Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice - zamówienie podobne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice - zamówienie podobne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5debb16-92af-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.41 Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530778
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielone wykonawcy który realizował zamówienie podstawowe. A przedmiotowe zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dot. zamówienia podstawowego i jego wartość była uwzględniona w wartości szacunkowej. Wykonawca zamówienie podstawowe zrealizował należycie.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a307104b-045e-11ee-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.72.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice w ramach zadania budżetowego – „Remont chodników, wjazdów parkingów oraz ulic na terenie Gminy” - zwane dalej Przedmiotem umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona m.in.:
1) Remont nawierzchni chodników i zjazdów, parkingów i ulic polegający na remoncie istniejącej, zdegradowanej nawierzchni chodników i zjazdów, parkingów czy ulic polegający na przestawieniu istniejącej nawierzchni z wykorzystaniem zdemontowanych elementów nawierzchni lub odtworzeniu przy użyciu nowego materiału;
2) Remont obrzeża betonowego polegający na remoncie istniejących, zdegradowanych obrzeży betonowych polegający na naprawie uszkodzeń powstałych na określonej długości obrzeża, metodą jego przestawienia, z wykorzystaniem obrzeży uzyskanych z rozbiórki, nadających się do ponownego wbudowania lub poprzez wymianę uszkodzonych elementów na nowe;
3) Remont krawężnika betonowego polegający na wymianie istniejących, zdegradowanych krawężników betonowych na nowe krawężniki betonowe.
3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia obejmuje bieżące remonty dróg, w tym:
1) Roboty rozbiórkowe:
a) rozebranie nawierzchni z klinkieru ok. 450,00 m2,
b) rozebranie krawężników betonowych ok. 45,00 m,
c) - rozebranie ław pod krawężniki ok. 3,00 m3,
2) Roboty ziemne:
a) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi i chodnika głębokość 10 cm ok. 120,00 m2,
3) Obramowanie jezdni i chodników:
a) przestawienie krawężników betonowych wystających ok. 40,00m,
b) przestawienie krawężników betonowych wtopionych ok. 40,00 m,
c) przestawienie obrzeży betonowych ok. 60,00m,
4) Podbudowy:
a) wykonanie ok. 900,00 m2 podbudowy z kruszyw łamanych,
5) Nawierzchnie:
a) układanie nawierzchni chodników wjazdów, parkingów, ulic i placów z betonowej kostki brukowej szarej i kolorowej, nowej i rozbiórkowej, kostka o grubości 6 cm i 8 cm ok. 725,00 m2,
b) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ok. 10,00 szt.
4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:
1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
2) „Przedmiarze robót”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wielobranżowych Bartczak Katarzyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220013898
7.3.3) Ulica: Grodziska 21
7.3.4) Miejscowość: Stara Wieś, Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH KATARZYNA BARTCZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH KATARZYNA BARTCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169988,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
- "Rozbudowa ulicy Prusa w Regułach"
- "Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II"
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wysokie
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz rekreacyjno-sportowej w Ogrodzieńcu
- Bieżące utrzymanie przejezdności sieci dojazdów pożarowych i dróg leśnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.