eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek › ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla uczniów Przedszkola Publicznego w Borku, Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦w. Kingi w Borku na rok kalendarzowy 2024



Og³oszenie z dnia 2023-12-11

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla uczniów Przedszkola Publicznego w Borku, Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦w. Kingi w Borku na rok kalendarzowy 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY PUBLICZNE PRZEDSZKOLE W BORKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850520402

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Borek 148

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Borek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146129816

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borek148@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zspborek.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczna Szko³a Podstwowa im. ¶w. Kingi w Borku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001189130

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Borek 148

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Borek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146129816

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borek148@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zspborek.szkolnastrona.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Publiczne Przedszkole w Borku ( Zamawiaj±cy Wyznaczony) upowa¿niony jest do przeprowadzenia postepowania na podstawie Porozumienia w zakresie wspólnego przygotowanie i przeprowadzenia postepowania o udzielenia zamówienia publicznego pn. „ ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla uczniów Przedszkola Publicznego w Borku, Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦w. Kingi w Borku na rok kalendarzowy 2024”. Przedmiot zamówienia stanowi sumê zapotrzebowani poszczególnych Stron Porozumienia. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Strony Porozumienia udziela zamówieñ publicznych, o których mowa w pkt. 3.4 SWZ, we w³asnym imieniu i na w³asn± rzecz, zawieraj±c w tym celu umowy w sprawie zamówieñ publicznych. Podstawa prawna art. 38 ust.1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2023. 1605 t.j. z dnia 2023.08.14 z pó¼n. zm.).

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla uczniów Przedszkola Publicznego w Borku, Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦w. Kingi w Borku na rok kalendarzowy 2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0671b3d0-9829-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00544985

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0671b3d0-9829-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0671b3d0-9829-11ee-9ee7-e2087ac16d09
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
9.1.2. Adres poczty elektronicznej: agnieszkabx@wp.pl
9.1.3. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest: Agnieszka Bro¿ek. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452) dalej zwanym rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) dalej zwanego rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa musi zostaæ przekazane w oddzielnym pliku.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Publiczne Przedszkole w Borku z siedzib± Borek 148, 32-765 Rzezawa, telefon kontaktowy: 14 6129816, adres poczty elektronicznej e-mail: borek148@wp.pl
21.2. Administrator danych osobowych informuje, i¿ zosta³ powo³any Inspektor ochrony danych, którego funkcjê pe³ni p. Agnieszka Kwa¶nik Kontakt z Inspektorem jest mo¿liwy za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@valven.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazany powy¿ej.
21.3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê 130 000 z³ netto w trybie podstawowym bez negocjacji wy³onienia wykonawcy, realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeñ i obrony przed roszczeniami.
21.4. Administrator bêdzie przetwarzaæ Pañstwa dane osobowe na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO poniewa¿ jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze wynikaj±cego z:
-ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci.
W zakresie danych dotycz±cych wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych (art. 10 RODO) w sytuacji
¿±dania przez Zamawiaj±cego przedstawienia dowodów na potwierdzenie podstaw do braku wykluczania
w zwi±zku z art. 108, 124 ust. 1, art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Wskazane dane bêd± równie¿ przetwarzane w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej do up³ywu terminu na ich wniesienia w zwi±zku z art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz± lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy.
Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. ust. 1 lit. b RODO bêdziemy przetwarzaæ je¶li jest Pani/ Pan stron± umowy.
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO-przetwarzanie jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronê trzeci±.
Pani/ Pana dane, w zwi±zku z tym, ¿e jest Pani/ Pan pracownikiem, wspó³pracownikiem Wykonawcy bêd± przetwarzane w celach kontaktowych w zwi±zku z komunikacj± z potencjalnym Zleceniobiorc±, podjêciem czynno¶ci przed zawarciem umowy a tak¿e czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy.
Na tej podstawie bêdziemy równie¿ przetwarzaæ Pani / Pana dane w zwi±zku z obron± przed ewentualnymi roszczeniami.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan prawo do:
• ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii na podstawie art. 15 RODO*,
• prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO**,
• prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***.
• prawo do usuniêcia danych w prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych, w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 17 RODO),
• prawo do przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz przetwarzanie odbywa siê w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),
• prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotycz±cych, gdy przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO (art. 21 RODO).
Zakres ka¿dego z tych praw oraz sytuacje, z których mo¿na z nich skorzystaæ, wynikaj± z przepisów
RODO. Z praw tych mo¿e Pani/Pan skorzystaæ sk³adaj±c wniosek u Administratora.
21.12. Przys³uguje Pani/Panu prawo do z³o¿enia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
21.13. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania.
21.14. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazane odbiorcy w pañstwie trzecim lub organizacji miêdzynarodowej.

