eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Skarżysko-Kamienna: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej.
Numer ogłoszenia: 200540 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146820 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie o którym mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U .06.156.1118) nad zadaniem pod nazwą Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej Nadzór inwestorski w specjalności : - drogowej (kierownik budowy) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( kierownik robót) - telekomunikacyjnej (kierownik robót). Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyceny wartości ryczałtowej zadania ( w załączeniu ). Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje roboty drogowe, kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe, elektryczne oraz teletechniczne, w tym: a) przebudowę następujących odcinków ulic: ul. Armii Krajowej od km 0 + 000,00 do km 0 + 712,00, ul. Krasińskiego od km 0 + 000,00 do km 0 + 194,00, ul. Konarskiego od km 0 + 000,00 do km 0 + 076,50, ul. Konarskiego wylot od km 0 + 000,00 do km 0 + 037,00, ul. Powstańców Warszawy od km 0 + 000,00 do km 0 + 069,00, ul. Wiejska od km 0 + 000,00 do km 0 + 056,50 w zakresie jezdni, chodników oraz zjazdów wraz z rozbudową skrzyżowania na małe rondo, b) przebudowę sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i gazowej, c) przebudowę linii oświetlenia ulicznego oraz linii elektroenergetycznej średniego i niskiego napięcia oraz sieci monitoringu, d) przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej. Zakres rzeczowy robót nad którymi pełniony będzie nadzór zawierają przedmiary robót (załącznik nr 7 - 7/1 do 7/7) jak również projekty budowlane oraz wykonawcze będące w posiadaniu Zamawiającego. Pełna dokumentacja na wykonanie zadania dostępna jest również na stronie internetowej Zamawiającego w aktualnych ogłoszeniach o przetargach. Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał wykonać zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 3, działanie 3.1...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO CONSULTINGOWE Sztorc,Wysocka DROKONT sp. jawna, ul. Malików 150, 25-639 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127790,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136030,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.