eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2023-2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0619b12a-7332-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037226/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464672

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.12.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2023/2024 tj. w okresie od listopada 2023 r. do kwietnia 2024 r., we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli), w tym święta, przez 24 godziny na dobę.
2. Rejon I zimowego utrzymania dróg obejmujący sołectwa: Kobylnica, Bolesławice, Widzino, Łosino wraz z miejscowością Zajączkowo.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) odśnieżanie na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, wysepek przystankowych, zatok autobusowych, miejsc służących do zawracania autobusów szkolnych, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim).
UWAGA: przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na konieczność usunięcia śniegu ze środka skrzyżowania, a w przypadku przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, które zostały zasypane śniegiem w wyniku odśnieżania dróg, należy oczyścić je ręcznie.
2) likwidację śliskości zimowej poprzez:
a) posypanie mieszanką piaskowo-solną o stężeniu 20% nawierzchni dróg w miejscach wyznaczonych: skrzyżowania, odcinki o pochyleniu pow. 4%, odcinki jezdni wzdłuż przystanków autobusowych - standard III ZUD oraz w miejscach decydujących o możliwości ruchu - standard IV ZUD;
b) posypywanie nawierzchni dróg betonowych wyłącznie piaskiem, wyjątek stanowić będzie zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, gdzie w takim przypadku po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym możliwe będzie dopuszczenie użycia mieszanki piaskowo-solnej o stężeniu 20%. Każdorazowe użycie mieszanki piaskowo – solnej należy potwierdzić na kartach drogowych, z odpowiednim dopiskiem;
c) posypanie nawierzchni dróg na całej długości solą zroszoną – tylko drogi utrzymywane w standardzie II ZUD;
d) odśnieżenie i posypanie piaskiem nawierzchni chodników, parkingów, zatok autobusowych.
3) załadunek, transport i rozładunek śniegu na terenie Gminy Kobylnica:
a) przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę (telefonicznie lub mailowo), o konieczności usunięcia zalegającego śniegu,
b) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia działań związanych z załadunkiem, transportem i wywozem śniegu w ciągu 24 godzin od przekazania powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego;
c) miejsce składowania śniegu (w odległości do 3 km od miejsca załadunku śniegu) każdorazowo wskaże przedstawiciel Zamawiającego.
4) doraźne odśnieżanie lub likwidowanie gołoledzi na drogach gminnych nieujętych w Wykazie dróg i powierzchni do odśnieżania stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz poza sezonem zimowym, na odrębne wezwanie Zamawiającego w ramach łączącej umowy.
5) zakup i magazynowanie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które leżą po stronie Wykonawcy.
6) przygotowanie mieszanki piaskowo–solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej, co jest obowiązkiem Wykonawcy.
7) zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
8) bieżące prowadzenie pisemnych dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem, w tym odśnieżania ręcznego, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
9) wyznaczenie stanowiska Dyspozytora i wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego w łączność telefoniczną, które leży po stronie Wykonawcy (stanowisko dyspozytorskie musi być czynne całodobowo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 431551,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2023/2024 tj. w okresie od listopada 2023 r. do kwietnia 2024 r., we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli), w tym święta, przez 24 godziny na dobę.
2. Rejon II zimowego utrzymania dróg obejmujący sołectwa: Reblino z miejscowością Reblinko, Runowo Sławieńskie, Dobrzęcino, Słonowice, Słonowiczki, Sierakowo Słupskie, Kończewo, Ciechomice, Kczewo, Bzowo, Wrząca, Kuleszewo, Zbyszewo, Zagórki.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) odśnieżanie na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, wysepek przystankowych, zatok autobusowych, miejsc służących do zawracania autobusów szkolnych, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim).
UWAGA: przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na konieczność usunięcia śniegu ze środka skrzyżowania, a w przypadku przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, które zostały zasypane śniegiem w wyniku odśnieżania dróg, należy oczyścić je ręcznie.
2) likwidację śliskości zimowej poprzez:
a) posypanie mieszanką piaskowo-solną o stężeniu 20% nawierzchni dróg w miejscach wyznaczonych: skrzyżowania, odcinki o pochyleniu pow. 4%, odcinki jezdni wzdłuż przystanków autobusowych - standard III ZUD oraz w miejscach decydujących o możliwości ruchu - standard IV ZUD;
b) posypywanie nawierzchni dróg betonowych wyłącznie piaskiem, wyjątek stanowić będzie zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, gdzie w takim przypadku po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym możliwe będzie dopuszczenie użycia mieszanki piaskowo-solnej o stężeniu 20%. Każdorazowe użycie mieszanki piaskowo – solnej należy potwierdzić na kartach drogowych, z odpowiednim dopiskiem;
