eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Utrzymanie czystości w budynkach oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Nad Drwiną 10 oraz utrzymanie czystości w budynku biurowym i terenu przyległego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w budynkach oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Nad Drwiną 10 oraz utrzymanie czystości w budynku biurowym i terenu przyległego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://marr.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rozwój regionalny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w budynkach oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Nad Drwiną 10 oraz utrzymanie czystości w budynku biurowym i terenu przyległego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be80fcfc-74b9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/26/23/DIZN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach oraz terenów zewnętrznych nieruchomości Business Park Nad Drwiną przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie. Zakres usług będzie obejmował utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, salach konferencyjnych, pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, kl. schodowych, korytarzach a także utrzymanie czystości terenów zewnętrznych nieruchomości Business Park Nad Drwiną.
Wykonawca w ramach realizacji usługi dotyczącej Części I będzie zobowiązany do zapewnienia i dostaw własnych środków higieniczno-sanitarnych, środków czyszczących, konserwujących oraz własnego sprzętu ręcznego i mechanicznego niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu umowy. Koszt dostawy wszystkich materiałów musi być ujęty w cenie oferty.
Część – 1 zamówienia obejmuje swoim zakresem niżej wymienione zadania:
a. zadanie 1 D obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (toalety, kuchnia) oraz korytarzy i ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych w budynkach: B1.2, B1.3, B2, B3, D2, E7, część budynku socjalno – biurowego nr 1, część budynku socjalno – biurowego nr 3, część budynku socjalno – biurowego nr 4.
b. zadanie 2 D obejmuje utrzymanie czystości terenów zewnętrznych oraz ciągu komunikacyjnego w budynku B1.3 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Business Park Nad Drwiną
c. zadanie 3 D obejmuje ewentualne jednorazowe uprzątnięcie powierzchni przeznaczonej do wynajmu w postaci powierzchni biurowej, powierzchni ciągów komunikacyjnych lub hali produkcyjno-magazynowej.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy tylko w zakresie polegającym na: myciu okien, praniu wykładzin i mebli tapicerowanych.
Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 157864,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na utrzymaniu czystości w budynku biurowym wraz z utrzymaniem w czystości terenu przyległego do budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie . Zakres usług będzie obejmował utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, salach konferencyjnych, pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, kl. schodowych, korytarzach a także utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Kordylewskiego 11.
2. Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie zobowiązany do zapewnienia i dostaw własnych środków higieniczno-sanitarnych, środków czyszczących, konserwujących oraz własnego sprzętu ręcznego i mechanicznego niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu umowy. Koszt dostawy wszystkich materiałów musi być ujęty w cenie oferty.
Utrzymanie czystości w budynku biurowym oraz utrzymanie w czystości terenu przyległego do budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie wraz z zapewnieniem profesjonalnego sprzętu i artykułów higieniczno – sanitarnych oraz środków chemicznych myjących, czyszczących, dezynfekujących w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu i terenu wokół obiektu w stałej czystości z podziałem na niżej wymienione zadania zadania:
a. zadanie 1K obejmuje powierzchnię należącą do MARR S.A. tj. od piwnicy do piątego piętra budynku.
b. zadanie 2K obejmuje części wspólne od piwnicy do dziesiątego piętra w budynku oraz teren wokół budynku.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy tylko w zakresie polegającym na: myciu okien, praniu wykładzin i mebli tapicerowanych.
Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 506268,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81351,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146688,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81351,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133723061

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81351,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454341,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133723061

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.