eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Jaktorów (140505_2) w powiecie grodziskim



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Jaktorów (140505_2) w powiecie grodziskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Jaktorów (140505_2) w powiecie grodziskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed2c64e9-6443-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013556/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Jaktorów (140505_2) w powiecie grodziskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 682926,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z Projektem modernizacji uzgodnionym przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (Załącznik nr 9 do SWZ) oraz Warunkami Technicznymi (Załącznik nr 10 do SWZ), dla wszystkich obrębów gminy Jaktorów w powiecie grodziskim.


Część nr I – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 8 obrębów ewidencyjnych gminy Jaktorów: Bieganów, Budy Michałowskie, Grądy, Henryszew, Mariampol, Międzyborów, Sade Budy, Stare Budy,UWAGA:
Zakres wszystkich wykonywanych prac w ramach zamówienia jest zgodny z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków (rozdział IV – Zakres prac przewidywany do wykonania przez Wykonawcę), zaś podział na etapy został opisany w niniejszym SWZ oraz Warunkach Technicznych.

W związku z powyższym :
• Etap I obejmować będzie prace wyszczególnione w Projekcie modernizacji w rozdziale IV pkt 8 oraz opisane odpowiednio w Warunkach Technicznych
• Etap II obejmować będzie prace wyszczególnione w Projekcie modernizacji w rozdziale IV pkt od 1 do 7 oraz w pkt 9, 10, 16 i 17 oraz opisane odpowiednio w Warunkach Technicznych
• Etap III obejmować będzie prace wyszczególnione w Projekcie modernizacji w rozdziale IV pkt: od 11 do 15 oraz od 18 do 23 oraz opisane odpowiednio w Warunkach Technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.5.5.) Wartość części: 341463,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z Projektem modernizacji uzgodnionym przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (Załącznik nr 9 do SWZ) oraz Warunkami Technicznymi (Załącznik nr 10 do SWZ), dla wszystkich obrębów gminy Jaktorów w powiecie grodziskim. Część nr II – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 8 obrębów ewidencyjnych gminy Jaktorów: Budy Grzybek, Budy Zosine, Kolonia Chylice, Chylice, Grabnik, Jaktorów, Kolonia Jaktorów, Chyliczki.
UWAGA:
Zakres wszystkich wykonywanych prac w ramach zamówienia jest zgodny z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków (rozdział IV – Zakres prac przewidywany do wykonania przez Wykonawcę), zaś podział na etapy został opisany w niniejszym SWZ oraz Warunkach Technicznych.

W związku z powyższym :
• Etap I obejmować będzie prace wyszczególnione w Projekcie modernizacji w rozdziale IV pkt 8 oraz opisane odpowiednio w Warunkach Technicznych
• Etap II obejmować będzie prace wyszczególnione w Projekcie modernizacji w rozdziale IV pkt od 1 do 7 oraz w pkt 9, 10, 16 i 17 oraz opisane odpowiednio w Warunkach Technicznych
• Etap III obejmować będzie prace wyszczególnione w Projekcie modernizacji w rozdziale IV pkt: od 11 do 15 oraz od 18 do 23 oraz opisane odpowiednio w Warunkach Technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.5.5.) Wartość części: 341463,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198

7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 60B lok 90

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198

7.3.3) Ulica: Aleja “Solidarności” 60B lok.90

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.