eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku przy ul. Juliusza Słowackiego 3, 85-008 Bydgoszcz



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku przy ul. Juliusza Słowackiego 3, 85-008 Bydgoszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 5835456

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/848905

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku przy ul. Juliusza Słowackiego 3, 85-008 Bydgoszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49956f3d-8dd3-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035259/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku przy ul. Juliusza Słowackiego 3, 85-008 Bydgoszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z treścią art. 214 ust.1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze
Zamówienie na dostawę energii cieplnej z sieci ciepłowniczej do obiektu przy ul. Słowackiego 3 w Bydgoszczy, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę, tj. Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. z siedzibą ul. Ks. J. Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz. KPEC ma monopol naturalny na realizację tego typu dostaw. Wskazany obiekt jest podłączony do infrastruktury sieciowej tegoż przedsiębiorstwa, które jest właścicielem sieci ciepłowniczej oraz instalacji zasilającej budynek objęty zamówieniem w czynnik cieplny.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.2.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii cieplnej do węzła o numerze 01339 o szacowanym wolumenie 0,120 MW. (w tym CO- 0,100 MW i CWU – 0,020 MW)
Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne.
Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii cieplnej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie wskazanej wyżej ilości nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie zatwierdzoną, obowiązującą u Wykonawcy Taryfą. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na poziomie (+/-) 10%.
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy i dystrybucja energii cieplnej z sieci ciepłowniczej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
2) Standardy jakościowe energii cieplnej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (jt Dz.U. z 2022 poz. 1385 z późn.zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu ciepłowniczych (Dz.U. 2007 r. Nr 16, poz. 90 ze zm.). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią cieplną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 7 kwietnia 2020 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło (Dz. U. poz. 718, z 2021 r. poz. 158 i 788 oraz z 2022 r.poz. 37, 597 i 2437);
3) Standardy dotyczące dystrybucji energii cieplnej zawarte są w Taryfie dla ciepła którą Prezes URE zatwierdził w grudniu 2022 r. wraz z zatwierdzonymi zmianami.
2. Okres obowiązywania umowy – od 01 stycznia 2024 r.
3. Rozpoczęcie dostaw – 01 stycznia 2024 r.
4. Wykonawca dostarczy wzór umowy o świadczenie usług dystrybucji zawarte zostaną na wzorcu wykonawcy.
3. Okres rozliczeniowy – zgodnie z Taryfą

4.5.3.) Główny kod CPV: 09320000-8 - Para, gorąca woda i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000033107

7.3.3) Ulica: ks. Józefa Schulza 5

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-315

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386659,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

umowa z monopolistą dostaw ciepła - zawarta zgodnie z zapisem art. 435 ust. 1 pkt 3) na czas nieokreślony

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.