c) posypanie nawierzchni dróg na całej długości solą zroszoną – tylko drogi utrzymywane w standardzie II ZUD;
d) odśnieżenie i posypanie piaskiem nawierzchni chodników, parkingów, zatok autobusowych.
3) załadunek, transport i rozładunek śniegu na terenie Gminy Kobylnica:
a) przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę (telefonicznie lub mailowo), o konieczności usunięcia zalegającego śniegu,
b) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia działań związanych z załadunkiem, transportem i wywozem śniegu w ciągu 24 godzin od przekazania powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego;
c) miejsce składowania śniegu (w odległości do 3 km od miejsca załadunku śniegu) każdorazowo wskaże przedstawiciel Zamawiającego.
4) doraźne odśnieżanie lub likwidowanie gołoledzi na drogach gminnych nieujętych w Wykazie dróg i powierzchni do odśnieżania stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz poza sezonem zimowym, na odrębne wezwanie Zamawiającego w ramach łączącej umowy.
5) zakup i magazynowanie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które leżą po stronie Wykonawcy.
6) przygotowanie mieszanki piaskowo–solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej, co jest obowiązkiem Wykonawcy.
7) zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
8) bieżące prowadzenie pisemnych dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem, w tym odśnieżania ręcznego, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
9) wyznaczenie stanowiska Dyspozytora i wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego w łączność telefoniczną, które leży po stronie Wykonawcy (stanowisko dyspozytorskie musi być czynne całodobowo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 63733,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2023/2024 tj. w okresie od listopada 2023 r. do kwietnia 2024 r., we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli), w tym święta, przez 24 godziny na dobę.
2. Rejon III zimowego utrzymania dróg obejmujących sołectwa: Zębowo Sycewice wraz z miejscowością Miedzno, Komorczyn.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) odśnieżanie na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, wysepek przystankowych, zatok autobusowych, miejsc służących do zawracania autobusów szkolnych, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim).
UWAGA: przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na konieczność usunięcia śniegu ze środka skrzyżowania, a w przypadku przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, które zostały zasypane śniegiem w wyniku odśnieżania dróg, należy oczyścić je ręcznie.
2) likwidację śliskości zimowej poprzez:
a) posypanie mieszanką piaskowo-solną o stężeniu 20% nawierzchni dróg w miejscach wyznaczonych: skrzyżowania, odcinki o pochyleniu pow. 4%, odcinki jezdni wzdłuż przystanków autobusowych - standard III ZUD oraz w miejscach decydujących o możliwości ruchu - standard IV ZUD;
b) posypywanie nawierzchni dróg betonowych wyłącznie piaskiem, wyjątek stanowić będzie zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, gdzie w takim przypadku po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym możliwe będzie dopuszczenie użycia mieszanki piaskowo-solnej o stężeniu 20%. Każdorazowe użycie mieszanki piaskowo – solnej należy potwierdzić na kartach drogowych, z odpowiednim dopiskiem;
c) posypanie nawierzchni dróg na całej długości solą zroszoną – tylko drogi utrzymywane w standardzie II ZUD;
d) odśnieżenie i posypanie piaskiem nawierzchni chodników, parkingów, zatok autobusowych.
3) załadunek, transport i rozładunek śniegu na terenie Gminy Kobylnica:
a) przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę (telefonicznie lub mailowo), o konieczności usunięcia zalegającego śniegu,
b) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia działań związanych z załadunkiem, transportem i wywozem śniegu w ciągu 24 godzin od przekazania powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego;
c) miejsce składowania śniegu (w odległości do 3 km od miejsca załadunku śniegu) każdorazowo wskaże przedstawiciel Zamawiającego.
4) doraźne odśnieżanie lub likwidowanie gołoledzi na drogach gminnych nieujętych w Wykazie dróg i powierzchni do odśnieżania stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz poza sezonem zimowym, na odrębne wezwanie Zamawiającego w ramach łączącej umowy.
5) zakup i magazynowanie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które leżą po stronie Wykonawcy.
6) przygotowanie mieszanki piaskowo–solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej, co jest obowiązkiem Wykonawcy.
7) zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
8) bieżące prowadzenie pisemnych dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem, w tym odśnieżania ręcznego, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
