica (22 500 litrów)
- budynek Publicznej Szko³y Podstawowej im. Biskupa Jana Chrapka w Starych Sie-klukach, Stare Siekluki 78, 26-806 Stara B³otnica (21 000 l)
- budynek Publicznej Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kaszowie, Ka-szów 27, 26-806 Stara B³otnica (10 500 l)
- budynek Urzêdu Gminy Stara B³otnica, Stara B³otnica 46, 26-806 Stara B³otnica (12 000 l) i budynek Oczyszczalni ¦cieków w Czy¿ówce, Czy¿ówka 42, 26-806 Stara B³otnica – (1 000 litrów)

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego (opa³owego) dla potrzeb obiektów Gminy Stara B³otnica w planowanej ³±cznej ilo¶ci 98 000 litrów w sezonie grzewczym tj. w roku 2024. Olej powinien spe³niaæ wymaga-nia Zamawiaj±cego /Upowa¿nionego, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ. Dostarczany olej opa³owy powinien spe³niaæ odpowiednie wymagania jako¶ciowe i musi charakte-ryzowaæ siê parametrami nie gorszymi ni¿ poni¿ej wymienione:
a) gêsto¶æ w temp. 15ºC (nie wy¿sza ni¿) 860 kg/m³
b) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20ºC (nie wiêksza ni¿) 6 mm2/s
c) temperatura p³yniêcia (nie wy¿sza ni¿) -20ºC
d) temperatura zap³onu (nie mniejsza ni¿) 55ºC
e) zawarto¶æ wody (nie wy¿sza ni¿) 200 mg/kg
f) zawarto¶æ siarki (nie wiêcej ni¿) 0,20%
g) warto¶æ opa³owa (nie mniejsza ni¿) 42 MJ/kg
h) zawarto¶æ znacznika (nie wy¿sza ni¿) 9 mg/l
i) barwa czerwona
2) Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych wed³ug po-trzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêksze-nia zamówienia w zale¿no¶ci od faktycznego zu¿ycia oleju opa³owego, które uzale¿-nione bêdzie od warunków pogodowych. Zakres zamówienia mo¿e zostaæ pomniej-szony maksymalnie o 30% ogólnej warto¶ci zamówienia, tzn. powinien zostaæ zreali-zowany w co najmniej 70%, oraz powiêkszony o 30 %. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych sukcesywnych dostaw, uzale¿nionych od warunków atmosferycznych panuj±cych w trakcie okresu grzewczego.
3) Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ sukcesywne dostawy oleju opa³owego lek-kiego, odpowiednio oznaczonymi i przystosowanymi w³asnymi ¶rodkami transporto-wymi posiadaj±cymi wa¿ne ¶wiadectwa legalizacji liczników, z nienaruszonym oplom-bowaniem, na w³asny koszt i ryzyko, wraz z za³adunkiem, roz³adunkiem opa³u w da-nym obiekcie Gminy (wskazanym przez pracownika Zamawiaj±cego / Upowa¿nione-go), zgodnie ze z³o¿onymi zamówieniami. Autocysterny realizuj±ce dostawy musz± byæ wyposa¿one w pompy wraz z legalizowanym uk³adem pomiarowo-wydawczym z mo¿liwo¶ci± odczytu pomiaru.
4) Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w:
a) obowi±zuj±cej w Polsce normy PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿n±
b) Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ ja-ko¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji
i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008),
c) Rozporz±dzeniu Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znako-wania
i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1822).
d) ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2021 poz. 133 ze zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególno¶ci Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. (Dz. U. z 2015 poz.1680 ze zm.).
1.4 Dodatkowe wymagania:
1) Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia oleju opa³owego w terminie do 2 dni,
w godzinach 7:30 – 15:00 licz±c od zg³oszenia telefonicznego.
2) Wykonawca przedstawi, w stosunku do ka¿dej partii dostarczonego oleju napêdowego grzewczego, ¶wiadectwo jako¶ci lub orzeczenie laboratoryjne okre¶laj±ce parametry techniczne dostarczanego oleju wraz z dowodem wydania dostawcy (dokumentem przewozowym) zawieraj±cym nazwê produktu oraz jego producenta wystawione przez uprawniony podmiot.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego/Upowa¿nionego, i¿ jako¶æ dostar-czonego oleju opa³owego jest niezgoda z przedstawionym ¶wiadectwem jako¶ci, Wy-konawca dokona niezw³ocznie, na w³asny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powsta³ych z tego tytu³u.
4) Wykonawca zobowi±zany jest do wystawiania faktur czê¶ciowych za dostawê przed-miotu zamówienia do danych obiektów.
5) Dane do faktury:
Nabywca:
GMINA STARA B£OTNICA
Stara B³otnica 46
26-806 Stara B³otnica
NIP 798-14-58-221
Odbiorca:
a) Publiczna Szko³a Podstawowa im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Starej B³otnicy, Stara B³otnica 49, 26-806 Stara B³otnica i budynek szkolny w Starym Kad³ubie, Stary Kad³ub nr 32, 26-806 Stara B³otnica
b) Publiczna Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Go¼dzie, Stary Gózd 90, 26-806 Stara B³otnica
c) Publiczna Szko³a Podstawowa im. Biskupa Jana Chrapka w Starych Sieklukach, Stare Siekluki 78, 26-806 Stara B³otnica
d). Publiczna Szko³a Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kaszowie, Kaszów 27, 26-806 Stara B³otnica
e) Urz±d Gminy Stara B³otnica, Stara B³otnica 46, 26-806 Stara B³otnica,
f) Oczyszczalni ¦cieków w Czy¿ówce, Czy¿ówka 42, 26-806 Stara B³otnica

