eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parzęczew › Udzielenie kredytu długoterminowego - w transzach - do wysokości 1 500 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego – w transzach – do wysokości 1 500 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parzęczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Parzęczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-045

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parzeczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego – w transzach – do wysokości 1 500 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af431b8-675b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022257/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie kredytu długoterminowego – w transzach – do wysokości 1 500 000,00 zł na pokrycie planowanego deficyt.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R-g.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego – w transzach – do wysoko-ści
1 500 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu.

Wysokość odsetek od kredytu w oparciu o wskaźnik oprocentowania WIBOR 1M na dzień
16 października 2023 r. plus marża oraz prowizja bankowa, banku udzielającego przedmiotowego kredytu.
W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M dla ww. dnia do wyliczenia stopy procentowej należy przyjąć ostatnią opublikowaną stawkę.
Udzielenie kredytu nastąpi w transzach, w wysokościach i terminach, które określa załącznik Nr 4
do SWZ.
Harmonogram spłat kredytu określa załącznik nr 5 do SWZ. Terminy spłat określone w załączniku mogą ulec zmianie.
Karencja w spłacie kredytu do stycznia 2025 roku, w trakcie której spłacane są jedynie odsetki od kwoty zaciągniętego kredytu.
Naliczanie i spłata odsetek odbywać się będzie w trybie miesięcznym w ostatnim dniu każdego miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiona zostanie I transza kredytu. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek.
Zamawiający określa jako formę zabezpieczania spłaty kredytu weksel in blanco z deklaracją wekslową (bez oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się egzekucji).
Zamawiający zastrzega sobie:
- Wykonawca nie będzie żądał opłat za niewykorzystanie części kredytu lub za przedterminową spłatę kredytu,
- możliwość zmiany terminu uruchomienia transz kredytu oraz wysokości transz kredytu, za co nie będzie ponosił dodatkowych kosztów,
- prawo do wcześniejszej spłaty kredytu niż określona w harmonogramie spłat lub rezygnacji
z części kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat,
- prawo do przedłużenia okresu spłat kredytu,
- naliczane odsetki będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty,
- możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości,
- możliwość rezygnacji przez zamawiającego z transzy, zmiany kwoty i ilości transzy,
- w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, Wykonawca pobierze odsetki za faktyczny okres korzystania z kredytu, tj. do dnia poprzedzającego dzień spłaty.
- możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie spłat kredytu (załącznik nr 5 do SWZ).

Dokumenty dotyczące Zamawiającego takie jak: sprawozdania, uchwały, informacja dotycząca mienia komunalnego znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego w BIP/budżet.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665803,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665803,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665803,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Ozorkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321000160

7.3.3) Ulica: Plac Jana Pawła II nr 6

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665803,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2033-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.