eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Zadanie nr 1: Monitorowanie obiektów przychodni po³o¿onych w Bia³ymstoku. Zadanie nr 2: ¦wiadczenie us³ug dozoru mienia z wykorzystaniem instalacji alarmowych do zdalnego nadzoru.



Og³oszenie z dnia 2023-12-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zadanie nr 1: Monitorowanie obiektów przychodni po³o¿onych w Bia³ymstoku.
Zadanie nr 2: ¦wiadczenie us³ug dozoru mienia z wykorzystaniem instalacji alarmowych do zdalnego nadzoru.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 1: Monitorowanie obiektów przychodni po³o¿onych w Bia³ymstoku.
Zadanie nr 2: ¦wiadczenie us³ug dozoru mienia z wykorzystaniem instalacji alarmowych do zdalnego nadzoru.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-49193989-94e7-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00538963

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00023174/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.27 Zabezpieczenie techniczne polegaj±ce na monta¿u elektronicznych urz±dzeñ i systemów alarmowych stanowi±cych w³asno¶æ wykonawcy w przychodniach, w ZMK oraz przy ul. Barszczañskiej 2 - 2024, 2025 rok.

1.3.29 Pod³±czenie istniej±cego systemu alarmowego w budynku ul. Bema 89/1 i ul. Bema 89D do monitoringu (nadzoru) zdalnego na 2024 rok.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne:
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer,
- komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta.
Wymagania organizacyjne:
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
W przedmiotowym postêpowaniu zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl w sekcji „Modu³ korespondencji”.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa
siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej „Modu³ korespondencji”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego
formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem ust. 14 niniejszego rozdzia³u:
- zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Bia³ystok
https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
- wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego, podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
- po potwierdzeniu adresu e-mail nale¿y siê zalogowaæ za pomoc± przycisku „Zaloguj” w celu ukoñczenia procesu rejestracji,
- po wpisaniu loginu i has³a nale¿y u¿yæ przycisku „Zaloguj siê”, a po zalogowaniu siê nale¿y wybraæ zak³adkê „Rejestracja”,
- po wype³nieniu formularza rejestracyjnego podzielonego na cztery etapy nale¿y wys³aæ wniosek rejestracyjny do weryfikacji za pomoc± przycisku „Wy¶lij wniosek”. Kod pocztowy w formularzu powinien byæ wpisany w formacie XX-XXX natomiast numer NIP/PESEL oraz numery telefonów jako ci±g cyfr (bez my¶lnika lub spacji miêdzy cyframi),
- wiadomo¶æ potwierdzaj±ca aktywacjê konta zostanie przes³ana na adres
e-mail u¿yty podczas rejestracji w ci±gu 6 godzin roboczych od przes³ania wniosku do akceptacji. Je¿eli niezbêdna jest szybsza
weryfikacja wniosku, istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z infolini± wsparcia (22 257 22 23) z pro¶b± o przyspieszenie weryfikacji wniosku
rejestracyjnego. Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00.
- po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem „Modu³u korespondencji”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Realizuj±c przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzglêdniaj±c wymagania okre¶lone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej tak¿e „ustaw±”, zamawiaj±cy informuje o
zasadach przetwarzania danych wykonawcy lub osób po stronie wykonawcy oraz o przys³uguj±cych prawach z tym zwi±zanych:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest:
Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z
inspektorem ochrony danych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spó³ka Otwarty
Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez
S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS:
0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zarz±d Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://zmkbialystok.
ezamawiajacy.pl,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
Szczegó³owe informacje dotycz±ce Inspektora Ochrony Danych znajduj± siê na stronie internetowej
https://www.zmk.bialystok.pl/index.php?go=rodo oraz w miejscu publicznie dostêpnym w siedzibie zamawiaj±cego,
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
6) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu,
7) w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
postanowieñ art. 22 RODO,
8) posiadaj± Pañstwo:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych
(z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego
wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego)...
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ XXII. Ochrona danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.KK.26.3.77.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1: Monitorowanie obiektów przychodni po³o¿onych w Bia³ymstoku przy ul. Bema 2, Bia³ówny 11, Dobrej 6, Hallera 8, Mieszka I 8C, Pi³sudskiego 4A, Radzymiñskiej 16, Sienkiewicza 53, Sienkiewicza 53 B, Siewnej 2, Storczykowej 5, Swobodnej 24, Witosa 36 i pomieszczeñ biurowych przy ul. Barszczañskiej 2.

Monitorowanie bêdzie polega³o na:
1) ca³odobowym dozorze czyli odbieraniu, przetwarzaniu i archiwizowaniu sygna³ów z systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach, przesy³anych przez GSM/GPRS, do lokalnej stacji monitorowania agencji ochrony,
2) zapewnieniu interwencji za³ogi patrolowo - weryfikacyjnej, która niezw³ocznie podejmie odpowiednie czynno¶ci w tym weryfikacjê alarmu i dora¼n± ochronê fizyczn±.

