eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowal › Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Miasta Kowal

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Miasta Kowal

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kowal

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piwna 24

1.5.2.) Miejscowość: Kowal

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowal@kowal.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowal.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8390ff84-89ce-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Miasta Kowal

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8390ff84-89ce-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522424/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Miasta Kowal

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ustawa Prawo zamówień publicznych - art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a stanowi, że zamawiający może udzielić zmówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. W analizowanej sytuacji występuje następujący stan faktyczny i prawny : Obowiązkiem gmin jest finansowanie zadań własnych w zakresie oświetlenia ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy (ustawa o samorządzie gminnym). Aby realizować usługi w zakresie oświetlenia ulic, dróg i placów znajdujących się w obrębie granic gminy Miasta Kowal, wystąpiono do właściciela sieci oświetleniowej- spółki ENERGA OŚWIETLENIE z siedzibą w Sopocie o wyrażenie zgody na dokonanie wyboru firmy świadczącej usługi konserwacji oświetlenia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe oświetlenie ulic, dróg i placów publicznych znajdujących się na terenie Gminy Miasta Kowal, przy użyciu urządzeń będących w ewidencji majątkowej ENERGA - Oświetlenie Sp. z.o.o z siedzibą w Sopocie w ilości 335 punktów świetlnych.
1.Wykonawca, zobowiązany będzie do podjęcia i wykonania wszelkich czynności niezbędnych do zapewnienia oświetlenia, w tym do:
a) wykonywania Usługi Kompleksowej przy wykorzystaniu własnej Infrastruktury;
b) oświetlenia ulic, placów i dróg od zmierzchu do świtu, przy czym na życzenie Zamawiającego możliwa jest jednorazowa zmiana czasu załączenia oświetlenia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu ( inne dodatkowe regulacje czasów załączeń na życzenie Zamawiającego mogą być dokonane za dodatkową uzgodnioną co do wysokości opłatą).
c)przystąpienia do usuwania awarii w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego i zakończenia usuwania awarii w ciągu kolejnych 24 godzin chyba, że okazałoby się to niemożliwe z uwagi na konieczność uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie prac związanych z usuwaniem awarii albo też zaistniały trudności z zakupem części do urządzenia oświetleniowego, które uległo awarii i w takim przypadku awaria zostanie usunięta w ciągu 24 godzin od otrzymania zgód stosowanych organów / instytucji lub zakupu części zamiennych.
d)utrzymywania w należytym stanie technicznym i estetycznym instalacji oświetleniowej oraz punktów świetlnych,
e)utrzymaniu świecenia wszystkich punktów świetlnych od zmierzchu do świtu, w ilości nie mniejszej niż 98%, w tym wymianie spalonych źródeł światła w ciągu 24 h od otrzymania zgłoszenia o nieświeceniu lamp od Zamawiającego
f)zapewnienia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów świetlnych;
g)dokonywania wszelkich czynności z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwego, w zakresie, w jakim będzie to niezbędne do wykonania Usługi Kompleksowej
h)dokonywania wszelkich czynności ze sprzedawcą energii elektrycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 876744 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.