Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513111/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów,
opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kunice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gwarna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kunice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-216
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/8575322
1.5.8.) Numer faksu: 76/8575482
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszyk@kunice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kunice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów,opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-773649d7-8a05-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092992/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422818,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie o nazwie określonej jako „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice”, który obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej prowadzonej na terenie Gminy Kunice, w tym: zebranie, spakowanie (zabezpieczenie), załadunek, ważenie, odbiór i transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag wraz z kosztami unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi:
a) Odbiór odpadów z wyznaczonych 16 punktów położonych na terenie gminy Kunice, na których zostaną zdeponowane odpady pochodzące od rolników. Lokalizację punktów Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
Masa odpadów z folii rolniczych, siatek, sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag wynosi szacunkowo 742,51 Mg. Podana wartość nie jest zależna od Zamawiającego i wynika ze złożonych przez rolników ankiet. Rzeczywista masa odpadów może różnić się od podanej.
Kody odpadów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U z 2020r., poz. 10): 02 01 04 Odpady tworzyw sztucznych (z wyłączeniem opakowań) oraz 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych.
Szacunkowe ilości odpadów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia (ustalone na podstawie złożonych przez rolników ankiet – wniosków):
L.p. Rodzaj odpadu Ilość odpadów zadeklarowanych przez rolników [Mg]
1. Folia rolnicza 510,65
2. Siatka do owijania balotów 5,00
3. Sznurek do owijania balotów 0,16
4. Opakowania po nawozach i typu Big Bag 226,70
RAZEM 742,51 Mg
b) Transport zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big - Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;
c) Rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big – Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1587 z późn. zm.).
Szczegółowe obowiązki w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym także w zakresie dokumentowania realizacji przedmiotu zamówienia) należy odczytać w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz „projekcie umowy” zamieszczonych na stronie prowadzonego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396945,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396945,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396945,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAREX Jolanta Boruszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691121972
7.3.3) Ulica: Głużek 134A
7.3.4) Miejscowość: Wiśniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 06-521
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Transport odpadów z miejsca odbioru
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396945,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KUNICE
- Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Rosochatej
- Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Ireny Kosmowskiej w Bieniowicach
więcej: przetargi KUNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Wyczyszczenie reaktora SBR na terenie oczyszczalni ścieków w Siewierzu z zalegającego osadu wraz z zagospodarowaniem wytworzonego osadu
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 09 04.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dziadowa Kłoda do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa ul. Bursztynowa 55, Olszowa, 63- 600 Kępno
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.