9) wyznaczenie stanowiska Dyspozytora i wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego w łączność telefoniczną, które leży po stronie Wykonawcy (stanowisko dyspozytorskie musi być czynne całodobowo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 33537,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2023/2024 tj. w okresie od listopada 2023 r. do kwietnia 2024 r., we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli), w tym święta, przez 24 godziny na dobę.
2. Rejon IV zimowego utrzymania dróg obejmujących sołectwa: Lubuń , Kwakowo, Kruszyna, Lulemino, Płaszewo, Żelkówko.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) odśnieżanie na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, wysepek przystankowych, zatok autobusowych, miejsc służących do zawracania autobusów szkolnych, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim).
UWAGA: przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na konieczność usunięcia śniegu ze środka skrzyżowania, a w przypadku przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, które zostały zasypane śniegiem w wyniku odśnieżania dróg, należy oczyścić je ręcznie.
2) likwidację śliskości zimowej poprzez:
a) posypanie mieszanką piaskowo-solną o stężeniu 20% nawierzchni dróg w miejscach wyznaczonych: skrzyżowania, odcinki o pochyleniu pow. 4%, odcinki jezdni wzdłuż przystanków autobusowych - standard III ZUD oraz w miejscach decydujących o możliwości ruchu - standard IV ZUD;
b) posypywanie nawierzchni dróg betonowych wyłącznie piaskiem, wyjątek stanowić będzie zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, gdzie w takim przypadku po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym możliwe będzie dopuszczenie użycia mieszanki piaskowo-solnej o stężeniu 20%. Każdorazowe użycie mieszanki piaskowo – solnej należy potwierdzić na kartach drogowych, z odpowiednim dopiskiem;
c) posypanie nawierzchni dróg na całej długości solą zroszoną – tylko drogi utrzymywane w standardzie II ZUD;
d) odśnieżenie i posypanie piaskiem nawierzchni chodników, parkingów, zatok autobusowych.
3) załadunek, transport i rozładunek śniegu na terenie Gminy Kobylnica:
a) przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę (telefonicznie lub mailowo), o konieczności usunięcia zalegającego śniegu,
b) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia działań związanych z załadunkiem, transportem i wywozem śniegu w ciągu 24 godzin od przekazania powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego;
c) miejsce składowania śniegu (w odległości do 3 km od miejsca załadunku śniegu) każdorazowo wskaże przedstawiciel Zamawiającego.
4) doraźne odśnieżanie lub likwidowanie gołoledzi na drogach gminnych nieujętych w Wykazie dróg i powierzchni do odśnieżania stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz poza sezonem zimowym, na odrębne wezwanie Zamawiającego w ramach łączącej umowy.
5) zakup i magazynowanie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które leżą po stronie Wykonawcy.
6) przygotowanie mieszanki piaskowo–solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej, co jest obowiązkiem Wykonawcy.
7) zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
8) bieżące prowadzenie pisemnych dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem, w tym odśnieżania ręcznego, które jest obowiązkiem Wykonawcy.
9) wyznaczenie stanowiska Dyspozytora i wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego w łączność telefoniczną, które leży po stronie Wykonawcy (stanowisko dyspozytorskie musi być czynne całodobowo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 61587,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W CZĘŚCI nr 1 przedmiotowego postępowania - Rejon I zimowego utrzymania dróg obejmujący sołectwa: Kobylnica, Bolesławice, Widzino, Łosino wraz z miejscowością Zajączkowo, do upływu terminu składania ofert wyznaczonego w dokumentach postępowania, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73931,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73931,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73931,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Jakub Łukasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8421765069

7.3.3) Ulica: Cetyń 50

7.3.4) Miejscowość: Trzebielino

7.3.5) Kod pocztowy: 77-235

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73931,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47660,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47660,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47660,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Kolański Firma Usługowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8392671672

7.3.3) Ulica: Kotowo 32

7.3.4) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

7.3.5) Kod pocztowy: 76-248

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47660,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106466,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106466,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106466,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Kolański Firma Usługowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8392671672

7.3.3) Ulica: Kotowo 32

7.3.4) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

7.3.5) Kod pocztowy: 76-248

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106466,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.