eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice - zamówienie podobne"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice - zamówienie podobne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice - zamówienie podobne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5debb16-92af-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielone wykonawcy który realizował zamówienie podstawowe. A przedmiotowe zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dot. zamówienia podstawowego i jego wartość była uwzględniona w wartości szacunkowej. Wykonawca zamówienie podstawowe zrealizował należycie.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a307104b-045e-11ee-9355-06954b8c6cb9

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.72.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138211,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice w ramach zadania budżetowego – „Remont chodników, wjazdów parkingów oraz ulic na terenie Gminy” - zwane dalej Przedmiotem umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona m.in.:
1) Remont nawierzchni chodników i zjazdów, parkingów i ulic polegający na remoncie istniejącej, zdegradowanej nawierzchni chodników i zjazdów, parkingów czy ulic polegający na przestawieniu istniejącej nawierzchni z wykorzystaniem zdemontowanych elementów nawierzchni lub odtworzeniu przy użyciu nowego materiału;
2) Remont obrzeża betonowego polegający na remoncie istniejących, zdegradowanych obrzeży betonowych polegający na naprawie uszkodzeń powstałych na określonej długości obrzeża, metodą jego przestawienia, z wykorzystaniem obrzeży uzyskanych z rozbiórki, nadających się do ponownego wbudowania lub poprzez wymianę uszkodzonych elementów na nowe;
3) Remont krawężnika betonowego polegający na wymianie istniejących, zdegradowanych krawężników betonowych na nowe krawężniki betonowe.
3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia obejmuje bieżące remonty dróg, w tym:
1) Roboty rozbiórkowe:
a) rozebranie nawierzchni z klinkieru ok. 450,00 m2,
b) rozebranie krawężników betonowych ok. 45,00 m,
c) - rozebranie ław pod krawężniki ok. 3,00 m3,
2) Roboty ziemne:
a) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi i chodnika głębokość 10 cm ok. 120,00 m2,
3) Obramowanie jezdni i chodników:
a) przestawienie krawężników betonowych wystających ok. 40,00m,
b) przestawienie krawężników betonowych wtopionych ok. 40,00 m,
c) przestawienie obrzeży betonowych ok. 60,00m,
4) Podbudowy:
a) wykonanie ok. 900,00 m2 podbudowy z kruszyw łamanych,
5) Nawierzchnie:
a) układanie nawierzchni chodników wjazdów, parkingów, ulic i placów z betonowej kostki brukowej szarej i kolorowej, nowej i rozbiórkowej, kostka o grubości 6 cm i 8 cm ok. 725,00 m2,
b) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ok. 10,00 szt.
4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:
1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
2) „Przedmiarze robót”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wielobranżowych Bartczak Katarzyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220013898

7.3.3) Ulica: Grodziska 21

7.3.4) Miejscowość: Stara Wieś, Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169988,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.