eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Przebudowa części drogi powiatowej nr 1330D w miejscowości Świerzów



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części drogi powiatowej nr 1330D w miejscowości Świerzów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932712041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łączna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713870617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drogi.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części drogi powiatowej nr 1330D w miejscowości Świerzów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5278c06e-7e2c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064611/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa części drogi powiatowej nr 1330 D w miejscowości Świerzów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTiZP/200/15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170368,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
Przebudowa części drogi powiatowej nr 1330 D w miejscowości Świerzów
2. Przedsięwzięcie polega na przebudowie jezdni drogi powiatowej polegająca na wykonaniu warstwy profilującej na istniejącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W oraz warstwy ścieralnej z AC11S.
Projektowana przebudowa obejmuje odcinek o długości 0+260,00 m. Dodatkowo projektuje się pobocze gruntowe wzmocnione kruszywem łamanym o szerokości 75cm. System odwodnienia stanowić będą istniejące rowy przydrożne.
2.1. Rozwiązania konstrukcyjne – przekrój normalny. Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubości 4 cm - skropienie asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, w ilości 100kg/m2 - skropienie asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2 - istniejąca nawierzchnia bitumiczna
2.2. Odwodnienie Odwodnienie projektowanego układu drogowego odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejących rowów przydrożnych.
2.3. Profil podłużny W zakresie ujętym przebudową zaprojektowano niweletę o parametrach istniejącej jezdni drogi bitumicznej wyniesionej o wartości dodanych warstw konstrukcyjnych.
2.4. Kanał technologiczny: W ramach opracowania nie projektuje się kanału technologicznego na mocy Ustawy o drogach publicznych (Dz.U. 2023.645 z dn. 05.04.2023r.) art. 6ba pkt 4. - budowy lub przebudowy drogi o długości do 1000 metrów, jeżeli są spełnione łącznie następujące warunki: a) projektowany kanał technologiczny nie miałby kontynuacji po żadnej ze stron, b) w ciągu 3 lat nie jest planowana budowa lub przebudowa drogi umożliwiająca kontynuację projektowanego kanału technologicznego zgodnie z uchwałą budżetową jednostki samorządu terytorialnego, wieloletnią prognozą finansową jednostki samorządu terytorialnego, programem wieloletnim wydanym na podstawie art. 136 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych lub planami, o których mowa w art. 20 pkt 1 lub 2.
3. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia(zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. Dz.U.03.120.1126 §2)
4.1 Zamierzenie budowlane obejmuje Do dokumentacji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1330D w miejscowości Świerzów” Inwestor – Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy.
4.2. Zakres robót Roboty ziemne i rozbiórkowe: - roboty ziemne – brak Wykonanie konstrukcji chodnika i zjazdów: - wykonanie warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego
4.3. Istniejące uzbrojenie terenu - sieć wodociągowa - sieć telekomunikacyjna - linia kablowa energetyczna
4.4. Bezpieczeństwo pracy Roboty ziemne w miejscach występowania sieci elektroenergetycznych, należy bezwzględnie wykonywać ręcznie. Dodatkowo należy przed rozpoczęciem robót wykonać przekopy kontrolne celem określenia głębokości ułożenia kabli. W miejscach gdzie kabel występuje na zbyt małej głębokości tj. w warstwie projektowanej podbudowy należy kabel obniżyć do głębokości minimum 70cm oraz zabezpieczyć rurą osłonową. W przypadku braku zapasu kabla konieczne może być wykonanie wstawki odcinka kabla oraz wykonanie muf (mufy nie mogą znajdować się pod jezdnią). Roboty należy prowadzić z zachowaniem przepisów określonych w: · Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 06.02.2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47/2003, poz. 401 (§55)); · Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003 w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120/2003, poz. 1126); Ze względu na roboty wykonywane w terenie uzbrojonym w sieci infrastruktury technicznej, kierownik budowy jest zobowiązany na podstawie Art.21 Prawa Budowlanego do sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 5. Informacja dotycząca odstępstwa od zatwierdzonego projektu budowlanego Zgodnie z art.36a ust. 5 Ustawy z dn. 09-02-2016r Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U.2020.1333) dopuszcza się dokonanie nieistotnych zmian w stosunku do opracowanej dokumentacji po wcześniejszym uzgodnieniu z projektantem i Inspektorem nadzoru.
6. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót.
Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót.
7. Wymagania w stosunku do wykonawcy.
Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych)
przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót:
- oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania
budowy (robotami budowlanymi),
- poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień kierownika budowy,
- poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do
OIIB,
- Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, - Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót oraz żądać dokonania odkrywek.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, które obejmują:
przedmiar robót (załącznik nr 8 do niniejszej SWZ), kosztorys ofertowy (załącznik nr 9 do niniejszej SWZ), projekt budowlany: opis techniczny (załącznik nr 10 do niniejszej SWZ) i część rysunkowa (załącznik nr 11 do niniejszej SWZ), wzór umowy (załącznik nr 12 do niniejszej SWZ), projekt stałej organizacji ruchu (załącznik nr 14 do niniejszej SWZ). szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 15 do niniejszej SWZ),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276523,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276523,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276523,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAPPS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151824749

7.3.3) Ulica: Lipowa 32A

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276523,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.