eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Nadzór inwestorski branży mostowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa łącznika obwodnicy północnej z ul. Przyjaźni/Strzelecką w os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski branży mostowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa łącznika obwodnicy północnej z ul. Przyjaźni/Strzelecką w os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski branży mostowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa łącznika obwodnicy północnej z ul. Przyjaźni/Strzelecką w os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5314742-731d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.43 Nadzór inwestorski branży mostowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.82.2023.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170325,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nadzoru inwestorskiego branży mostowej na zadaniu pn. „Budowa łącznika obwodnicy północnej z ul. Przyjaźni/Strzelecką w os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu”, w tym również sprawdzenie i weryfikacja dokumentacji projektowej (zamiennej) branży mostowej dotyczącej tej inwestycji.
W zakres nadzoru inwestorskiego branży mostowej wchodzi:
1) estakada drogowa nad doliną rz. Kłodnicy – obiekt o schemacie belki wieloprzęsłowej (6 przęseł), konstrukcji zespolonej blachownicowej z monolityczną płytą żelbetową,
2) most drogowy nad kanałem Gliwickim – obiekt jednoprzęsłowy wolnopodparty, konstrukcji zespolonej blachownicowej z monolityczną płytą żelbetową,
3) budowa przejścia dla zwierząt – PdZ;
oraz wykonanie zadania obejmuje:
1) sprawdzenie, weryfikację dokumentacji projektowej i STWiORB opracowanej przez Projektanta w odniesieniu do zakresu rzeczowego określającego zawartość ww. opracowań, kontrolę nad usunięciem przez Projektanta wad i usterek w dokumentacji projektowej branży mostowej - dotyczy spraw związanych ze zmianą dokumentacji;
2) zapoznanie się z dokumentacją budowlaną zadania inwestycyjnego w zakresie wszystkich (pozostałych) branż, w tym z warunkami pozwolenia na budowę, zgłoszenia oraz warunkami terenowymi;
3) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
4) udzielanie porad Zamawiającemu dotyczących robót budowlanych w zakresie branży mostowej;
5) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego;
6) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
7) zatwierdzanie materiałów;
8) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz odbiór częściowy robót;
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót;
10) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych dokumentacją w stosunku do harmonogramu realizacji robót i fakturowania w zakresie rzeczowym i finansowym;
11) rozliczenie robót w kontekście zawartej umowy między Inwestorem a Wykonawcą robót;
12) akceptacja protokołu odbioru robót Wykonawcy robót w zakresie rzeczowym i finansowym;
13) informowanie Inwestora o każdej groźbie w zakresie niedotrzymania terminu przez Wykonawcę robót;
14) dokonywania wpisów w dzienniku budowy;
15) udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnej aktualizacji;
16) uczestnictwo w naradach technicznych i innych spotkaniach, organizowanych przez Zamawiającego czy Wykonawcę;
17) zawiadamianie Zamawiającego oraz Projektanta o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień (w tym także współpraca z Projektantem) wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych;
18) sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalenia sposobu wykonania tych robót; rozliczenie tych robót zgodnie z umową na roboty;
19) sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót (w miarę potrzeby);
20) opracowywanie opinii dotyczących wad i usterek realizowanych robót wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nie nadające się do usunięcia;
21) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek;
22) dokonywanie czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem końcowym robót budowlanych, przy udziale i akceptacji Zamawiającego;
23) współudział w kontrolowaniu prawidłowości prowadzenia dziennika budowy;
24) współudział w nadzorowaniu kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zatwierdzenie;
25) współudział w dokonaniu rozliczenia finansowego na dzień jej odbioru końcowego wraz z przedstawieniem danych dotyczących przekazania środka trwałego (OT);
26) rozliczenie robót gdyby doszło do rozwiązania umowy o roboty;
27) sporządzenie na żądanie lub wniosek Zamawiającego informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych o stanie realizacji robót włącznie z prowadzeniem dokumentacji fotograficznej przebiegu realizacji zadania;
28) współudział w kontrolowaniu przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp, przepisów p.poż., ochrony środowiska;
29) współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru ze strony Zamawiającego;
30) uczestnictwo w oględzinach usterek w zakresie branży mostowej w okresie gwarancyjnym tj. 60 miesięcy od momentu odbioru końcowego robót;
31) kontrola budowy minimum 3 razy w tygodniu w okresie sprawowanego nadzoru potwierdzona wpisem do dziennika budowy oraz przesłaniem zdjęcia z dokonanego wpisu do dziennika budowy oraz zdjęć z postępu robót na budowie;
32) wykonanie raportu wykonanych czynności przed złożeniem faktury.
2. Zakres prac obejmuje również inne usługi konieczne do wykonania zamówienia, nie ujęte w dokumentacji lub niniejszej umowie, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (nadzoru) zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej: projekt wykonawcze - branża mostowa; STWiOR sporządzone przez Wykonawcę: POLSKA INŻYNIERIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Nowogrodzkiej 62B, lok. 10 oraz Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ.
4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2022r., poz. 1510 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709697,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich „MOSIN” Janusz Truch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541226073

7.3.3) Ulica: ul. Opolska 125 D

7.3.4) Miejscowość: Domecko

7.3.5) Kod pocztowy: 46-070

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.