eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pron zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pron zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261156386

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pron zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca25513c-749b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej na rok 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych
w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34 WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
1) Część nr 1: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Rzeszów,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1A do SWZ – w zakresie części nr 1;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi:
1) załącznik nr 4A do SWZ – w zakresie części nr 1;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1154050,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych
w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34 WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
2) Część nr 2: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Nisko,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1B do SWZ – w zakresie części nr 2;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi:
1) załącznik nr 4B do SWZ – w zakresie części nr 2;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 869250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych
w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34 WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
2) Część nr 3: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Jarosław,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1C do SWZ – w zakresie części nr 3;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi:
1) załącznik nr 4C do SWZ – w zakresie części nr 3;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 380080,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych
w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34 WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
4) Część nr 4: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Przemyśl.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1D do SWZ – w zakresie części nr 4;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi:
1) załącznik nr 4D do SWZ – w zakresie części nr 4;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 888100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1153510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska w Rzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8132901483

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1153510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827442,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827442,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827442,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8652075301

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827442,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu pn. ,,Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34. Wojskowym Oddziale Gospodarczym oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG” złożono następujące oferty, które podlegały odrzuceniu: Przychodnia ESCULAP Medycyna Pracy i Rehabilitacja sp. z o.o.

Podstawa prawna odrzucenia oferty:
art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty:
odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

W przedmiotowym postępowaniu pn. „Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34. Wojskowym Oddziale Gospodarczym oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG”. Wykonawca wraz z ofertą dołączył obligatoryjny Formularz kalkulacji ceny ofertowej (zwany dalej jako: „formularz”). Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwaną dalej: „SWZ”) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól Formularza (obowiązek wycenienia każdej pozycji asortymentowej).
Zgodnie z postanowieniami Rozdz. XVIII ust. 2 SWZ Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól Formularza kalkulacji ceny ofertowej (obowiązek wycenienia każdej pozycji asortymentowej). Ponadto W przypadku zastosowania stawki obniżonej lub zwolnionej należy podać podstawę prawną (Rozdz. XVIII ust. 4 SWZ). Dodatkowo z instrukcji wypełniania formularza Zamawiający wskazał jednoznacznie: „bardzo proszę o uzupełnienie kolumn oznaczonych kolorem białym” oraz „w przypadku zwolnienia podmiotowego z VAT, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kol. nr 5 podając odpowiednią podstawę prawną”. Kolorem białym oznaczono kol. nr 4 (cena jedn netto [zł/jedn. miary], kol. 5 (Uwagi / zwolnienia podm. VAT [podst. prawna]), kol. nr 6 [stawka podatku VAT [%]). Tym samym postanowienia SWZ bezpośrednio korespondują z instrukcją zawartą w formularzu.
Zamawiający badając treść formularza zwrócił uwagę na brak wskazania stawki podatku VAT (kol. 6) oraz ewentualnego wskazania podstawy prawnej podmiotowego zwolnienia z podatku VAT (kol. 5). Jednocześnie Wykonawca w treści oferty (załącznik nr 1 do SWZ) określił stawkę podatku VAT w wysokości „0%”.
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający działając na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie niejednoznacznych wskazań co do stawki podatku VAT (znak pisma: W/768/ZS/1/2024/1/2 z dnia 14 listopada 2023 r.) jednocześnie wyznaczając Wykonawcy racjonalny termin do sporządzenia odpowiedzi w przedmiotowych zagadnieniu.
Wykonawca nie udzielił odpowiedzi w terminie oznaczonym w piśmie. Tym samym wątpliwości Zamawiającego co do poprawności zastosowania stawki podatku VAT pozostają w mocy. Jednocześnie w złożonej ofercie Wykonawca nie zawarł jakiejkolwiek informacji o ewentualnym zwolnieniu z podatku VAT.
Powołując się na Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej (sygn. akt: KIO 1530/22 z dnia 22 czerwca 2022 r.) zgodnie, z którym w przypadku wezwania, którego podstawą jest art. 223 ust. 1 Pzp, konsekwencją niezłożenia wyjaśnień lub złożenia wyjaśnień niewystarczających będzie odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy ¬¬¬– Przychodnia ESCULAP Medycyna Pracy i Rehabilitacja sp. z o.o. – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 871360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 871360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 871360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Gabinet Lekarski lek. med. Jerzy Tomaka "Centrum Medyczne"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7951624554

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 871360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.