Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500745/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i regeneracja kół do kompaktora BOMAG BC 772 RB dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Janik Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów JANIK Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUO JANIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291225756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 91
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuojanik@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuojanik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c74a9c3b-8544-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i regeneracja kół do kompaktora BOMAG BC 772 RB dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Janik Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c74a9c3b-8544-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych lub odbudowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych przed dostawą kół (dwa przednie, dwa tylne) do kompaktora odpadów BOMAG BC 772 RB rok prod. 2008 nr fabryczny 101570581011 i usługi demontażu starych i montażu nowych kół wraz z wymianą oraz nowych, nieużywanych płaskowników gwintowanych, śrub i zgarniaków. Dostawa, demontaż i montaż odbędą się na terenie zakładu Zamawiającego tj. Janik ul. Borowska 1 27-415 Kunów.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, polegających na zastosowaniu elementów (części) innych producentów oraz innych niż te, które wynikają z książki serwisowej producenta pojazdu, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż w przypadku podanych części oryginalnych i umożliwiających prawidłową i bezawaryjną pracę pojazdu. Zaproponowane elementy (części) nie mogą powodować uszkodzeń pojazdu. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość oferowanych przez siebie produktów (dostarczone, zamontowane oraz wymienione części i materiały) przez okres minimum 12 miesięcy od dnia dostawy oraz bierze odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia pojazdu, które są wynikiem ich wadliwego działania. Transport zapewnia Wykonawca na własny koszt. Wymontowane stare elementy ww. kompaktora do odpadów zostaną na terenie zakładu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących na terenie zakładu Zamawiającego przepisów BHP i ppoż.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34324000-4 - Koła, części i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 569105,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest regeneracja kompletu kół do kompaktora, polegająca na wymianie kompletu kolców kół (nr katalogowy kolców 57330113) i ich podstaw - nakładek płaszcza kół w kompaktorze Bomag BC-772 RB rok produkcji 2008 nr seryjny maszyny 101570581011 oraz napawanie ubytków, naprawa uszkodzeń i regeneracja spawów do wymiaru nominalnego w celu ich wzmocnienia.Maszyna posiada 220 kolców po 10 na każdym ringu koła, z przodu 6 rzędów ( 60 szt. x 2 koła) z tyłu 5 rzędów ( 50 szt. x 2 koła). Wymiana kolców i podstaw - nakładek płaszcza oraz uzupełnienie i naprawa napawaniem spawów wykonane będzie zgodnie ze sztuką i należytą starannością. Wykorzystane podczas regeneracji kolce, podstawy – nakładki będą nowe, nie używane, dedykowane do w/w modelu kompaktora wykonane z materiału odpowiednio twardego i trudno ścieralnego.
Koła należy zabezpieczyć antykorozyjnie po przez pomalowanie dwiema warstwami farby - podkładową i nawierzchniową.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, polegających na zastosowaniu elementów (części) innych producentów oraz innych niż te, które wynikają z książki serwisowej producenta pojazdu, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż w przypadku podanych części oryginalnych i umożliwiających prawidłową i bezawaryjną pracę pojazdu. Zaproponowane elementy (części) nie mogą powodować uszkodzeń pojazdu. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość oferowanych przez siebie usług (dostarczone, zamontowane oraz wymienione części i materiały) przez okres minimum 12 miesięcy od dnia dostawy oraz bierze odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia pojazdu, które są wynikiem ich wadliwego działania.
W zakres usługi wchodzi demontaż, montaż i transport kół kompaktora. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących na terenie zakładu Zamawiającego przepisów BHP i ppoż.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 349593,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp zawiadamia o unieważnieniu postępowania na zadanie 1.
Uzasadnienie unieważnienia zadania 1:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp – w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291843,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291843,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291843,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-SERWIS Bogusław Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 310323341
7.3.3) Ulica: ul. Karolkowa 44
7.3.4) Miejscowość: Wilczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-550
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291843,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza - ołtarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi główne"
- "Konserwacja i restauracja polichromii we wnętrzach dworu w Koźminku"
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
więcej: Koła, części i akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.