*Wyja¶nienie: W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,

** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi cateringowej dla uczniów - Szko³y Podstawowej im. ¦w. Kingi w Borku w zakresie dostarczania posi³ku (tzw. Drugie danie) dla dzieci w wieku 7-15lat;
- Publicznego Przedszkola w Borku w zakresie obiadu dwu daniowego dla uczniów w wieku 3-6 lat.
Planowana ilo¶æ posi³ków dziennie :
- dla Szko³y Podstawowej 30
- dla Publicznego Przedszkola 50

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty, z których wynika umocowanie do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do z³o¿enia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Je¿eli wykonawca dzia³a przez pe³nomocnika nale¿y dodatkowo za³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo dla danej osoby.
7.1.2. Wype³niony formularz ofertowy - stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
UWAGA! z uwagi na charakter formularza ofertowego jako elementu o¶wiadczenia woli wykonawcy w niniejszym postêpowaniu, jego nie z³o¿enie, skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty bez wzywania do uzupe³nienia, o ile nie bêdzie mo¿liwe poprawienie omy³ek w trybie okre¶lonym ustaw± PZP.
7.1.3. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie okre¶lonym w rozdziale 5 SWZ. Wzór o¶wiadczenia do ewentualnego wykorzystania znajduj± siê w za³±czniku nr 3 do SWZ.
7.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.3. sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej).
7.1.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi/dostawy wykonuj± poszczególni wykonawcy.
7.1.6. Dokumenty potwierdzaj±ce do¶wiadczenie Wykonawcy zgodnie z wymogami zawartymi w pkt. 15.2 SWZ (je¶li dotyczy).
7.2. Forma dokumentów:
7.2.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. SWZ wykonawca sk³ada wraz z ofert±:
* w formie elektronicznej (z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub
* w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza (dotyczy pe³nomocnictwa) lub
* w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (dotyczy kopii wyci±gów z odpowiednich rejestrów).
7.2.2. Dokumenty, o którym mowa w pkt 7.1.2. SWZ wykonawca sk³ada w formie elektronicznej (z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.2.3. Pozosta³e o¶wiadczenia, dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w formie elektronicznej (z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
6.2.1. Szczególny sposób spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - nie dotyczy.
6.2.2. Szczególny sposób okre¶lenia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – nie dotyczy.
6.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.2.4. Do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie stosuje siê odpowiednio przepisy dotycz±ce Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie ceny jednostkowej posi³ków w przypadku ustalenia przez Dyrektora - Zamawiaj±cego w porozumieniu z organem prowadz±cym szko³ê i rodzicami, nowej wysoko¶ci op³at za posi³ki z zastrze¿eniem, ¿e maksymalna warto¶æ Umowy mo¿e zostaæ zwiêkszona do 20% pierwotnej warto¶ci Umowy okre¶lonej w § 3 ust. 1, chyba, ¿e organ prowadz±cy szko³ê i rodzice ustal± inn± maksymaln± warto¶æ zwiêkszenia ceny jednostkowej posi³ków skutkuj±cych zwiêkszeniem pierwotnej warto¶ci Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-18 16:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 17:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.