Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486267/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00489951/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostarczenie i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Karsin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karsin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 222
1.5.2.) Miejscowość: Karsin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@karsin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30c29c6c-7efd-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostarczenie i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Karsin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30c29c6c-7efd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067901/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Energia ze żródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin, Konarzyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane w ramach zadania pn. „Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Odbudowa i odporność (REACT-EU), 13.3 Odnawialne źródła energii – REACT-EU”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostarczenie oraz montaż instalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Karsin.
2. Zamówienie w szczególności polega na zakupie i dostarczeniu oraz montażu 2 nowych instalacji fotowoltaicznych na dachu dla obiektów użyteczności publicznej o następującej mocy:
1) Szkoła Podstawowa w Karsinie, ul. Długa 176, dz. nr 123, obręb Karsin – 49,98 kWp,
2) Szkoła Podstawowa w Wielu, ul. Wicka Rogali 7, dz. nr 523/6, obręb Wiele – 49,98 kWp,
3. Zakres przedmiotu może ulec następującym zmianom:
1) planowana moc instalacji do wykonania dla poszczególnych obiektów może zostać zmieniona na wyższą bądź niższą np. jeżeli w wyniku przeprowadzonej wizji nieruchomości okaże się to niezbędne dla prawidłowego jej wykonania,
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) sprawdzenie i udokumentowanie stanu instalacji elektrycznej, a w przypadku gdy konieczna będzie jej modernizacja, zgłoszenie tego Zamawiającemu,
2) zweryfikować moc przyłączenia w każdym punkcie,
3) opracowania dokumentacji do montażu paneli fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej - należy opracować przez uprawnione do tego osoby, schematy instalacji elektrycznej dla odbioru energii wytworzonej przez moduły PV. Za osobę uprawnioną uważa się osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4) przed wykonaniem montażu Wykonawca:
a) oceni uwarunkowania techniczne dla każdej lokalizacji instalacji paneli fotowoltaicznych,
b) przedłoży zamawiającemu do akceptacji zaproponowane rozwiązania techniczne wraz z minimalnymi parametrami eksploatacyjnymi,
c) ustali lokalizację instalacji paneli fotowoltaicznych oraz inwerterów wraz z miejscem włączenia do wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku oraz wykona zdjęcia tych miejsc,
d) uzyska akceptację Zamawiającego w zakresie lokalizacji montażu przedmiotowych instalacji,
5) Wykonania niezbędnych ekspertyz.
Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe
do projektowania przedstawione przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
6) przeprowadzenia procesu podłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej (wypełnianiu wniosków do właściwego OSD celem zgłoszenia mikroinstalacji do podłączenia),
7) przygotowania teczki odbiorowej (odrębnej dla każdej instalacji) w 1 egz. zawierającej:
dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych urządzeń i materiałów,
oraz dopuszczenie ich do użytkowania,
instrukcję użytkowania w języku polskim,
kartę gwarancyjną, warunki gwarancji oraz paszport techniczny urządzenia,
oraz inne dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji zamontowanej instalacji oraz utrzymania gwarancji,
8) przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie użytkowania i bieżącej konserwacji zamontowanej instalacji.
UWAGA: Wszystkie instalacje fotowoltaiczne będą zamontowane na dachu.
4. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowej specyfikacji instalacji fotowoltaicznych - Załącznik Nr 7 do SWZ.
5. Wspólny słownik zamówień:
kod CPV: 31712331-9 – Fotoogniwa;
kod CPV: 45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach;
kod CPV: 45310000-3 – Roboty instalacji elektrycznych;
kod CPV: 71000000-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
kod CPV: 71320000-7 – Usługi inżynierskie w zakresie projektowania
6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt:
a) zorganizuje zaplecze prac,
b) uporządkuje teren robót po zakończeniu realizacji zamówienia.
7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
8. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust 4 Ustawy PZP w odniesieniu do:
norm,
europejskich ocen technicznych,
aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
dopuszcza rozwiązania równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31712331-9 - Fotoogniwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405730,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTELIGENTNY DOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792741347
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI KARSIN
więcej: przetargi KARSIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wieś Wielka
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
więcej: Fotoogniwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.