eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › "Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów "



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 3

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 3435990005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7c32255-7ef3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c32255-7ef3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061368/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZPŚ.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 957500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach (zarówno o zabudowie jednorodzinnej jak i wielorodzinnej), na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Radłów;
2) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów
selektywnie zebranych (segregowanych);
3) wyposażenie Zamawiającego w worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i zbierania odpadów selektywnie
zebranych (segregowanych).
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyniku awarii platformy e-zamówienia w dniu 20.11.2023 r., Zamawiający unieważnia postepowanie z uwagi na brak dostępu do platformy, który uniemożliwił zarówno przedłużenie terminu składania ofert jak i złożenie ofert potencjalnym Wykonawcom, co narusza zasady naczelne ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania potencjalnych Wykonawców i zachowania uczciwej konkurencji.
Dnia 20 listopada 2023 r. wskutek prowadzonych w dniach poprzedzających prac technicznych ze strony operatora platformy, nastąpiła awaria platformy e-zamówienia. Awaria skutkowała brakiem dostępności i brakiem możliwości złożenia oferty. Niemożliwe stało się również przedłużenie terminu składania ofert. Zamawiający, w związku z awarią nie był w stanie również wykonać innych obowiązków związanych z prowadzonym postępowaniem, takich jak umieszczenie na stronie postępowania informacji z otwarcia ofert.
Dnia 22 listopada 2023 r. Zamawiający złożył zgłoszenie za pośrednictwem platformy dotyczące awarii, a dnia 24 listopada 2023 r. otrzymał odpowiedź, zgodnie z którą w związku z prowadzonymi w dniach 17-19 listopada 2023 r. pracami związanymi z migracją Platformy e-Zamówienia do nowego środowiska chmurowego, w dniach 20-21 listopada 2023 r. występowały problemy techniczne wpływające na funkcjonalności Platformy e-zamówienia i tym samym na możliwość prawidłowego korzystania z systemu.
Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn technicznych niezależnych od niego, jako obarczonego niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790087,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844020,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.