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kryterium I Cena = 60%
Kryterium II Upust =40 %
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt
Kryterium I Cena (C) – 60 pkt
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cmin
------ x 60 pkt.
Co

gdzie:
Co – cena oferty ocenianej
Cmin – cena minimalna spo¶ród cen wszystkich z³o¿onych ofert

Kryterium II Upust (U) – 40 pkt

Uo
------ x 40 pkt.
Umax
gdzie:
Uo – Upust oferty ocenianej
Umax – Upust maksymalny spo¶ród wszystkich upustów z³o¿onych ofert

Za najkorzystniejsz± w danej grupie zostanie uznana oferta Wykonawcy, który
spe³ni wszystkie postawione niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie
najwiêksz± liczbê punktów (O) stanowi±cych sumê punktów, przyznanych
w ramach ka¿dego z podanych kryteriów wyliczon± zgodnie z poni¿szym
wzorem:

O = C + U
gdzie:
C- liczba punktów przyznanych w ofercie w kryterium „ Cena”
U- liczba punktów przyznanych w ofercie w kryterium „ Upust”


1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2. Maksymalna liczba punktów, mo¿liwych do uzyskania przez Wykonawcê, bêd±ca sum± wszystkich kryteriów wynosi 100.
3. Ka¿da oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów. Oceny dokonywaæ bêd± cz³onkowie komisji przetargowej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykonywa³ co najmniej 2 dostawy oleju napêdowego do celów opa³owych w ilo¶ci ³±cznej minimum 80 000 litrów.
Do przeliczenia wszystkich warto¶ci finansowych, a wystêpuj±cych w innych walutach ni¿ PLN Wykonawca zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej. ¦rednie kursy walut dostêpne s± na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod nastêpuj±cym adresem: http://www.nbp.pl/.

1. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy wykonanych robót musi byæ spe³niony:
a) przez Wykonawcê samodzielnie; lub
b) przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie;
c) w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej – w ramach jednego warunku.
2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem (np. Konsorcjum), do¶wiadczenie bêdzie oceniane w zale¿no¶ci od konkretnego zakresu udzia³u tego Wykonawcy, a wiêc jego faktycznego wk³adu w prowadzenie dzia³añ, które by³y wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w rozdziale V.
4. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania o zamówienie publiczne.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami lub zezwolenie na wytwarzanie ( producenci) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne( Dz.U. 2020 poz 833 ze zm.)
2) Wykazu dostaw wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415), sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ponosiæ bêd± solidarnie odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania wynikaj±cego z przedmiotu udzielonego zamówienia;
2) Ten sam Wykonawca mo¿e byæ cz³onkiem tylko jednego konsorcjum.
3) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³no-mocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postê-powaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszel-ka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocni-kiem.
4) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzie-lenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6) W przypadku, o którym mowa w ust. 4) i 5), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzie-lenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – za³±cznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e- zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-20 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.