eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Część 1. Budowa drogi wewn. w m. Zawada nr geod.440/51(posesje 291G-291N). Część 2.Budowa drogi wewn. w m. Kalinowice nr geod. 46/36,46/31,47/47, 47/46,47/45,47/44,47/43,47/42(posesje 201b-201w).



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Część 1. Budowa drogi wewn. w m. Zawada nr geod.440/51(posesje 291G-291N).
Część 2.Budowa drogi wewn. w m. Kalinowice nr geod. 46/36,46/31,47/47, 47/46,47/45,47/44,47/43,47/42(posesje 201b-201w).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1. Budowa drogi wewn. w m. Zawada nr geod.440/51(posesje 291G-291N).
Część 2.Budowa drogi wewn. w m. Kalinowice nr geod. 46/36,46/31,47/47, 47/46,47/45,47/44,47/43,47/42(posesje 201b-201w).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f820af-725d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053106/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Budowa drogi wewnętrznej w m. Zawada nr geod.440/51 (posesje 291G - 291N).

1.3.10 Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod. 46/36, 46/31, 47/47, 47/46, 47/45, 47/44, 47/43, 47/42 (posesje 201b-201w).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459656

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego:
Część 1. Budowa drogi wewnętrznej w m. Zawada nr geod. 440/51 (posesje 291G-291N).
Opracowanie obejmuje:
- Odcinek od drogi wewnętrznej (dz. ewid. 440/61, 440/29) do drogi powiatowej nr 3215L o długości ok. 167,00 m, szerokość jezdni 5 m.
- Obustronne pobocza gruntowe nie mniejsze niż 0,75 m.
- Odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego, w przypadku konieczności inne urządzenia odwadniające o odprowadzające wody opadowe.
- Przebudowę oświetlenia ulicznego.

Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
1) budowę drogi o dopuszczalnej szerokości, długości ok. 167 m, budowę nowych i przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych, publicznych zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość,
2) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją ( w razie wystąpienia),
3) likwidację kolizji z urządzeniami podziemnymi wg warunków wydanych przez administratorów poszczególnych sieci (w razie wystąpienia).

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa obejmuje następujące branże:
a) branża drogowa
b) branża elektryczna
c) branża sanitarna

Dokumentację projektowo – kosztorysową należy opracować zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ.

Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie we wszystkich branżach i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowana dokumentacja stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienia wykonawcy przyszłych robót budowlanych. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać zasady opisywania przedmiotu zamówienia wynikające z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Dokumentacja stanowi podstawę do wykonania robót budowlanych oraz użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń, rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, w tym także uzgodnienia, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych.

Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do organu administracji architektoniczno - budowlanej kompletny wniosek o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 36800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice dz. nr ewid. 46/36, 46/31, 47/47, 47/46, 47/45, 47/44, 47/43, 47/42 (od posesji 201b do posesji 201w).

Opracowanie obejmuje:
- Odcinek od drogi gminnej 110406L o długości ok. 370,00 m, szerokość jezdni 4 m.
- Obustronne pobocza gruntowe nie mniejsze niż 0,5 m.
- Odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego, w przypadku konieczności inne urządzenia odwadniające o odprowadzające wody opadowe.

Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
1) budowę drogi o dopuszczalnej szerokości, długości ok. 370 m, budowę nowych i przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych, publicznych zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość,
2) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją (w razie wystąpienia),
3) likwidację kolizji z urządzeniami podziemnymi wg warunków wydanych przez administratorów poszczególnych sieci (w razie wystąpienia).

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa obejmuje następujące branże:
a) branża drogowa
b) branża sanitarna
Dokumentację projektowo – kosztorysową należy opracować zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ.

Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie we wszystkich branżach i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowana dokumentacja stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienia wykonawcy przyszłych robót budowlanych. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać zasady opisywania przedmiotu zamówienia wynikające z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Dokumentacja stanowi podstawę do wykonania robót budowlanych oraz użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń, rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, w tym także uzgodnienia, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych.

Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do organu administracji architektoniczno - budowlanej kompletny wniosek o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANO - DROGOWE JAN STĘPCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221006336

7.3.3) Ulica: UL.ŚW. PIĄTKA 58

7.3.4) Miejscowość: ZAMOŚĆ

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANO - DROGOWE JAN STĘPCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221006336

7.3.3) Ulica: UL. ŚW. PIĄTKA 58

7.3.4) Miejscowość: ZAMOŚĆ

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.