eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb6de464-8dc9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028355/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519500

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.40.2023.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235445,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na prowadzeniu konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zduńska Wola, w szczególności utrzymanie w należytej sprawności sieci oświetlenia poprzez:
1) prowadzenie bieżącej konserwacji obwodów oświetleniowych,
2) naprawę linii oświetleniowych nn po uszkodzeniach,
3) naprawę kabli i konserwację wyjść kablowych na słupy,
4) naprawę i wymianę bezpieczników zabezpieczających obwody oświetleniowe, w stacjach, w skrzyniach sterowniczo-zabezpieczeniowych oświetlenia,
5) ustawianie zegarów sterujących,
6) wymianę źródeł światła, kondensatorów, dławików,
7) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej oraz wymianę, uszkodzonych i zużytych elementów sterowania,
8) wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych oraz utrzymanie w należytej czystości opraw, kloszy
i odbłyśników,
9) remont i konserwację drzwiczek, wnęk kablowych (słupy oświetlenia wydzielonego),
10) konserwację tablic sterowniczych i rozdzielczych oraz szafek oświetleniowych,
11) konserwację konstrukcji wsporczych (wysięgniki itp.),
12) remont i wymianę kabla oświetleniowego w zakresie: lokalizacja uszkodzenia, wymiana uszkodzonego kabla, pomiary elektryczne,
13) utylizacja zużytych źródeł światła,
14) montaż i demontaż dekoracji świątecznej z okazji Świąt Bożego Narodzenia, stanowiącej własność Zamawiającego wraz z podłączeniem zasilania i uruchomieniem. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dekoracji świątecznej.
2. Struktura systemu oświetleniowego będącego przedmiotem zamówienia:
1) liczba punktów świetlnych 964 szt.
2) 112 punktów zapalania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
na podstawie art. 255 pkt 2), który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne
W niniejszym postępowaniu wpłynęły dwie oferty:
1) Oferta nr 1 złożona przez Agnieszka Woźniak PRIMAVERA, Paprotnia 87A, 98-161 Zapolice;
Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym w Tabeli „Zamówienie podstawowe”, w pozycji 12 „Wymiana układów zapłonowych opraw” wpisał cenę jednostkową brutto w wysokości 150,00 zł, natomiast w Tabeli „Zamówienie opcjonalne - kosztorys”, w pozycji 8 „Wymiana układów zapłonowych opraw”, wpisał cenę jednostkową brutto w wysokości 250,00 zł.
Zamawiający uznał, że oferta jest niezgodna z zapisem SWZ, który w rozdziale XVII - Sposób obliczenia ceny, w punkcie 6 brzmi następująco: „Zamawiający zastrzega, że ceny objęte prawem opcji nie mogą być wyższe niż ceny w ramach zamówienia podstawowego.”
Oferta została odrzucona na podstawie art. art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.

2) Oferta nr 2 złożona przez ELOS Sp. z o.o., ul. Szamotulska 36, 62-090 Rokietnica.
Obie oferty zostały odrzucone.
Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym
a) w Tabeli „Zamówienie podstawowe”, w pozycji 32 „Wymiana przewodu napowietrznego ASXSn 2x35” wpisał cenę jednostkową brutto w wysokości 150,00 zł, natomiast w Tabeli „Zamówienie opcjonalne - kosztorys”, w pozycji 13 „Wymiana przewodu napowietrznego ASXSn 2x35”, wpisał cenę jednostkową brutto w wysokości 300,00 zł.
b) w Tabeli „Zamówienie podstawowe”, w pozycji 47 „Naprawa usterek aparatury elektrycznej szafy oświetleniowej (kosz uśredniony)” wpisał cenę jednostkową brutto w wysokości 80,00 zł, natomiast w Tabeli „Zamówienie opcjonalne - kosztorys”, w pozycji 22 „Naprawa usterek aparatury elektrycznej szafy oświetleniowej (kosz uśredniony)” wpisał cenę jednostkową brutto w wysokości 100,00 zł.
c) w Tabeli „Zamówienie podstawowe”, w pozycji 60 „Pomiary elektryczne izolacja, ochrona, uziemienia wraz z opracowaniem i dostarczeniem protokołów z pomiarów” wpisał cenę jednostkową brutto w wysokości 60,00 zł, natomiast w Tabeli „Zamówienie opcjonalne - kosztorys”, w pozycji 32 „Pomiary elektryczne izolacja, ochrona, uziemienia wraz z opracowaniem i dostarczeniem protokołów z pomiarów” wpisał cenę jednostkową brutto w wysokości 200,00 zł.
Zamawiający uznał, że oferta jest niezgodna z zapisem SWZ, który w rozdziale XVII - Sposób obliczenia ceny, w punkcie 6 brzmi następująco: „Zamawiający zastrzega, że ceny objęte prawem opcji nie mogą być wyższe niż ceny w ramach zamówienia podstawowego.”
Oferta została odrzucona na podstawie art. art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260745,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316850,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.