eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu "Rozwój pasji i zainteresowań młodzieży w Gminie Wielka Nieszawka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu „Rozwój pasji i zainteresowań młodzieży w Gminie Wielka Nieszawka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d37af6ef-2d0d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu „Rozwój pasji i zainteresowań młodzieży w Gminie Wielka Nieszawka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d37af6ef-2d0d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045880/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Rozwój pasji i zainteresowań młodzieży w gminie Wielka Nieszawka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Rozwój pasji i zainteresowań młodzieży w Gminie Wielka Nieszawka” realizowany jest w ramach Działania 7.1Rozwój lokalny kierowany przez społeczność w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.2.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostawy i montażu wyposażenia ruchomego, a także wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu „Rozwój pasji i zainteresowań młodzieży w Gminie Wielka Nieszawka”,z podziałem na nw. części:
1) Część I: Instrumenty muzyczne i ich części:
Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje w szczególności:
1) zakup i dostarczenie instrumentów muzycznych i ich części do Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1, w miejsce wskazane przez zamawiającego;
2) dostarczone instrumenty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach, instrumenty muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa;
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ: Część_I_Instrumenty_muzyczne i ich części;
4) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
2. Wykonawca musi zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia do budynku przy ul. Leśnej w Małej Nieszawce, jego wniesienie, montaż/instalację w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i przekazanie w stanie wyregulowanym (wypoziomowanym, dopasowanym), wyczyszczonym, bez skaz i gotowym do użytku.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający wskazał na pochodzenie produktów z uwagi na specyfikę zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
4. Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe oferowanych urządzeń dla części I, II i III. Nieprzedłożenie kart będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
5. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia czy innych praw zastrzeżonych lub wyłącznych wskazanych w OPZ, dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
6. Zamawiający dopuszcza zmiany parametrów ofertowanych urządzeń/sprzętu od podanych wartości na poziomie ±5%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.5.) Wartość części: 174146,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostawy i montażu wyposażenia ruchomego, a także wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu „Rozwój pasji i zainteresowań młodzieży w Gminie Wielka Nieszawka”, z podziałem na nw. części:
2) Część II: Wyposażenie wnętrz:
Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje w szczególności:
1) zakup sztalugi i ram ściennych i dostarczenie ich do Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1, w miejsce wskazane przez zamawiającego;
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach, wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa;
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ: Część_II_Wyposażenie_wnętrz;
4) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
2. Wykonawca musi zapewnić dostarczenieprzedmiotu zamówienia do budynku przy ul. Leśnej w Małej Nieszawce, jego wniesienie, montaż/instalację w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i przekazanie w stanie wyregulowanym (wypoziomowanym, dopasowanym), wyczyszczonym, bez skaz i gotowym do użytku.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający wskazał na pochodzenie produktów z uwagi na specyfikę zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
4. Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe oferowanych urządzeń dla części I, II i III. Nieprzedłożenie kart będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
5. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia czy innych praw zastrzeżonych lub wyłącznych wskazanych w OPZ, dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
6. Zamawiający dopuszczazmiany parametrów ofertowanych urządzeń/sprzętu od podanych wartości na poziomie ±5%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

4.5.5.) Wartość części: 3821,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostawy i montażu wyposażenia ruchomego, a także wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu „Rozwój pasji i zainteresowań młodzieży w Gminie Wielka Nieszawka”,z podziałem na nw. części:3) Część III: Sprzęt gimnastyczny:
Przedmiot zamówienia dla części III obejmuje w szczególności:
1) zakup sprzętu gimnastycznego i dostarczenie go do Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1, w miejsce wskazane przez zamawiającego;
2) dostarczone sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w bezpiecznych technologiach, sprzęt musi posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa;
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ: Część_III_Sprzęt_gimnastyczny;
4) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
2. Wykonawca musi zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia do budynku przy ul. Leśnej w Małej Nieszawce, jego wniesienie, montaż/instalację w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i przekazanie w stanie wyregulowanym (wypoziomowanym, dopasowanym), wyczyszczonym, bez skaz i gotowym do użytku.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający wskazał na pochodzenie produktów z uwagi na specyfikę zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
4. Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe oferowanych urządzeń dla części I, II i III. Nieprzedłożenie kart będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
5. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia czy innych praw zastrzeżonych lub wyłącznych wskazanych w OPZ, dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
6. Zamawiający dopuszcza zmiany parametrów ofertowanych urządzeń/sprzętu od podanych wartości na poziomie ±5%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 9349,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227796,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272079,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227796,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Muzyczna Accord Włodzimierz Piesiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730017080

7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 10

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227796,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5170,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5170,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA KREATYWNOŚCI JUSTYNA FUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151806053

7.3.3) Ulica: Raki nr 247

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5170,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10477,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15096,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10477,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA KREATYWNOŚCI JUSTYNA FUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151806053

7.3.3) Ulica: Raki nr 247

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10477,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.