W zakresie (kosztach) us³ugi jest monta¿ systemów alarmowych stanowi±cych w³asno¶æ wykonawcy, sygnalizuj±cych zagro¿enie chronionych osób i mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa
w miejscach ich zainstalowania (obiektach). Zamawiaj±cy nie przewiduje nabycia na w³asno¶æ przedmiotowych urz±dzeñ w trakcie trwania umowy ani ponoszenia kosztów eksploatacji i napraw. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie urz±dzeñ u¿ywanych.

2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 4.1 (zadanie nr 1).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach.
P£ = C
gdzie:
P£ - ³±czna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
Punkty zostan± obliczone w zaokr±gleniu do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: ¦wiadczenie us³ug dozoru mienia z wykorzystaniem instalacji alarmowych do zdalnego nadzoru budynku przy ul. Bema 89/1 i czê¶ci budynku ul. Bema 89D zajmowanego przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.

Ochrona mienia bêdzie polega³a na:
1) ca³odobowym dozorze czyli odbieraniu, przetwarzaniu i archiwizowaniu sygna³ów z istniej±cych systemów alarmowych, zainstalowanych w budynkach, przesy³anych przez GSM/GPRS, do stacji agencji ochrony,
2) weryfikacji alarmów i podjêcie odpowiednich czynno¶ci w tym tak¿e dora¼n± ochronê fizyczn± przez grupê interwencyjn±,
3) przyje¼dzie grupy interwencyjnej o sta³ych godzinach - 20.00 w celu zamkniêcia fizycznego drzwi zewnêtrznych i o 7.00 w celu fizycznego otwarcia drzwi zewnêtrznych w budynku ul. Bema 89/1 we wszystkie dni robocze.

W zakresie (kosztach) us³ugi jest:
1) dostosowanie istniej±cych systemów alarmowych (w³amania i po¿aru) do prowadzenia skutecznej ochrony budynków w tym wyposa¿enie istniej±cych centralek alarmowych w modu³y transmisji bezprzewodowej, sygnalizuj±cych zagro¿enie chronionych osób i mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa tych systemów w miejscach ich zainstalowania. Koszt materia³ów zu¿ytych do niezbêdnych napraw (wymiany zu¿ytych elementów w istniej±cych instalacjach Zamawiaj±cego) zwraca Zamawiaj±cy.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 4.2 (zadanie nr 2).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach.
P£ = C
gdzie:
P£ - ³±czna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
Punkty zostan± obliczone w zaokr±gleniu do drugiego miejsca po przecinku

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
Dotyczy zadania nr 1 i 2:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e siê:
a) posiadaniem wa¿nej i aktualnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnêtrznych uprawniaj±cej do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995), zwana dalej „ustaw± o ochronie osób
i mienia”.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e siê:
a) dokumentem potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 PLN (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych),
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek okre¶lony w niniejszym punkcie musi zostaæ spe³niony co najmniej przez jednego wykonawcê lub ³±cznie przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, tj.:
- co najmniej 1 osobê, która bêdzie sprawowaæ nadzór nad prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy – koordynatora, posiadaj±cego wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, zgodnie z art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia z którym mo¿liwy bêdzie sta³y kontakt,
w dniach i godzinach pracy zamawiaj±cego, koordynator powinien posiadaæ co najmniej 36 miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu obowi±zków koordynatora – funkcja koordynator,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych
¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu sk³adanych wraz z ofert±:- o¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie wskazanym w rozdziale XII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 2.1
do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert.

Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów np. w tre¶ci FORMULARZA OFERTOWEGO,
2) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - za³±cznik
nr 2.6 do SWZ,
3) je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zwieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury,
4) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy,
5) dokumenty, o których mowa w ust. 1, pkt 3 i 4 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adanych wraz z ofert±:
- o¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja), o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIII SWZ (na lub wg za³±cznika nr
2.2 do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert.

Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 2.7 do SWZ (zadanie nr 1) i za³±cznik nr 2.8 do SWZ (zadanie nr 2),
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zadanie nr 1 i 2),
3) odpowiednie zezwolenie, licencja, koncesja lub potwierdzenie wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, tj. dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca posiada wa¿n± i aktualn± koncesjê wydan± przez Ministerstwo Spraw Wewnêtrznych uprawniaj±c± do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie FORMULARZA OFERTOWEGO, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) Formularz cenowy, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik
nr 1.1 (zadanie nr 1) i 1.2 (zadanie nr 2) do SWZ, który nale¿y sporz±dziæ poza aplikacj±
- w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA: Formularz cenowy nie podlega uzupe³nieniu na zasadach okre¶lonych
w art. 128 ustawy Pzp,
2) o¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie wskazanym w rozdziale XII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 2.1 do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,
3) o¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
w zakresie wskazanym w rozdziale XIII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 2.2 do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,
Na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu) sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych podmiotu (je¿eli dotyczy)
Do oferty wykonawca za³±cza równie¿ - je¿eli powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich:
1) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X SWZ ust. 3 pkt 2 i 3, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (na lub wg za³±cznika nr 2.3 do SWZ).
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy,
¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
(na lub wg za³±cznika nr 2.4 do SWZ).
3) do zobowi±zania nale¿y do³±czyæ dokumenty rejestrowe (dotyczy wykonawców, którzy nie s± zarejestrowani w Krajowym Rejestrze S±dowym albo wpisani w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP albo w innym ogólnodostêpnym rejestrze lub ewidencji, z którego uzyskanie dokumentów jest mo¿liwe bezp³atnie, o ile podlegaj± wpisowi do rejestru albo ewidencji), a w stosownych sytuacjach równie¿ pe³nomocnictwo, o ile zobowi±zanie podpisuje pe³nomocnik.
- Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (na lub wg za³±cznika nr 2.5 do SWZ).
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ X. Sposób oraz termin sk³adania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie,
o którym mowa w Rozdziale X SWZ ust. 3 pkt 2, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie jako o¶wiadczenie w³asne,
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X SWZ ust. 3 pkt 3 sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (na lub wg za³±cznika nr 2.5 do SWZ).
O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 3 nale¿y z³o¿yæ:
a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Je¿eli o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje - odpowiednio wykonawca/wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia po¶wiadczenia mo¿e dokonaæ pe³nomocnik, o ile uprawnienie to wynika z udzielonego pe³nomocnictwa. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania,
W przypadku spó³ki cywilnej dokumentem zastêpuj±cym pe³nomocnictwo mo¿e byæ umowa spó³ki lub uchwa³a wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki (wszystkich wspólników). Sposób z³o¿enia zapisano w ust. 3 pkt 4

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 11 Zmiana umowy
Zmiana umowy
1. Niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:
a) wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej (np. powód¼, huragan, po¿ar niezawiniony przez Wykonawcê, wojna, zamieszki uliczne, stan zagro¿enia epidemicznego, trzêsienie ziemi, wy³adowania atmosferyczne); pod pojêciem „si³y wy¿szej” Zamawiaj±cy rozumieæ bêdzie zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, wystêpuj±ce po zawarciu umowy i powoduj±ce niemo¿no¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno minimum tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
b) opó¼nienia w przekazaniu obiektu z winy Zamawiaj±cego,
2) zmiany wynagrodzenia:
a) na podstawie art. 439 ustawy Pzp w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, przy czym zmiany takie:
- mog± nast±piæ, gdy wska¼nik wzrostu/obni¿enia cen towarów i us³ug
konsumpcyjnych ogó³em za rok poprzedni og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego przekroczy 5%,
- nie mog± przekroczyæ (zwiêkszenia lub zmniejszenia) 10% warto¶ci umownego
szacunkowego wynagrodzenia brutto wskazanego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy,
- nastêpuj± na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego o zmianê umowy. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie
podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek
pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia a wp³ywem zmiany
zasad, o których mowa w obu tiretach powy¿ej niniejszej litery umowy. Wniosek mo¿e obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w przywo³anych tiretach,
- zmiany o których mowa powy¿ej mog± nast±piæ po up³ywie 6 miesiêcy od dniazawarcia umowy. Kolejne zmiany mog± nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 3 miesiêcy od dnia dokonania poprzedniej zmiany,
b) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej ¿e wykonanie czê¶ci zamówienia nie le¿y w interesie publicznym czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a tak¿e w przypadku rezygnacji przez

Szczegó³owe informacje znajduj± siê w za³±czniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawartej umowy w § 11
Zmiana umowy - dotyczy zadania nr 1 i 2.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Rozdzia³ XVIII.
Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych Wykonawcy.
1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej opisane w Dziale IX ustawy, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy.
2. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na Projektowane Postanowienie Umowy;
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy.
3. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej.
4. Termin na wniesienie odwo³ania, okre¶laj± przepisy ustawy w³a¶ciwe dla zamówieñ, których warto¶æ jest równa lub przekracza progi unijne.
5. Zgodnie z art. 579 ust. 1 ustawy na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa
w art. 519 ust. 1, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du.
6. W postêpowaniu tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postêpowania cywilnego o apelacji, je¿eli przepisy Dzia³u IX ustawy nie stanowi± inaczej.
7. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie – s±du zamówieñ publicznych, zwanego dalej „s±dem zamówieñ publicznych”.
8. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub postanowienia prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.